even quotenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
Hmm, reclamebanners... nooit last van.
Abbo..quote:
Ik heb 'm wel, maar uitgeschakeld op forum.fok.nlquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:19 schreef Cahir het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik Ablocker Plus gebruik.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:21 schreef wakajawaka het volgende:
Ik heb de ad block roepers ff geNSBt via topic report.
En jij hoopt dat de banner banners geband worden? Ik ben geen banner banner maar een abo houder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:21 schreef wakajawaka het volgende:
Ik heb de ad block roepers ff geNSBt via topic report.
Op de frontpage issie ook illegaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel, maar uitgeschakeld op forum.fok.nl
Dat zou best kunnen, maar ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Op de frontpage issie ook illegaal
BAN!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
Mag je dat niet zeggen dan?
TS, Adblock Plus voor firefox?
goed verhaal....quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:52 schreef PiRANiA het volgende:
6. Advertenties
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina’s binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddelijke uitsluiting van FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |