quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Echte mensenNIGGAZ FROM THE HOOD luisteren hiphop.
Ja, hoezo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want hiphop bestaat alleen uit 50 cent etc.
Alles wat bekend is en verkoopt wel. Dat er een paar underground rappers toevallig niet over guns en niggaz rappen tja..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want hiphop bestaat alleen uit 50 cent etc.
Nee jijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Beter breek je je nek tijdens het headbangen in je drakenshirt.
Wie zegt dat hij metal luistert. Maar ga nu maar gauw weer in je wijde kleren een debiel naar doen. Lekker nigga roepen en en in een raar taaltje spreken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Omdat alleen metalheads zo kortzichtig en autistisch zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:20 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij metal luistert. Maar ga nu maar gauw weer in je wijde kleren een debiel naar doen. Lekker nigga roepen en en in een raar taaltje spreken.
quote:
Yo nigga i'm gonna kill you with tha motherfucking gunz.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Omdat alleen metalheads zo kortzichtig en autistisch zijn.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doen die nog wel eens wat dan?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
Echte mensen luisteren hiphop.
Och, metalpuristen zijn doorgaans net zo kortzichtig..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Alleen hiphopluisteraars zijn zo dom dat ze denken dat iedereen die geen fan is van hiphop automatisch een metalhenk is
Viva La Moz!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, metalpuristen zijn doorgaans net zo kortzichtig..
Sowieso, houden van 1 genre...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:32 schreef wakajawaka het volgende:
Ik heb een plaatje van die rap figuren hier gevonden
[ afbeelding ]
Hmmm... Wellicht ben ik enigszins schizofreen, maar ik heb zowel (alt) countrydingen (Lucinda Williams, Johnny Cash, Uncle Tupelo en enkele meer country/folk geörienteerde albums van Ryan Adams) als hiphopalbums van Snoop, Outkast, Wu Tang, Tribe Called Quest etc..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:31 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Viva La Moz!
Maar van veel verschillende muziek houden is erg vreemd, als je van techno houd is toch logisch dat je niks met musicals hebt. Luister je Country dan zal je rap kut vinden etc..
Waarom zou iemand objectief naar muziek willen luisteren? Ik wil met plezier naar muziek luisteren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Hmmm... Wellicht ben ik enigszins schizofreen, maar ik heb zowel (alt) countrydingen (Lucinda Williams, Johnny Cash, Uncle Tupelo en enkele meer country/folk geörienteerde albums van Ryan Adams) als hiphopalbums van Snoop, Outkast, Wu Tang, Tribe Called Quest etc..
Ik ken eigenlijk geen muziekfreaks zonder extreem brede muzieksmaak. De echte puristen hechten meer aan de subcultuur waarin ze zich begeven denk ik. En als de wetten van je subcultuur verbieden naar een compleet ander genre te luisteren dan zal je nooit objectief naar nieuwe muziek kunnen luisteren.
Dit dus.quote:
Kan jou dat nou schelen wat andere mensen vinden van jou muzieksmaakquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:09 schreef wakajawaka het volgende:
Luister ik op youtube naar
Zijn er van die reacties van ik ben pas 15 en ik luister hier naar !!1!! Ik ben 18 en ik waardeer dit ook.
Klacht: Wat boet mij jou leeftijd, je bent niet stoer als op je 15de naar Jazz luistert.
sub klacht: Op je 15de hoor je top 40 muziek te luisteren.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:50 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Dit dus.. Mensen die geen Hip Hop luisteren.
. En btw, sinds wanneer is er iemand op FOK! die van Hip Hop hout behalve ik?!
.
En wanneer kwam 'ie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:06 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer komt ie nou..
drakentrui denk ik...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Breezersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |