The magic word: uit-kering.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:12 schreef Matteüs het volgende:
Begin me af te vragen waarom al die islamitische mensen(?) onder al die varkens/ongelovigen willen wonen?
Ja, mevrouw heeft het vast 'verzonnen'. Ze is een closet-racist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:51 schreef moussie het volgende:
Dit is een (ontslagen) mevrouw die haar mening zit te ventileren, zij denkt dat, en of het klopt weten we nog niet eens, er heeft nog geen wederhoor plaatsgevonden.
Bronquote:'Islamitische basisschool mogelijk dicht'
De Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher (PvdA) heeft geschokt gereageerd op een brief van een oud-lerares van de islamitische basisschool As Siddieq. Zij stelt dat op deze onderwijsinstelling geen ruimte is voor andere culturen. Asscher liet vandaag weten dat de school zo nodig dicht moet als blijkt dat hier integratie wordt tegengewerkt, bevestigde zijn woordvoerder naar aanleiding van een bericht in Het Parool.
De school staat al langere tijd onder toezicht van de Inspectie van het Onderwijs. Volgens de wethouder is meer actie nodig. "Ik sluit geen enkel scenario uit, ook sluiting van de school niet.'' Overigens kan deze drastische maatregel niet zomaar worden genomen. "Voor sluiting is heel veel nodig. Maar we kunnen niet hebben dat kinderen jaren worden onderwezen op een manier die haaks staat op de rechtsstaat en het leven in een moderne stad.''
De manier van onderwijs heeft niets met 'het leven in een moderne stad' te maken! Of zouden ze het in Gelderland wel mogen onderwijzen!?!quote:"Voor sluiting is heel veel nodig. Maar we kunnen niet hebben dat kinderen jaren worden onderwezen op een manier die haaks staat op de rechtsstaat en het leven in een moderne stad.''
Pas maar op. Slimme tactiek. Eerst het probleem volmondig erkennen, een zware tegenmaatregel suggereren maar vervolgens direct bezwaren opperen die het nemen van die maatregel kunnen verhinderen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef qonmann het volgende:
BREAKING NEWS *** BREAKING NEWS
en dat van een PvdA-wethouder !!!!!
Cohen is op vakantie, anders was een kopje thee en wat extra subsidie de oplossing geweest.
(Naast het downplayen van het probleem natuurlijk)
He, he zelfs de PvdA kan het niet meer met de mantel der liefde bedekkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:38 schreef qonmann het volgende:
AT-5 teletekst
[ afbeelding ]
en dat van een PvdA-wethouder !!!!!
Cohen is op vakantie, anders was een kopje thee en wat extra subsidie de oplossing geweest.
(Naast het downplayen van het probleem natuurlijk)
Jij gaat gelijk krijgen... jij gaat gelijk krijgen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Pas maar op. Slimme tactiek. Eerst het probleem volmondig erkennen, een zware tegenmaatregel suggereren maar vervolgens direct bezwaren opperen die het nemen van die maatregel kunnen verhinderen.
Ik voorspel: veel verzachtend gedialogiseer, een onderzoekscommissie die "aan de slag gaat" en uiteindelijk een extern adviseur die met de boodschap mag komen dat de klachten van betreffende lerares zich toch wel erg toespitsen op "individuele kwesties" en aldus niet te zwaar mogen worden meegenomen in een algemeen oordeel. Hiep hiep hoera voor de Nederlandse onderwijsvrijheid.
Daar hoef je niet eens aan te twijfelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:34 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk krijgen... jij gaat gelijk krijgen...
Yup. Ik zie Nederland dan ook als een dierentuin. Waar ze kippen en leeuwen in hetzelfde hok gooien en als de leeuwen de kippen verslonden hebben denken de opportunisten (CDA + PvDA) dat je het gewoon nog eens moet proberen. Ze denken werkelijk dat die 2 tegenstrijdigheden ooit samen kunnen leven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik snap de verbazing eigenlijk niet zo. Als je de Koran doorleest weet je precies hoe er over de "ongelovigen" gedacht word. Het is dus niet vreemd dat dat door gegeven wordt aan de leerlingen. Het zou eerder hypocriet van ze zijn als ze zouden zeggen dat iedereen gelijk is, dan zouden ze tegen hun eigen principes in haan
Nog nooit van hysterische televisiedominees en hun tientallen miljoenen aanhangers gehoord?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Yup. Ik zie Nederland dan ook als een dierentuin. Waar ze kippen en leeuwen in hetzelfde hok gooien en als de leeuwen de kippen verslonden hebben denken de opportunisten (CDA + PvDA) dat je het gewoon nog eens moet proberen. Ze denken werkelijk dat die 2 tegenstrijdigheden ooit samen kunnen leven.
De meeste autochtonen willen de moslims niet, de moslims vinden de autochtonen ongelovigen en varkens (kafirs). Als 2 kinderen met elkaar ruzie maken haal je ze uit elkaar en stuur je ze naar huis.
Maarja, Nederland zal en moet het beste jongetje van de Europese klas zijn. Ten kostte van alles.
Soms heb ik het gevoel dat ze te veel naar Amerika kijken (zoals gewoonlijk) waar negers en blanken in vrede kunnen leven. Maar daar speelt religie een veel mindere rol.
Onzinquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Matteüs het volgende:
[..]
De meeste autochtonen willen de moslims niet, de moslims vinden de autochtonen ongelovigen en varkens (kafirs). Als 2 kinderen met elkaar ruzie maken haal je ze uit elkaar en stuur je ze naar huis.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Yup. Ik zie Nederland dan ook als een dierentuin. Waar ze kippen en leeuwen in hetzelfde hok gooien en als de leeuwen de kippen verslonden hebben denken de opportunisten (CDA + PvDA) dat je het gewoon nog eens moet proberen. Ze denken werkelijk dat die 2 tegenstrijdigheden ooit samen kunnen leven.
Maarja, Nederland zal en moet het beste jongetje van de Europese klas zijn. Ten kostte van alles.
Soms heb ik het gevoel dat ze te veel naar Amerika kijken (zoals gewoonlijk) waar negers en blanken in vrede kunnen leven. Maar daar speelt religie een veel mindere rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |