abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72495431
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef Linda2205 het volgende:
Ssserpente, wat een mooi mens bij jij toch En je buik is inderdaad lekker gegroeid! Had je dat gedacht aan het begin?
Dank je! Nee, dat had ik idd niet gedacht. Sterker nog: ik 'schrok' net best ff van die foto's. Van opzij is m'n buik ineens een stuk imposanter dan van bovenaf!
  zondag 6 september 2009 @ 19:58:41 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72496053
@Octo; mooooi en bescheiden!

@Serpente; echt een onwijs mooi strak bolletje! en verder ben je zooo slank gebleven!

@Huup; mooi terugplooibuikje alweer!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72503523
Meeste mensen in mijn omgeving die weten wel dat ik zwanger ben dus ik heb nog geen vragende blikken gehad over mijn buikje. Vind het juist erg leuk als mensen zeggen dat het nu te zien is, omdat ik zelf nog steeds vooral mijn eigen spekjes zie.

Het-is-mij, je hebt een mooie bescheiden buik zeg! Lijkt trouwens met kleding aan wel kleiner.

Ssserpente, wat ben jij prachtig zwanger

Huuphuup alweer mooi teruggeplooid Ik vind het echt snel hoor!

Sorbootje, ook al zo'n prachtige bol
  zondag 6 september 2009 @ 23:07:43 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72505169
hier mis ik de buik eigenlijk ook totaal niet, vind het voornamelijk heerlijk om weer op m'n buik te kunnen slapen
Nu had ik ook een heel druk mannetje in de buik zitten dus had nooit of althans bijna nooit echt rust in de buik.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 7 september 2009 @ 05:23:42 #275
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72510380
Rocka, het is jammer dat je uiteindelijk zo'n nare uitslag hebt gekregen van die dikke laag creme (is dat alweer wat beter?) maar de foto's die het heeft opgeleverd zijn wel echt práchtig

Webkim, wat een lieve foto, en wat ben je al mooi aan het groeien! Heel erg mooi

Freecell, jij gaat ook nog steeds hard zeg! Geweldige buik heb je al, heel super

Tan, superfoto, wat móói ben jij!!

Aoraki, wat leuk om je ook 'volledig' te zien, jiij bent ook heel erg mooi zwanger En een lief katje heb jij ook!

Lily, jij bent echt zo briljant zwanger ook, jouw foto's zijn altijd zo súper om te zien! Leuk om je zo te zien groeien, en dat jij ook zo'n beweeglijk kindje in je buik hebt

Kersjes, nog een laatste buikenfoto, en een waardig afscheid! Eerst een geweldige buik, nu een geweldig baby'tje voor jou

Martine, de term 'bolletje' vind ik zo mooi toepasbaar bij jou, en zulke buikjes vind ik altijd superlief Om trots op te zijn!

BJ, jaaahh, stralend blauwe luchten, stralend zwangere vrouw! Heel erg mooi, en ook alle vervolgfoto's: je bent lekker aan het groeien!

Mefke, ik draag nooit wit, maar ik snap wel wat je bedoelt maar mens, jij ziet er ook smashing uit zeg, mooie buik heb jij!

M-P, heel erg mooi, dat buikje van jou! Wat een lieve ronde vorm al!

Sindell, ik zie echt wel groei hoor! En nog even en jij hebt ook een spurt, en als dit mooie buikje een graadmeter zal zijn wordt het een hele mooie

Karin, wow, wat een mooie ronde vorm! Jij wordt vast veel aangegAapt met jaloerse blikken
3!
  maandag 7 september 2009 @ 05:34:16 #276
95408 Incantrix
pi_72510389
(sorry dat ik het in twee delen doe, maar Het is te veel om te onthouden..)

Octopussy, lief lief buikje heb je, en ook zo'n geweldig stralende blik

Het-is-mij, leuk om jouw mooie buik ook weer terug te zien! Nice work dame

Ssserpente, jij bent echt een fotomodel, en ook werkelijk fotomodel-style zwanger! Adembenemend En inderdaad, zo veel gegroeid, móói!!

Huuphuup, woah! Mooie laatste foto, en wat ben je alweer mooi in vorm!! Mooie vrouw, en een mooie mama

Sorbootje, wat leuk, zo met je lief erbij! En je buik, zucht, héél mooi

Vanavond gaat mijn broertje foto's maken van mij en mijn beste vriendinnetje (zij is nu 34 weken, ik 27) en ook met onze liefjes erbij.. Hopelijk heb ik dus snel weer wat moois te posten (al heb ik waarschijnlijk wel wallen van dit genachtbraak ).
3!
pi_72512885
Wat een mooie buiken dames!

Huup wat plooi jij mooi terug, 16 kg in 2 weken. Ik teken er voor als dat mij straks ook zo gaat, maar die mazzel zal ik wel niet hebben.

Het lijkt er op dat mijn buik begint te zakken, zal kijken of ik nieuwe plaatjes kan maken van de week
pi_72514700
Mooie buiken weer, dames

ik pik er even een paar uit:

Karin

het-is-mij; wat ben je bescheiden zwanger

Sorbootje op de trampoline

Ssserpente; gij topmodel zo zijn er maar enkelen zwanger
  maandag 7 september 2009 @ 14:49:55 #279
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72519089
Wat een prachtige foto's weer

Ssserpente, jij bent wel heel erg mooi zwanger hoor

Sorbo, leuk shirt heb je aan!

het-is-mij, om even in te gaan op jouw reactie; het lijkt alsof ik stilsta, maar het is absoluut niet zo, mijn buikomvang groeit enorm en de baarmoeder zit al bijna op het hoogste punt.
Leuke boom staat er op je achtergrond En mooi zwanger buikje hoor.

huuphuup dat plooit voorspoedig terug!
pi_72519447
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:49 schreef Tan het volgende:
Wat een prachtige foto's weer

Ssserpente, jij bent wel heel erg mooi zwanger hoor

Sorbo, leuk shirt heb je aan!

het-is-mij, om even in te gaan op jouw reactie; het lijkt alsof ik stilsta, maar het is absoluut niet zo, mijn buikomvang groeit enorm en de baarmoeder zit al bijna op het hoogste punt.
Leuke boom staat er op je achtergrond En mooi zwanger buikje hoor.

huuphuup dat plooit voorspoedig terug!
Tan, weet je wel zeker dat je dan maar 1 kindje in je hebt?
Dat vraagt natuurlijk wel om een nieuwe foto he
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72521281
Bedankt voor de complimenten.
Omdat ik al stevig van mezelf ben had ik me op alles voorbereid qua buik maar dit niet en ben er ook best blij mee.

@ Tan, dan moet er idd maar weer een nieuwe foto komen zodat ik goed kan vergelijken
Ik had het idee dat je aan het begin heel hard ging en nu dus eigenlijk weer wat stil staat maar ja t is en blijft foto natuurlijk.

@ Sorbootje, leuke foto joh

@ Ssssserpente, je blijft mooi zwanger

@ Huup, mooi weer teruggeplooid al.
pi_72521624
Wat een mooie buikjes weer!!
Je bent idd hard gegroeid Serpente Plopnavel!! geen streepjes nog?
Zooheeeej Huup heb jij even hard gesport!!!
Op een foto van jou met A. van de week kon je heel goed zien dat het vocht uit je gezicht afgenomen is

Mijn navel plopt af en toe aan de bovenkant maar hij plopt ook weer terug als de baby een andere houding aanneemt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72530436
Ok, na veel meekijken, nu toch eindelijk over mijn eigen gevoelens heen gestapt en fotootjes gemaakt. Nu stap 2: hier posten... Het helpt overigens wel dat ik het idee heb dat mijn buik echt explosief aan het groeien is de afgelopen weekjes... dat helpt bij het gevoel dat het geen vetjes (alleen) meer zijn

pi_72530499
Joehoe, Lijnloos Babaybuik!!!!
pi_72531425
Lijnloos, ik zie em hoor, echt baby!
pi_72531790
Duidelijk een mooie babybol lijnloos
pi_72532219
hihi, jullie zijn
  maandag 7 september 2009 @ 21:31:56 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72532877
Leuk lijnloos! Lekker doorposten <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 7 september 2009 @ 22:20:12 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_72535173
jaaaaah lijnloos een babyhuisje
en ik vind echt alle dames hier mooi
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72548890
Hier mijn buik met 17 weken.
Inclusief dikke worsten vingers

En dit keer niet via de oven

Ben op mijn buikkie...
pi_72549057
Mooi Lijnloos en Ymme! Duidelijk zwanger!

Zou ik net mijn stuiterbuik op film zetten houdt ie zich gauw stil
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:26:37 #292
95408 Incantrix
pi_72553691
Lijnloos, wat heb jij een lieve, mooie bolle buik Heel erg mooi

En Ymme, ziet er ook weer goed uit Lekker aan het groeien?

Ik heb dus een foto van mijn broertjes school-project, eentje die hij 'gewoon' heeft gemaakt van mij en mijn lief en eentje die ik zelf heb gemaakt voor de statistiek (als in, voor de spiegel, gebruikelijke houding).. Tjek dis! :

'The Nesting Instinct'

Voorgaande twee foto's © Oxidiser

Toch eigenlijk best leuk, zo'n make-upje erop
3!
pi_72553784
Stoere foto's hoor incantrix, mag je broertje best trots op zijn... Ik vroeg me al af hoe het zou worden na jouw uitleg.

Ymme ook mooi hoor, ziet er echt wel tof uit dat bolletje!

Oh en dank jullie !
pi_72554972
Tof Incantrix
pi_72555030
Heej die zijn echt leuk Icantrix!! Mooie buik ook
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72562869
Incantrix en Ymme, prachtig hoor!
Ymme, wat staat er op de voorkant van je buikband? * mijsje is heel nieuwsgierig...
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 21:26:01 #297
5428 crew  miss_sly
pi_72563877
Hier dan mijn laatste buikfoto's, 38 weken en 1 dag, 2 dagen voor de bevalling

met dank aan Chell
het was erg gezellig en ze heeft gewoon kans gezien me leuk op de foto te krijgn, en een goed gevoel over mijn buik te krijgen...inclusief plopnavel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72564239
Miss Wat zijn ze mooi! En wat kijk je verliefd en gelukkig
Complimenten! Zowel voor jou, als voor Chell (en voor je plopnavel *jaloers is* )
Lotte!
Noah!
pi_72564546
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef mijsje het volgende:
Incantrix en Ymme, prachtig hoor!
Ymme, wat staat er op de voorkant van je buikband? * mijsje is heel nieuwsgierig...

MADE BY
(man zn naam)

Gewoon erg grappig.
pi_72565199
Wat zijn die mooi miss!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')