abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:57:08 #26
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_72065811
Ah, veel plezier in S'pore!

Ik kwam deze week een advertentie in de Bangkok Post tegen, waarin stond dat er in een van de grote hotels een Singaporees 'hawkers' buffet is, dus bij gebrek aan beter gaan we dat denk ik uitproberen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:03:19 #27
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_72065955
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef Gaoxing het volgende:
Ah, veel plezier in S'pore!

Ik kwam deze week een advertentie in de Bangkok Post tegen, waarin stond dat er in een van de grote hotels een Singaporees 'hawkers' buffet is, dus bij gebrek aan beter gaan we dat denk ik uitproberen
Welk hotel?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_72065957
Ben van plan om samen met mijn vriendin eind november voor 3 weken naar Thailand te gaan. Wil dus zo snel mogelijk de vliegtickets vast leggen. Maar zijn er nu eigenlijk vliegtuigmaatschappijen waar economy class is uitgerust met een eigen entertainment systeem?

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/default.asp?cat=4&id=31410

Lees hier dat KLM net 1 van de 22 toestel heeft aangepast dus schiet nog niet echt op.. Had ooit een paar jaar terug geluk met China Airlines dat we een eigen entertainment systeem hadden. Maar toen nooit meer gehad. Heb het gevoel dat de meeste vliegtuigmaatschappijen van die afgedankte toestellen gebruiken om op Bangkok te vliegen, want ze krijgen die toch wel vol.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:36:28 #29
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_72066765
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:03 schreef XL het volgende:

Welk hotel?
Swissotel uhh..... niet Nai Lert Park, maar die in de buurt van Thai Cultural Centre (Ratchadapisek is dat geloof ik).
pi_72067008
Nog een flinke week, en dan weer lekker naar Thailand.
Ik zat gisteren iets op Travel Chanel te kijken en daar was de reiziger in Mae klong, op een markt waarbij alle kraampjes e.d. 8 keer per dag verplaatst moesten worden, omdat de markt rond een treinrails stond.
Dit zag er erg leuk uit, en ik denk dat ook te gaan bekijken (op youtube zie je ook filmpjes ervan, linken kan ik alleen niet op mijn werk hier)
Ik kom er alleen niet achter hoever dit van Bangkok is (het moet best dichtbij zijn)
Iemand ervaring met deze markt of plaats ? en een idee van de afstand ?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:52:01 #31
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_72067161
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:36 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Swissotel uhh..... niet Nai Lert Park, maar die in de buurt van Thai Cultural Centre (Ratchadapisek is dat geloof ik).
Ik krijg regelmatig waardebonnen van de keten waar ik zit, maar ik gebruik ze niet...iik ben niet zo van het hotelvoedsel. Ze proberen me met die waardebonnen naar hun restaurant te lokken, gaat ze niet lukken. Ik geniet nog elke dag van alle die kleine goedkope en goede restaurantjes hier.

Helaas voor jou zit ik niet in Swissotel.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:16:50 #32
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_72069117
Crazy Weekend Sale
Vanaf vrijdag 21 augustus begint de Crazy Weekend Sale van Malaysia Airlines! U kunt vier dagen lang profiteren van zeer voordelige tarieven naar Thailand en Singapore. Reizen is mogelijk tussen 26 oktober en 12 december 2009. Houd de komende 4 dagen onze website dus extra goed in de gaten, want op = op!

Leuke aanbieding...
Explore the World
pi_72081573
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:03 schreef janspj het volgende:
Ben van plan om samen met mijn vriendin eind november voor 3 weken naar Thailand te gaan. Wil dus zo snel mogelijk de vliegtickets vast leggen. Maar zijn er nu eigenlijk vliegtuigmaatschappijen waar economy class is uitgerust met een eigen entertainment systeem?

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/default.asp?cat=4&id=31410

Lees hier dat KLM net 1 van de 22 toestel heeft aangepast dus schiet nog niet echt op.. Had ooit een paar jaar terug geluk met China Airlines dat we een eigen entertainment systeem hadden. Maar toen nooit meer gehad. Heb het gevoel dat de meeste vliegtuigmaatschappijen van die afgedankte toestellen gebruiken om op Bangkok te vliegen, want ze krijgen die toch wel vol.
Dan boek je toch Air France, via Parijs. Die vliegen met een Airbus A340 Parijs-Bangkok-Hanoi. En gegarandeerd met eigen schermpjes. Maar eerlijk gezegd maakt het allemaal niet zoveel uit wanneer je een iPod hebt. Meeste films heb je waarschijnlijk toch al gezien. En anders kun je ook nog met KLM naar Singapore vliegen in een Boeing 777-300ER. Dan koop je er een heel goedkoop AirAsia ticket naar BKK bij.

Mogelijkheden genoeg denk ik zo. En vlieg je vanaf Dusseldorf dan zijn de mogelijkheden te over als je een overstap ergens in het Midden Oosten niet bezwaarlijk vindt.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:14:02 #34
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_72083552
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 21:14 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Dan boek je toch Air France, via Parijs. Die vliegen met een Airbus A340 Parijs-Bangkok-Hanoi. En gegarandeerd met eigen schermpjes. Maar eerlijk gezegd maakt het allemaal niet zoveel uit wanneer je een iPod hebt. Meeste films heb je waarschijnlijk toch al gezien. En anders kun je ook nog met KLM naar Singapore vliegen in een Boeing 777-300ER. Dan koop je er een heel goedkoop AirAsia ticket naar BKK bij.

Mogelijkheden genoeg denk ik zo. En vlieg je vanaf Dusseldorf dan zijn de mogelijkheden te over als je een overstap ergens in het Midden Oosten niet bezwaarlijk vindt.
KLM gaat hard beginnen om de 747 toestellen om te bouwen met eigen entertainment in de economy classe, als eerste de 5 full-pax 747 toestellen, waarvan er dus al eentje met entertainment is uitgerust. In November moeten er al wat meer toestellen klaar zijn verwacht ik zo, en tot nu toe is de dinsdag vlucht met KLeM met een full-pax versie.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_72106165
http://www.nationmultimed(...)olitics_30110468.php

Gaat het nu weer gebeuren daar, de rode en gele protesten ?
Volgende week dindsdag vlieg ik

Flammie, merk jij er iets van in CM ?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:47:32 #36
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_72135428
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:22 schreef Xlarge het volgende:
http://www.nationmultimed(...)olitics_30110468.php

Gaat het nu weer gebeuren daar, de rode en gele protesten ?
Volgende week dindsdag vlieg ik

Flammie, merk jij er iets van in CM ?
Nee joh, dat is nooit gestopt Goede richtlijn: als iets wordt aangekondigd, valt het vast wel mee. Alle 'grote' gebeurtenissen van de afgelopen jaren zijn onverwacht gebeurd.
pi_72136331
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Nee joh, dat is nooit gestopt Goede richtlijn: als iets wordt aangekondigd, valt het vast wel mee. Alle 'grote' gebeurtenissen van de afgelopen jaren zijn onverwacht gebeurd.
Oke, zelf heb ik nog niet zo'n demonstratie gezien, behalve op tv dan.
Ik ben beniewd of ik er nog wat van mee krijg de aankomende weken.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:30:52 #38
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_72136706
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Oke, zelf heb ik nog niet zo'n demonstratie gezien, behalve op tv dan.
Ik ben beniewd of ik er nog wat van mee krijg de aankomende weken.
Ik heb de afgelopen twee weken niets gemerkt. Behalve wat grapjes van collega's toen ik in een geel tshirt in een restaurant verscheen. Het tshirt heb ik vervolgens niet meer gedragen... maar dat is meer omdat ik genoeg tshirts hier heb. Het is niet dat het dragen van het tshirt problematisch is. Omdat je waarschijnlijk zat andere tshirts heb zou ik rood en geel niet meenemen, maar zoals het gezegd.... de kans dat ze je om je tshirt iets aandoen is klein.

Vrijdag ga ik naar huis, maar waarschijnlijk kom ik begin september nog een keer 3 weken terug. Al komt vrijdag de CEO van ons langs en dan kan het zomaar afgelopen zijn. Ik weet niet of hij de thaise directheid accepteert.
pi_72141508
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:30 schreef XL het volgende:

[..]

Vrijdag ga ik naar huis, maar waarschijnlijk kom ik begin september nog een keer 3 weken terug.
Dat is volgende week, heeft het wel zin om naar huis te gaan ?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:25:13 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_72142370
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:00 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Dat is volgende week, heeft het wel zin om naar huis te gaan ?
Ja, ik verhuis 1 september
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:23:10 #41
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_72149749
Zo de klm vluchten naar Bkk 600 euro !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:46:15 #42
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_72152310
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef MissHobje het volgende:
Je bedoelt zeker "zooohooo, nu OOK de KLeM vluchten met 31 inch pitch afstand naar Bangkok voor 599 euries"......... Tsja ze motten wat om uit de kosten te komen. Maar ze blijven wel spijkerhard aan die 200 Euro brandstoftoeslag in hun tarieven vasthouden!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:36:43 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_72159883
Is toch ook niet echt bijzonder in het laagseizoen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 07:15:34 #44
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_72162122
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:36 schreef APK het volgende:
Is toch ook niet echt bijzonder in het laagseizoen?
scheelde maar 400 met mijn ticket dus op zch
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:15:08 #45
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_72164434
Die weekendeal van Malaysia was veel beter 565 retour.
Moet je wel een tussenstop maken maar dat is in KL geen straf.
Explore the World
pi_72177729
Ben alweer terug in Nederland...
half jaartje Thailand zit erop...nu weer even in Nederland de tijd doorbrengen.

@ Flammie...sorry man, maar we hebben ons helaas niet meer in Pattaya kunnen treffen. Wat ik nog wilde vragen, wat is je email adres ook alweer? En ben jij ook Limburger?
Ik wil eigenlijk in februari weer terug, om koste wat kost weer stage in Thailand te lopen...en ook @ Flammie, had jij niet connecties met mensen van ziekenhuizen ofzo? Misschien weet je iets om in Chiang Mai de stage te volbrengen?
pi_72177810
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:48 schreef XL het volgende:
Inpakken op kantoor! Op naar Singapore!! Ik heb er zin in....

Afgelopen dagen overigens wat toeristententen bezocht....

- Vertigo Sky Bar (die vind ik overigens wel bijzonder spectaculair)
- Cabbages and Condoms
- Naj

Je voelt je daar direct op vakantie. Alleen tijdens het vorige weekend (sightseeing) en op het vliegveld zag ik zoveel toeristen. De prijzen zijn ook direct aangepast en de service is veel minder vriendelijk, ook al spreken ze ineens wel engels.
Cabbages and Condoms? Die in Pattaya?
Vage tent is dat!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:44:56 #48
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_72178690
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef BeardedDragon het volgende:

[..]

Vage tent is dat!
Nee, Sukhomvit in Bangkok
pi_72180407
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef MissHobje het volgende:
Hoewel ze het nu opeens weer promoten op de website van KLM, waren die vluchten al een tijdje 600 euro.
Ik had ze ook bijna via klm.nl geboekt, maar op de KLM.de site waren ze maar 425 euro vanaf Dusseldorf.

Wel opvallend is dat de kerosinetoeslag ongekend hoog blijft, zodat al die awardvliegers nog steeds veel kosten moeten betalen... al val ik daar gelukkig niet onder.
Kosten voor vluchten naar Bangkok zitten nu weer in de prijsklasse zoals dit 4 jaar geleden was, dat is wel positief.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_72203005
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef BeardedDragon het volgende:

[..]

Vage tent is dat!
Ik heb het uitermate naar me zin gehad in de Rolling Stonesbar in Walkingstreet. Verbaas me steeds weer over het (hoge) niveau van de plaatselijke bands en zangeressen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')