ik ga er niet voor betalenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:40 schreef wapwip het volgende:
TS gebruikt nog kutzakjes![]()
Ze hebben al lang gewone zakken/tasjes bij de AH
je vergeet de emoticonsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
klacht: stomme gratis kutzakjes die scheuren
klacht2: stomme guido die springt
klacht3: mensen die straks gaan zeggen dat fanta pomelo vies is
anti-klacht: fanta pomelo
anti-klacht2: snelbinders
bonusklacht: hoofdletters
WTF is dit voor onzin?
ik kwam er op tijd achterquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:57 schreef solaire het volgende:
klacht 1 had moeten zijn Ts kan niet rekenen!
Statiegeld he!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:05 schreef Echo99 het volgende:
2x 1.74 = ....
Genoeg geld voor een tasje dus...
Klein bedrag pinnen magquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:59 schreef flaykd het volgende:
[..]
nee, ts heeft wel meer dan vijf euro, maar had simpelweg geen portemonnee bij zich.
drie keer raden waar mijn pinpas zich bevondquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klein bedrag pinnen mag
Ooit gehoord van zelf even een goede tas meenemen of is dat niet stoer?quote:
nee, nog nooit van gehoord en ik weet toch niet uit mn hoofd hoeveel die dingen kosten? heeft niks met hoofdrekenen te makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ooit gehoord van zelf even een goede tas meenemen of is dat niet stoer?
Hoofdrekenen is ook niet je sterkste punt hoor ik wel of kijk je van tevoren nooit even of je wel genoeg geld bij je hebt?
portemonneequote:
heb ik geprobeerd, maar na enkele simpele tests bleek het risico dat er eentje af zou pleuren te groot wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:45 schreef 360spider het volgende:
OF je doet ze alle 2 op de snel binders
TTquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij de TS dacht ik aan heel andere dingen.
Prijzen staan toch altijd bij het vak waar de spullen staan of kijk je gewoon daar niet naar en pak je maar wat? Daarna gewoon een kwestie van even bij elkaar optellen, in je portemonee kijken en je weet of je geen domme toestanden hebt bij de kassa. Je doet duidelijk niet de dagelijkse boodschappen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:47 schreef flaykd het volgende:
[..]
nee, nog nooit van gehoord en ik weet toch niet uit mn hoofd hoeveel die dingen kosten? heeft niks met hoofdrekenen te maken
Tja dan maar vast houden was het ver fietsen dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:49 schreef flaykd het volgende:
[..]
portemonnee![]()
[..]
heb ik geprobeerd, maar na enkele simpele tests bleek het risico dat er eentje af zou pleuren te groot was
nee, dat was voor de rest ook geen probleemquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef 360spider het volgende:
[..]
Tja dan maar vast houden was het ver fietsen dan?
Nu weet je het voor d volgende keer meer geld menemen nen een tasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:01 schreef flaykd het volgende:
[..]
nee, dat was voor de rest ook geen probleem
nee, ik maak me niet zo druk over boodschappen nee. jij zal wel veel stress hebben in je levenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Prijzen staan toch altijd bij het vak waar de spullen staan of kijk je gewoon daar niet naar en pak je maar wat? Daarna gewoon een kwestie van even bij elkaar optellen, in je portemonee kijken en je weet of je geen domme toestanden hebt bij de kassa. Je doet duidelijk niet de dagelijkse boodschappen.
Echt jonge, sterf de grafkankerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef flaykd het volgende:
klacht: stomme gratis kutzakjes die scheuren![]()
klacht2: stomme guido die springt![]()
klacht3: mensen die straks gaan zeggen dat fanta pomelo vies is![]()
![]()
![]()
anti-klacht: fanta pomelo![]()
anti-klacht2: snelbinders![]()
![]()
bonusklacht: hoofdletters
Nee, ik moet een huishouden draaiende houden zonder schulden te maken, dat heet het normale leven. We zien je wel weer eens terug in één de vele "ïk zit tot mijn nek in de schulden" programma's van RTL4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:03 schreef flaykd het volgende:
[..]
nee, ik maak me niet zo druk over boodschappen nee. jij zal wel veel stress hebben in je leven
ik ben 16 en het is vakantiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, ik moet een huishouden draaiende houden zonder schulden te maken, dat heet het normale leven. We zien je wel weer eens terug in één de vele "ïk zit tot mijn nek in de schulden" programma's van RTL4.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |