wat lief dat je dat vraagt, ik voel me eigenlijk de laatste 2 maanden erg goed. Na in het begin erg vermoeid en misselijk te zijn geweest, is het de laatste tijd gewoon lekker rustig, weinig kwaaltjes en klachten...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef Linda2205 het volgende:
BJ, ja hoor, echt zwanger nu! Voel je je goed?
Mooi!!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:44 schreef mama_papa het volgende:
Wat een buiken allemaal![]()
Heb weer wat nieuwe foto's gemaakt.
Vandaag 16 weken en 4 dagen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben nu 12w verder en ik mis m nog steeds...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:29 schreef mijsje het volgende:
Duch, fijn dat het terugplooien goed gaat, alleen balen dat je bekken/heupen niet zo mee wil werken...
Gelukkig heb je een hoop foto's gemaakt van je buik. ik denk dat ik em ook gigantisch zou gaan missen...
Ja klopt inderdaad. Als ik met de babysound luister naar het hartje van beebje hoor ik het vruchtwater ook zo lekker klotsen en dat gaat nu al tot mijn navelquote:Op donderdag 3 september 2009 10:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
moooooi MP; heel duidelijk al! en je baarmoeder lijkt al aardig hoog te zitten?
Idd, octopussy! Durven onbekenden al aan je te vragen of je zwanger bent?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:44 schreef octopussy het volgende:
bijna 11 weken:
vooral een opgeblazen buik
[ afbeelding ]]
bijna 17 weken:
baarmoeder begint de boel omhoog te drukken
[ afbeelding ]
Ssst, daar heb je heul hard je best voor gedaan!quote:Op zondag 6 september 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
haha serpente, die 16 kg is geen prestatie hoor. Die heb k eruit geplast en gezweethet was echt vooral vocht dus, alle kilo's die ik aangekomen was
ohja, hard gesportquote:Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ssst, daar heb je heul hard je best voor gedaan!
Dank je! Nee, dat had ik idd niet gedacht. Sterker nog: ik 'schrok' net best ff van die foto's. Van opzij is m'n buik ineens een stuk imposanter dan van bovenaf!quote:Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, wat een mooi mens bij jij tochEn je buik is inderdaad lekker gegroeid! Had je dat gedacht aan het begin?
Tan, weet je wel zeker dat je dan maar 1 kindje in je hebt?quote:Op maandag 7 september 2009 14:49 schreef Tan het volgende:
Wat een prachtige foto's weer
Ssserpente, jij bent wel heel erg mooi zwanger hoor![]()
Sorbo, leuk shirt heb je aan!
het-is-mij, om even in te gaan op jouw reactie; het lijkt alsof ik stilsta, maar het is absoluut niet zo, mijn buikomvang groeit enorm en de baarmoeder zit al bijna op het hoogste punt.
Leuke boom staat er op je achtergrondEn mooi zwanger buikje hoor.
huuphuup dat plooit voorspoedig terug!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef mijsje het volgende:Incantrix en Ymme, prachtig hoor!
Ymme, wat staat er op de voorkant van je buikband? * mijsje is heel nieuwsgierig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |