't is wel erg duurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Nikmans het volgende:
Ben & Jerry's is lekker
Maar wel erg duur
En hieronder komen 8 FOK!kers klagen dat B&J een hype is en daarom afschuwelijk maar het feit is gewoon dat het lekker is
Klopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:51 schreef HeldenHart het volgende:
TS is zeker zo'n vieze vetklep dat ie een heeeeele grote bak moet gaan eten.
Jah dan gaat het smelten voordat je het op hebt he
Maar dat is leuk!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:11 schreef chris10 het volgende:
(: ˙˙˙ƃıddɐɹƃ ןǝʍ sı ǝıʇɐɔıןddɐ ǝpuǝɹoɥǝqɾıq ǝp ɹɐɐɯ 'dooʞ ǝʇ puɐןɹǝpǝu uı ʇǝıu ƃou sı ǝɐpuns ʇno pǝddıןɟ s,ʎɹɹǝɾ & uǝq
www.flipmytext.com
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:47 schreef Nikmans het volgende:
Ben & Jerry's is lekker
Maar wel erg duur
pics or it didnt happen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb gewerkt bij de B&J fabriek
Ik sta met Jerry op de fotoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
pics or it didnt happen?
Je hebt heus wel pics als je daar gewerkt hebt.
Geef mij momenteel maar het ijs van min12 (www.min12.nl) , maar dat is duurder dan ben en jerry. Ben en jerry heb ik altijd wel in de diepvries staan (2 bakken), erg duur vind ik het niet. Maar met dit warme weer heb ik liever ander ijs, ben en jerry is lekkerder als het kouder is, met warm weer heb ik liever sorbetachtig ijs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het is lekker, maar zoveel ander ijs is ook lekker en de helft van de prijs
WTF STAAT HIER ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |