Te weinig aandachtquote:
Jij speelt WoWquote:
't is maar HBO...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een bagger. Mensen die patsen met hun opleiding
Allez zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:43 schreef LePetitColonel het volgende:
HBO stelt dus echt geen reet meer voor tegenwoordig..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef Nikmans het volgende:
Oprotten jij, schaken is het spel der koningen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef Nikmans het volgende:
Oprotten jij, schaken is het spel der koningen
Echt het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
*emimich to the rescue
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
*emimich to the rescue
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Echt het eerste waar ik aan moest denken.
Dat zeggen alle mensen die te dom zijn om de simpele regels van het schaken onder de knie te krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef Kaasstengel het volgende:
Schaken is toch iets voor autisten..
Dat zeggen alleen mensen die het niet kunnen. Schaken is wel degelijk een mooie hobby, hoewel het wat mij betreft geen sport genoemd zou mogen worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:12 schreef Kaasstengel het volgende:
Schaken is toch iets voor autisten..
Maar ik speel wel WoW!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen die te dom zijn om de simpele regels van het schaken onder de knie te krijgen.
denksportquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die het niet kunnen. Schaken is wel degelijk een mooie hobby, hoewel het wat mij betreft geen sport genoemd zou mogen worden.
Hee B.E.D., spring eens van de hoogste berg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef B.E.D het volgende:
Desnoods.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Echt het eerste waar ik aan moest denken.
Alsof dat een prestatie is, HBOquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:35 schreef B.E.D het volgende:
Serieus, ik ben dan wel cumlaude geslaagd voor het HBO,
Maar jouw vriendinnetjes niet, toch WT? Neuken, baren, schoonmaken en koken zijn bij jou vereist, meer niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:52 schreef Winner_Taco het volgende:
Moet je nagaan hoe triest het met het niveau van de HBOers in Nederland gesteld is. Mijn neefje van 12 kan zelfs schaken!
Precies!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:54 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Maar jouw vriendinnetjes niet, toch WT? Neuken, baren, schoonmaken en koken zijn bij jou vereist, meer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |