abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:36:54 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72463715
Mooie buiken hoor! En idd Karin, toch nog een flinke spurt gehad of niet?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72470446
bijna 11 weken:
vooral een opgeblazen buik
]

bijna 17 weken:
baarmoeder begint de boel omhoog te drukken
pi_72479190
Octo met een bolletje!
Tof hoor
pi_72486258
@ Octopussy, ja het begint te komen, leuk.
@ Karin, jij hebt ook een groeispurtje gehad of niet?
@ Vlindur, mooi buikje.
@ Bj, het begint steeds zichtbaarder te worden.
@ Sindell, bij jou zit er ook iets aan te komen.
@ Mama_papa, das duidelijk zichtbaar
@ Mefke, bij jou valt het nog mee vind ik
@ Martine, mooi toetertje
@ Kersjes, leuk nog even zo'n laatste foto
@ Lily, jij hebt echt een mooi buikje!
@ Tan, jij staat nog steeds stil lijkt het wel of niet?
@ Webkim, mooie foto.
@ Rocka, leuk gedaan met die kleine vent van jullie
@ Incantrix & Asy, echt dduielijk en mooi

@ De rest, het blijft bijzonder, zo'n wondertje in je buik en wat dat met je lichaam/figuur doet.

Hier mijn 35 wkn bijdrage

pi_72488986
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:44 schreef octopussy het volgende:
bijna 11 weken:
vooral een opgeblazen buik
[ afbeelding ]]

bijna 17 weken:
baarmoeder begint de boel omhoog te drukken
[ afbeelding ]
Idd, octopussy! Durven onbekenden al aan je te vragen of je zwanger bent?

Jij bent bescheiden, Het-is-mij! Mooi!

Ik ben best wat gegroeid, lately. Vandaag 38 weken!

Met shirt, zonder shirt, dichtbij, ver weg... Voor elk wat wils!
pi_72491156
Wauw Ssserpente!! wat mooi
en met plopnavel!

De rest is teveel om terug te zoeken en op te noemen sorry maar ik gluur hier heel vaak en ik vind al die buiken zo mooi

Hier mijn allerallerlaatste bijdrage, in ieder geval voor dit jaar

de allerlaatste buikfoto met 41 weken

en nu:

12 dagen na de bevalling. Ik heb mn oude broeken nog niet geprobeerd, denk dat die net nog niet aan kunnen, maar so far ben ik tevreden, t komt goed in de buurt van wat het was.

En ik moet zeggen dat ik mn buik nog eigenlijk niet echt mis. Wel heel gek dat idee dat je niet meer zwanger bent maar nu gewoon mama, en uit automatisme sta ik nog wel eens met mn hand op mn buik, maar echt missen doe ik het nog niet.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72491253
Karin, da's een mooie buik geworden zeg!!

En Ssserpente jij hebt echt zo'n buikje om in te lijsten. Toen ik zwanger werd hoopte ik op zo'n buik. Maar nu ben ik ook wel blij hoor

En ik ben de rest nu alweer vergeten... niet omdat ik ze niet mooi vind, maar omdat ik een zeef ben. Dit topic roept altijd oooh's en aaah's bij me op

Ik heb ook nieuwe foto's, ogenblikje
pi_72491283
Oooh ja het is mij en octopussy! Hoe kon ik jullie nou vergeten?! Zulke mooie buikjes!
pi_72491347
AAAargh vergeet ik jou weer Huup.. Niet best!

Je begint alweer redelijk in model te komen he? Leuk dat je de foto's steeds op dezelfde plek uit dezelfde hoek neemt!
pi_72491583
Tadaaa... make-uploos doodmoe met lief op de trampoline, 35 weken en twee dagen:

pi_72492263
Tuurlijk ben je tevreden Huup! Wat ben je alweer afgevallen zeg! Is snel gegaan ook! Steek die maar in je zak: voor je schoonmoeder

Sorbo, wat een gezellige foto's met z'n tweetjes! En wat zie je er goed uit ook! Mooi!
Je hebt toch niet gesprongen hè?
pi_72493557
Hihi nee, springen gaat écht niet meer. Lief is nog wel even los gegaan toen ik er af was gestrompeld.
pi_72493844
Leuke foto's Sorbo! Ik vroeg me ook al af of je gesprongen had haha

en ja dat terugplooien gaat best aardig. Het is nog wat losvellig maar goed, t is nog maar krap 2 weken na de bevalling natuurlijk. En ik had ook al een buikje van mezelf dus echt plat was het niet en wordt t ook niet
so far ben ik dus idd erg tevreden, 16 van de 18 kg's is er vanaf al, en de rest dat zie ik allemaal wel hoe het gaat.
Als ik begin december mn eigen broeken enzo maar weer aankan vind ik het best. Dan moet ik weer gaan werken namelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72493986
16 kilo in 2 weken! Knap hoor! Waarschijnlijk kun je over een paar weken je broeken alweer aan en hoef je echt niet tot december te wachten hoor!
pi_72494034
Ssserpente, wat een mooi mens bij jij toch En je buik is inderdaad lekker gegroeid! Had je dat gedacht aan het begin?

Octo, bij jou ga je het nu ook zien! Idd wat Ssserpente zegt, vragen anderen er al naar?

Sorbo, wat een leuke foto's van jullie gezinnetje

Huup, ik mis jouw buik al wel, muuh! Maar je ziet er goed uit
Lotte!
Noah!
pi_72494060
wow wat een prachtige buiken weer allemaal! de een wat bescheidener, de ander wat ronder, de ander wat slanker... (en volgens mij zijn je benen ook wat slanker, huup, of komt dat door je broek?) al met al ziet het er allemaal mooi uit!
pi_72494281
haha serpente, die 16 kg is geen prestatie hoor. Die heb k eruit geplast en gezweet het was echt vooral vocht dus, alle kilo's die ik aangekomen was

Mijsje, dat dus, het vocht zat zelfs in mn bovenbenen en billen enzo. Gewoon echt door mn hele lijf. Mn bovenarmen zijn ook dunner geworden als ik foto's van mn armen zie met t zelfde shirt bij de mouwen enzo. Ik heb er niet eens echt bij stilgestaan dat het zo veel was en zo overal zat, maar nu het weg is ben ik wel blij dat k er vanaf ben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72494464
nou, dat kan ik me voorstellen Huup, geleidelijk gekomen, maar fijn dat het zo opeens weer weg is allemaal!
pi_72494531
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:18 schreef huuphuup het volgende:
haha serpente, die 16 kg is geen prestatie hoor. Die heb k eruit geplast en gezweet het was echt vooral vocht dus, alle kilo's die ik aangekomen was
Ssst, daar heb je heul hard je best voor gedaan!
pi_72494563
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ssst, daar heb je heul hard je best voor gedaan!
ohja, hard gesport

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72495431
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, wat een mooi mens bij jij toch En je buik is inderdaad lekker gegroeid! Had je dat gedacht aan het begin?
Dank je! Nee, dat had ik idd niet gedacht. Sterker nog: ik 'schrok' net best ff van die foto's. Van opzij is m'n buik ineens een stuk imposanter dan van bovenaf!
  zondag 6 september 2009 @ 19:58:41 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72496053
@Octo; mooooi en bescheiden!

@Serpente; echt een onwijs mooi strak bolletje! en verder ben je zooo slank gebleven!

@Huup; mooi terugplooibuikje alweer!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72503523
Meeste mensen in mijn omgeving die weten wel dat ik zwanger ben dus ik heb nog geen vragende blikken gehad over mijn buikje. Vind het juist erg leuk als mensen zeggen dat het nu te zien is, omdat ik zelf nog steeds vooral mijn eigen spekjes zie.

Het-is-mij, je hebt een mooie bescheiden buik zeg! Lijkt trouwens met kleding aan wel kleiner.

Ssserpente, wat ben jij prachtig zwanger

Huuphuup alweer mooi teruggeplooid Ik vind het echt snel hoor!

Sorbootje, ook al zo'n prachtige bol
  zondag 6 september 2009 @ 23:07:43 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72505169
hier mis ik de buik eigenlijk ook totaal niet, vind het voornamelijk heerlijk om weer op m'n buik te kunnen slapen
Nu had ik ook een heel druk mannetje in de buik zitten dus had nooit of althans bijna nooit echt rust in de buik.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 7 september 2009 @ 05:23:42 #275
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72510380
Rocka, het is jammer dat je uiteindelijk zo'n nare uitslag hebt gekregen van die dikke laag creme (is dat alweer wat beter?) maar de foto's die het heeft opgeleverd zijn wel echt práchtig

Webkim, wat een lieve foto, en wat ben je al mooi aan het groeien! Heel erg mooi

Freecell, jij gaat ook nog steeds hard zeg! Geweldige buik heb je al, heel super

Tan, superfoto, wat móói ben jij!!

Aoraki, wat leuk om je ook 'volledig' te zien, jiij bent ook heel erg mooi zwanger En een lief katje heb jij ook!

Lily, jij bent echt zo briljant zwanger ook, jouw foto's zijn altijd zo súper om te zien! Leuk om je zo te zien groeien, en dat jij ook zo'n beweeglijk kindje in je buik hebt

Kersjes, nog een laatste buikenfoto, en een waardig afscheid! Eerst een geweldige buik, nu een geweldig baby'tje voor jou

Martine, de term 'bolletje' vind ik zo mooi toepasbaar bij jou, en zulke buikjes vind ik altijd superlief Om trots op te zijn!

BJ, jaaahh, stralend blauwe luchten, stralend zwangere vrouw! Heel erg mooi, en ook alle vervolgfoto's: je bent lekker aan het groeien!

Mefke, ik draag nooit wit, maar ik snap wel wat je bedoelt maar mens, jij ziet er ook smashing uit zeg, mooie buik heb jij!

M-P, heel erg mooi, dat buikje van jou! Wat een lieve ronde vorm al!

Sindell, ik zie echt wel groei hoor! En nog even en jij hebt ook een spurt, en als dit mooie buikje een graadmeter zal zijn wordt het een hele mooie

Karin, wow, wat een mooie ronde vorm! Jij wordt vast veel aangegAapt met jaloerse blikken
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')