Rocka, het is jammer dat je uiteindelijk zo'n nare uitslag hebt gekregen van die dikke laag creme (is dat alweer wat beter?) maar de foto's die het heeft opgeleverd zijn wel echt práchtig

Webkim, wat een lieve foto, en wat ben je al mooi aan het groeien! Heel erg mooi

Freecell, jij gaat ook nog steeds hard zeg! Geweldige buik heb je al, heel super

Tan, superfoto, wat móói ben jij!!
Aoraki, wat leuk om je ook 'volledig' te zien, jiij bent ook heel erg mooi zwanger

En een lief katje heb jij ook!
Lily, jij bent echt zo briljant zwanger ook, jouw foto's zijn altijd zo súper om te zien! Leuk om je zo te zien groeien, en dat jij ook zo'n beweeglijk kindje in je buik hebt

Kersjes, nog een laatste buikenfoto, en een waardig afscheid! Eerst een geweldige buik, nu een geweldig baby'tje voor jou

Martine, de term 'bolletje' vind ik zo mooi toepasbaar bij jou, en zulke buikjes vind ik altijd superlief

Om trots op te zijn!
BJ, jaaahh, stralend blauwe luchten, stralend zwangere vrouw! Heel erg mooi, en ook alle vervolgfoto's: je bent lekker aan het groeien!

Mefke, ik draag nooit wit, maar ik snap wel wat je bedoelt

maar mens, jij ziet er ook smashing uit zeg, mooie buik heb jij!
M-P, heel erg mooi, dat buikje van jou! Wat een lieve ronde vorm al!
Sindell, ik zie echt wel groei hoor! En nog even en jij hebt ook een spurt, en als dit mooie buikje een graadmeter zal zijn wordt het een hele mooie

Karin, wow, wat een mooie ronde vorm! Jij wordt vast veel aangegAapt met jaloerse blikken