Mooie buikjes allemaal weer!
@ poppejans, mooi buije, het verschil is echt goed zichtbaar. Mooi tuniekje ook
@ lily, wat een figuur, en zie ik dat je op de laatste foto ook nog je normale broeken aanhebt?
@ DuchessX en Juup, mooi zo'n serie, wat zit je buik hoog op de laatste foto... Het is waarschijnlijk de laatste omdat je nu bezig bent met bevallen. Zet 'm op
@ lunastar, mooie buik hoor! Duidelijk met beeb!
@ Linda, Jij hebt echt een hele mooie buik! Steekt zo lekker naar voren! Echt heel erg mooi!!! Geen last van je rug zo?
@ Mefke, ik zie niet zo heel veel verschil tussen beide foto's, op de linker lijkt je buik wat lager te zitten dan op de rechter.
@ Huup, ik vind je buik ook nog wel meevallen voor 40 weken. Wel mooi bol

. Ben benieuwd hoe lang je meisje nog blijft zitten...
@ BJ, Heel duidelijk zichtbaar. Opeens een groeispurt. Dat had ik precies hetzelfde. Bij 20 weken nauwelijks iets te zien, 1 week later: boem daar was de buik! Ik denk wel dat het uitmaakte dat ik toen ben overgestapt op zwangerschapskleding. Dan heeft je buik toch wat meer de ruimte. Ik vind trouwens ook dat de meeste zwangerschapskleding de buik ook mooi accentueert. Zo lijkt de buik altijd groter dan als ik een foto van m'n blote buik maak.
Ik zal kijken of ik deze week een nieuwe foto kan maken... Nu weer lekker verder F5-en in het zwangerschap en geboorte topic