Uhhh...die zijn er al geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:28 schreef Tahiti het volgende:
KLB / Waar blijven die foto's van SHE???
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:51 schreef Zwoerd het volgende:
Mensen die pepernoten kruidnoten noemen
En mensen die kruidnoten pepernoten noemen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:51 schreef Zwoerd het volgende:
Mensen die pepernoten kruidnoten noemen
Dat dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En mensen die kruidnoten pepernoten noemen!
wanneerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:04 schreef Hetiszover het volgende:
En Wegmisbruikers komt ook weer op tv
ik hoop dat iemand die aflevering met die ferarri's voor me kan opnemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:04 schreef Hetiszover het volgende:
En Wegmisbruikers komt ook weer op tv
Ja die zoek ik ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:05 schreef Tahiti het volgende:
[..]
ik hoop dat iemand die aflevering met die ferarri's voor me kan opnemen
Pas op Stijn! Anders knalt ie misschien wel!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Tom heeft weer een vuurwerkje afgestoken!!!!
Ah goed nieuws, geen schoolquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:22 schreef Yi-Long het volgende:
- " NS rijdt niet vanwege blaadjes op de rails"
Kruidnoten:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En mensen die kruidnoten pepernoten noemen!
Boeiend, huillie...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:47 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Kruidnoten:
[ afbeelding ]
Pepernoten:
[ afbeelding ]
Hebben we dat tenminste gehad...
Vanavond komt die op tv, hoor ik net.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja die zoek ik ook nog
Het is echt een collector's item en bijna nergens te krijgen.
Of winter, of schijt aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik krijg wel zin in het herfst seizoen van KLB.
Wat een matige voorbeelden. Dit past niet bij je OP lijstje.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
Anouk: 'Sinterklaas is racistisch baggerfeest'
Anouk loopt alvast te huilen over een racistisch Sinterklaasfeest.
En een originelere,,,
Sint mag geen kruis op zijn mijter
Volgens mij staat ie er gewoon tussen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:22 schreef Yi-Long het volgende:
De heerlijke zomer zit er weer bijna op, en dus gaan we straks de herfst en wintermaanden.
Zoals altijd, zullen we weer exact dezelfde maatschappelijke klachten en discussies krijgen als in de jaren daarvoor. Dan komt er weer een 'poll' op de FP, dan komt er op TV weer een discussie over bij een of ander NCRV of EO praatprogramma met afgerichte huismannen en huisvrouwen met vlot kapsel..., en ook KLB zal weer volstaan.
Dus alvast hier een 'preview' voor het komende KLB seizoen:
- " 'Zwarte Piet' is racistisch'."
Meh, dit is toch wel een behoorlijke variatie.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie er gewoon tussen.
>BDquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef afcajos het volgende:
[KLB] Ruzie gehad met met 15 man na krav magna training.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |