abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:35:30 #76
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71965424
Duchess, coole chick met je zonnebril
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71967237
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:35 schreef Ca.ra het volgende:
Duchess, coole chick met je zonnebril
Ghehehehe
#geen
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:01:56 #78
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_71972088
mooie buiken, maar wel grappig.. allemaal tegelijk uitgerekend maar zo verschillende buiken...
pi_71972475
Zijn jullie allemaal op dezelfde datum uitgerekend?
Wat een verschillende buiken inderdaad
mooi hoor

Bij Stiemie zie je de baby zowat zitten (de vorm)

Leuke foto, DuchessX; die van de CTG
fijn dat alles goed was
pi_71972565
leuk die verschillen, terwijl de kindjes wel even ver zijn...
Duch, wat leuk met die blauwe band! (had je weeenactiviteit dat je aan de ctg moest?)
pi_71972763
Duchess leuk dat je ook een foto van de ctg gemaakt hebt. Dat soort foto's vergeet je snel terwijl ze er toch ook echt bijhoren. En wat sta je er op die 2e foto fris bij zeg!

Mefke ik ben inderdaad een stuk kleiner dan jij (zo'n 1.65) en ik heb een nogal kort bovenlijf. Mijn buik zit deze keer echt alleen van voren in plaats van rondom zoals vorige keer.

Freecel grappig dat je dat zegt over evenwicht. Afgelopen zaterdag waren we op het strand en ik ben gewoon een paar keer bijna in zee omgevallen omdat ik mijn evenwicht kwijt was

Lilly we zijn inderdaad alle 4 op 17 september uitgerekend. Ben benieuwd hoeveel van ons ook echt op die datum gaan bevallen. En soms kan je ons meisje inderdaad echt bijna zien zitten. Zal dat zijn omdat het de 2e is? Omdat je de baby dan ook eerder kunt voelen?
pi_71978783
Stiemie leuke foto!
Duchess haha die ctg foto zo een heb ik er ook ergens van mijn buik, maar dan met gaar hoofd erbij

vandaag 40 weken

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71979012
leuke foto weer Huup! prachtige buik ook! Niet voor te stellen dat je kindje er niet lang meer in zal zitten...
pi_71979039
mooi Huup!

ben erg benieuwd naar de inhoud
pi_71980041
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef lily het volgende:
mooi Huup!

ben erg benieuwd naar de inhoud
*eens*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71980083
Oeh, Huupie-buik! Hij is nog beetje gegroeid sinds de laatste foto, of niet?
Lotte!
Noah!
pi_71980207
Thanks
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, Huupie-buik! Hij is nog beetje gegroeid sinds de laatste foto, of niet?
dat zou best kunnen. t voelt wel een stuk voller tegenwoordig in elk geval maar ik weet niet in hoeverre dat iets zegt over de groei. en ik sta ook dichter bij de spiegel nu geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71980410
Je buik is helemaal niet zo groot voor een 40 weken buik, vind ik.
Misschien draag je ook wel "naar binnen" zoals Ca.ra

hoewel ik niet weet wat dat precies betekent
pi_71980522
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef lily het volgende:
Je buik is helemaal niet zo groot voor een 40 weken buik, vind ik.
Misschien draag je ook wel "naar binnen" zoals Ca.ra

hoewel ik niet weet wat dat precies betekent
ja ik draag ook naar binnen, althans, dat zei de vk tegen mij. Ik was er zelf nie opgekomen denk k
volgens haar betekent het dat mn baarmoeder vooral naar achter en omhoog groeit, meer tegen mn rug aan enzo zeg maar in plaats van dat het geheel naar voren groeit.

Ik vind het zelf gelukkig wel meevallen nog, hoewel ik af en toe wel eens schrik van mn onverwachte spiegelbeeld vanaf de zijkant haha.
Kreeg laatst nog de "jeuzus heb je een skippybal ingeslikt?!! omg je buik is friggin huge!" van een vriend te horen. Die vertelde toen dat zijn schoonzus een veeeel kleinere buik had dan ik nu heb en dat hij dat gewend was en dat ie het daarom allemaal zo groot vond.
En toen was ik nieuwsgierig naar de buik van zijn schoonzus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71980589
Ja, ik ken het wel.

Ik krijg nu ook al opmerkingen; jeutje, moet je nog 20 weken?
Mijn buurvrouw bla bla bla

Ja, het zal wel. De gevalletjes minibuik, bijna niet te zien, zijn echt wel in de minderheid hoor.

En dan nog..who cares
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:02:35 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71980597
Ik ook niet hoor Lily, maar de vlos zei het zo. Waarschijnlijk ook iets met een lang bovenlijf, waardoor de baarmoeder niet erg naar voren komt te liggen maar ruimte heeft in de lengte ofzo? Bij het opmeten gisteren was de baarmoeder weer een centimeter gegroeid in de lengte, nu 33 cm. Geen idee of dat nou groot of klein is trouwens

Huup vinden ze je echt huge??? Ik vind je juist een mooi bescheiden buikje hebben voor 40 weken. Er zitten in de wachtkamer bij mijn vlos heel wat bollere dames hoor!
Volgens mij ben jij een van die dames die drie weken na de bevalling alweer in model zijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71980638
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Stiemie leuke foto!
Duchess haha die ctg foto zo een heb ik er ook ergens van mijn buik, maar dan met gaar hoofd erbij

vandaag 40 weken

[ afbeelding ]
Nog steeds geen tijd gehad voor de spiegel?

pi_71980639
ah oke
weer wat geleerd

(volgens mij draag ik dan niet naar binnen, gezien mijn vorige 40 weken buik)
pi_71980814
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef Ca.ra het volgende:
Ik ook niet hoor Lily, maar de vlos zei het zo. Waarschijnlijk ook iets met een lang bovenlijf, waardoor de baarmoeder niet erg naar voren komt te liggen maar ruimte heeft in de lengte ofzo? Bij het opmeten gisteren was de baarmoeder weer een centimeter gegroeid in de lengte, nu 33 cm. Geen idee of dat nou groot of klein is trouwens

Huup vinden ze je echt huge??? Ik vind je juist een mooi bescheiden buikje hebben voor 40 weken. Er zitten in de wachtkamer bij mijn vlos heel wat bollere dames hoor!
Volgens mij ben jij een van die dames die drie weken na de bevalling alweer in model zijn.

ik denk dat het scheelt dat het niet op mn voorhoofd gedrukt staat dat ik 40 weken ben. Op een of andere manier hangen mensen er zelf een termijn aan. Gooooh wat is je buik groot! hoeveel moet je nog!?! "nog een paar dagen" oh... dan valt het eigk wel mee. ghehe

ik heb niet echt een lang bovenlijf verder, en ik ben ook niet heel groot, 1.68m; het zal wel, idd wat Lily zegt, who cares haha. Het is ook niet alsof je er iets aan kunt veranderen verder.

@Juup, de spiegel is schoon! ik heb een half uur op het kreng staan boenen voor ik erachter was dat het spatjes zijn van de witte verf bedankt mam voor het verven met de kastdeur open
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71981018
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

@Juup, de spiegel is schoon! ik heb een half uur op het kreng staan boenen voor ik erachter was dat het spatjes zijn van de witte verf bedankt mam voor het verven met de kastdeur open

Sorry dan
pi_71981117
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Sorry dan

@ Mijsje: Er was (bijna) geen beweging terwijl ons meisje normaal een ADHD-typetje is, vandaar 'even' een CTG

Huup mooie 40-weken buik

[ Bericht 7% gewijzigd door DuchessX op 18-08-2009 22:25:11 ]
#geen
pi_71981882
gelukkig was de CTG goed! dat zijn inderdaad enge dingen!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:16:24 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71982799
Leuk, de 17septemberclub En ook zo verschillend allemaal!

En Huup, jij mag wel weer achter in de rij aansluiten
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:20:05 #99
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71982902
Moooooi Huup! Ben zo benieuwd naar wat daar voor mooi meiske uit gaat komen!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:22:13 #100
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71982985
Oeps helemboel buiken gemist zie ik! Wat zijn ze mooooi allemaal!
Leuk ook al die zelfde termijn buiken bij elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')