abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71898537
quote:
Halsema: Wilders laat kiezers in de kou staan

DEN HAAG - Een ongelooflijk zwaktebod.” Zo reageert GroenLinks-leider Femke Halsema op het besluit van Geert Wilders om met zijn PVV de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar grotendeels te laten schieten. „Hij doet wel mee in Europa, terwijl hij daar niet in gelooft”, zegt ze in een verwijzing naar de PVV-deelname aan de Europese verkiezingen afgelopen juni. „Maar hij doet nu niet mee in de steden waar hij zegt de problemen te willen oplossen. Hij laat zijn kiezers in de kou staan”, aldus Halsema.
Halsema zegt gewoon dat wilders een loser is met een grote bek is, en als het puntje bij het paaltje komt voor de kiezers hij niks waar kan maken....
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:45:34 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71898567
Gelijk heeft ze. JUIST de gemeenteraadsverkiezingen geven de mogelijkheid eens écht wat aan probleemwijken te doen...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:46:19 #3
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71898583
Misschien wil hij de problemen wel niet oplossen, omdat zijn partij dan geen bestaansrecht meer heeft en hij zal gaan moeten werken voor z'n geld.
pi_71898611
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:46 schreef pfaf het volgende:
Misschien wil hij de problemen wel niet oplossen, omdat zijn partij dan geen bestaansrecht meer heeft en hij zal gaan moeten werken voor z'n geld.
nu kan hij voorlopig lekker zijn zakken vullen met allerlei praatjes....
pi_71898613
Gemeenteraden zijn links. Sorry, linksch...

Geert Wilders gaat voor het maximum-effect-nu. Stel dat hij meedoet, en dan? Dan moet hij regeren, ergens, en dan komen de LPF-praktijken naar boven. Plof, en het jaar erop ziet iedereen wat voor clowneske freakshow de sekte van Geert Wilders is. Daarom doet hij niet mee.
pi_71898645
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:47 schreef Monidique het volgende:
Gemeenteraden zijn links. Sorry, linksch...

Geert Wilders gaat voor het maximum-effect-nu. Stel dat hij meedoet, en dan? Dan moet hij regeren, ergens, en dan komen de LPF-praktijken naar boven. Plof, en het jaar erop ziet iedereen wat voor clowneske freakshow de sekte van Geert Wilders is. Daarom doet hij niet mee.
Een freakshow wordt het toch wel met wilders in de hoofdrol. Het is te lachwekkend voor woorden dat hij over problemen in de grote steden heeft, hij niet eens meedoet. Dan moet hij ook zijn bek houden in het vervolg...hij zou toch de oplossingen hebben zogenaamd.
  Donald Duck held zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:51:40 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71898678
Goh wat een verrassing zeg. Een absolute politieke tegenpool van Wilders grijpt een kans aan om hem negatief neer te zetten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_71898698
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:46 schreef pfaf het volgende:
De kans is veel te groot dat er allerlei rare figuren in de media komen wanneer je mensen in gemeenteraden zet.

Ook worden conflicten en dialogen genuanceerder en menselijker op gemeenteraadsniveau en brokkelt het rebelse imago van Wilders dan steeds meer af.
pi_71898703
Ik ben blij dat Groen Links zoveel betekent voor de kiezer..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_71898733
Femke Halsema constateert terecht dat Geert Wilders vooral praatjes en weinig daadjes is, en wier schuld is dat? Femke Halsema natuurlijk!
pi_71898742
Gelukkig rijdt Halsema in een auto die flink bijdraagt aan het broeikaseffect, zodat het voor deze mensen toch nog een beetje warmer wordt.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_71898744
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Goh wat een verrassing zeg. Een absolute politieke tegenpool van Wilders grijpt een kans aan om hem negatief neer te zetten.
Maar heeft Halsema dan volgens jou geen punt als ze stelt dat Wilders niet mee doet daar waar hij juuist het meeste voor zijn achterban zou kunnen bereiken?

Of ze nu een tegenpool is of niet, volgens mij heeft ze wel gelijk.
pi_71898760
quote:
Wilders doet niks anders, dat is zijn enige bestaansrecht wat nu blijkt....

Ben benieuwd hoe de kiezers hierop gaan reageren bij de eerste volgende poll....
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:57:04 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71898798
quote:
Volgens mij doet Wilders dat toch echt zelf.
pi_71898824
Ik heb een gruwelijke hekel aan GL, maar Halsema heeft een punt dat als Wilders wat wil doen aan de allochtonenproblematiek, dat hij dan zeker ook vertegenwoordigt moet zijn in iig de grote steden. In Den Haag en Brussel alleen los je de problemen niet op.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:58:42 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_71898829
Zwaktebod van halsema, ze wil zich profileren met dat ze niet wilders is. Slap. Ze heeft schijnbaar geen eigen punten waar ze mee in de media weet te komen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_71898882
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Monidique het volgende:
Femke Halsema constateert terecht dat Geert Wilders vooral praatjes en weinig daadjes is, en wier schuld is dat? Femke Halsema natuurlijk!
Ehm, hoezo dat eigenlijk?
pi_71898949
Als ik Halsema was zou ik duidelijker haar punten naar voren brengen, in plaats van het gebrek aan punten van Wilders.

Of heeft ze eigenlijk óók niets nuttigs te zeggen?

Wilders heeft een gebrek aan goede mensen, en geen middelen om die mensen 'op te leiden', ik geef Wilders gelijk dat hij niet de lokale politiek in wil, nu komen alleen maar een stel bralapen op de PVV af omdat ze macht ruiken, niet omdat ze goede ideeën hebben over wat ze met de gemeentes willen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_71898957
Geert Wilders heeft de laatste 5 jaar nog niets voor Nederland gedaan, alleen problemen benoemd en media-aandacht gevraagd door de manier waarop hij dit doet.
Ondertussen lekker van ons belastinggeld geleefd.

En op het moment dat hij écht mee kan doen in de besluitvorming, laat hij het afweten.
pi_71899052
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Palmer het volgende:

[..]

Jeweettochz.... linksch!
pi_71899064
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef MaGNeT het volgende:
Geert Wilders heeft de laatste 5 jaar nog niets voor Nederland gedaan, alleen problemen benoemd en media-aandacht gevraagd door de manier waarop hij dit doet.
Ondertussen lekker van ons belastinggeld geleefd.

En op het moment dat hij écht mee kan doen in de besluitvorming, laat hij het afweten.
Problemen "benoemd", ja.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:10:46 #22
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71899095
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Palmer het volgende:

[..]

Het is altijd de schuld van linkse mensen.
pi_71899127
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Resistor het volgende:
Als ik Halsema was zou ik duidelijker haar punten naar voren brengen, in plaats van het gebrek aan punten van Wilders.

Of heeft ze eigenlijk óók niets nuttigs te zeggen?

Wilders heeft een gebrek aan goede mensen, en geen middelen om die mensen 'op te leiden', ik geef Wilders gelijk dat hij niet de lokale politiek in wil, nu komen alleen maar een stel bralapen op de PVV af omdat ze macht ruiken, niet omdat ze goede ideeën hebben over wat ze met de gemeentes willen.
ze brengt ook haar eigen punten naar voren, maar daar gaat dat nieuwsbericht niet over.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:12:31 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71899143
Toch treffend om te zien dat ene partij die potentieel 30 zetels kan behalen maar zo weinig geschikte mensen kan vinden om gemeenteraadsfracties te vullen. Dat zegt wel iets over een achterban.

Verder heeft Femke idd gelijk want het is juist de gemeentepolitiek waar problemen met relmarokkaantjes moeten worden aangepakt.
pi_71899163
Waarom pakken oppositiepartijen andere oppositiepartijen aan?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')