abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71905913
Waarom weigeren Fransen Engels te leren? Laatst toen ik in Frankrijk was wilde ik het lekkerste wijf ooit aanspreken. Dus ik vraag zo; do you speak english? Ze knikt: Nee.

En mijn frans is ook niet meer wat het geweest is, nja in die 4 jaar dat ik frans heb gehad kan ik nog geen woord zeggen, behalve bonjour en je t'aime.

Maar WAAROM weigeren ze engels te leren? De meest jonge mensen kunnen geen engels, alsof ze het niet eens op school leren.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:03:44 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71905922
Heb je geen dagboek ofzo?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71905927
quote:
Maar WAAROM weigeren ze frans te leren? De meest jonge mensen kunnen geen frans, alsof ze het niet eens op school leren.
Ja, waarom? Waarom weigeren ze Frans te leren als ze zelf Fransen zijn?

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 19:04:25 ]
pi_71905945
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef donroyco het volgende:
Idd onzinnig topic nummer 11 vandaag...

TS :

Ga slapen man
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71905978
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, waarom? Waarom weigeren ze Frans te leren als ze zelf Fransen zijn?
ja, dat was ff fail.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71906001
Ze krijgen daar ook geen Engels op school, stelletje imbecielen.

Had er in Spanje ook al last van dat bijna geen enkele Franse schone een woord Engels sprak.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_71906017
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ze krijgen daar ook geen Engels op school, stelletje imbecielen.

Had er in Spanje ook al last van dat bijna geen enkele Franse schone een woord Engels sprak.
En dat terwijl de meeste (jonge) spanjaarden wel redelijk engels kunnen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:10:16 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_71906050
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef donroyco het volgende:
Vous ne aves pas une libre du jour?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Donald Duck held zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:11:18 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71906079
Een combinatie van arrogantie en grootheidswaanzin
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:11:56 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71906087
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Vous ne aves pas une libre du jour?
Vous n'avez pas un journal intime?

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71906119
Waarom zou je een Franse überhaupt willen aanspreken, je weet toch dat scheren bij hen uit den boze is?
pi_71906160
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:13 schreef rgras het volgende:
Waarom zou je een Franse überhaupt willen aanspreken, je weet toch dat scheren bij hen uit den boze is?
Hmm, zij was anders toch wel erg glad geschoren.
pi_71906162
Omdat de meeste Fransen Engels niet accepteren als wereldtaal. Ze zouden liever Frans als wereldtaal zien, dat is altijd zo geweest. Zelfde geldt feitelijk voor veel Spanjaarden, zij het in wat mindere mate.

Daarom.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_71906177
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:15 schreef nozem het volgende:
Omdat de meeste Fransen Engels niet accepteren als wereldtaal. Ze zouden liever Frans als wereldtaal zien, dat is altijd zo geweest. Zelfde geldt feitelijk voor veel Spanjaarden, zij het in wat mindere mate.

Daarom.
Wat een homo's de fransen. En dat terwijl Spaans veeeeeeeeeeeeeeeeeul groter is dan Frans. Lutsers
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:17:17 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_71906199
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Vous n'avez pas un journal intime?

Un journal intime aves Sasha du agriculteur
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71906211
Fransen zijn gewoon kutchauvinisten.
pi_71906215
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Un journal intime aves Sasha du agriculteur
Anders openen jullie zelf ff een frans adoratie topic ofzo. Tu est gay. Nou goed?
pi_71906225
Dat wijf sprak vloeiend engels maar wou je gewoon niet.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_71906235
O ze kunnen wel Engels ... als je iets bestelt verstaan ze het goed en ook het te betalen bedragen weten die honden perfect uit te spreken
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_71906249
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef Barney_Stinson het volgende:
O ze kunnen wel Engels ... als je iets bestelt verstaan ze het goed en ook het te betalen bedragen weten die honden perfect uit te spreken
Neuh heul niet. Bij mij schreven ze alles op op een blaadje.
pi_71906260
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef Wackyduck het volgende:
Dat wijf sprak vloeiend engels maar wou je gewoon niet.
HoAX! ik ben onweerstaanbaar.
pi_71906289
Waarom zouden ze Engels moeten spreken? Omdat één of andere toerist ze dan de weg kan vragen? Fransen zien hun taal inderdaad als een wereldtaal en ben je in hun land dan spreek je maar hun taal of leer je het maar van tevoren als je graag in Frankrijk vertoefd, dat Nederlanders wel Engels spreken (en velen ook Duits) dat interesseert ze niet. Trouwens wel eens in Engelstalige landen geprobeerd met een andere taal iemand aan te spreken, verrassing.... Engelstaligen verdommen ook een andere taal te spreken om dezelfde reden als de Fransen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:23:26 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_71906304
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:18 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Anders openen jullie zelf ff een frans adoratie topic ofzo. Tu est gay. Nou goed?
Ik wil alleen maar duidelijk maken dat iedere boerenlul met steenkolen frans zo'n meisje wel mee krijgt
pi_71906344
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:22 schreef trovey het volgende:
Waarom zouden ze Engels moeten spreken? Omdat één of andere toerist ze dan de weg kan vragen? Fransen zien hun taal inderdaad als een wereldtaal en ben je in hun land dan spreek je maar hun taal of leer je het maar van tevoren als je graag in Frankrijk vertoefd, dat Nederlanders wel Engels spreken (en velen ook Duits) dat interesseert ze niet. Trouwens wel eens in Engelstalige landen geprobeerd met een andere taal iemand aan te spreken, verrassing.... Engelstaligen verdommen ook een andere taal te spreken om dezelfde reden als de Fransen.
Frans is geen wereldtaal. Sorry. Engels wel.
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat iedere boerenlul met steenkolen frans zo'n meisje wel mee krijgt
Ik ben geen boerenlul, dus daarom lukte het niet.
pi_71906345
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:22 schreef trovey het volgende:
Maar toch zijn ze wel zo arrogant dat als ze zélf in het buitenland zijn nog steeds weigeren Engels te spreken.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')