Of je zet gewoon een ventilator aan, muggen houden niet van luchtstromen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:25 schreef trovey het volgende:
Men neme
1. oordopjes
2. een snorkel
Men stopt de dopjes in de oren, zet de snorkel aan de mond en trekt het dekbed over het hoofd zodanig dat alleen de pijp van de snorkel nog boven het dekbed uitkomt
Opgelost!
In het pikkedonker? Wel even een nachtkijker nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:27 schreef TheUnoriginal het volgende:
Muggen zitten op standaard plekken, gewoon goed kijken ze zijn ltijd in je zicht.
Het licht van ze pc/laptop is voldoende.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:29 schreef trovey het volgende:
[..]
In het pikkedonker? Wel even een nachtkijker nemen.
Yep, in het ziekenhuis had ik nooit last van muggen als ik daar eens lag voor een gebroken enkel of zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ga coma zuipen!
Als je wakker word zijn de muggenbulten al weg!
Helpt niet in mijn slaapkamer helaasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:29 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Het licht van ze pc/laptop is voldoende.
Dan heb jij gewoon lekker veel pech.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Helpt niet in mijn slaapkamer helaas, mijn pc staat in een kast in de woonkamer.
Maar ik heb op dit moment geen mug op mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:33 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon lekker veel pech.
Komt me heel bekend voor...denk je dat je er van af bent...begint het weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:31 schreef Tamashii het volgende:
Muggebulten blijven bij mij wel 5 dagen :|
Invasie van de muggen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:35 schreef TheUnoriginal het volgende:
totdat je gaat liggen en ze opeens uit elke hoek komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, ene half uur lang de hele kamer afzoeken met het licht aan. Je geeft het op, licht uit, en 10 sec later: bbbbbbbbzzzzzzzzzttt!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:35 schreef TheUnoriginal het volgende:
totdat je gaat liggen en ze opeens uit elke hoek komen.
quote:
Backfire in de zin van Repeat kreeg nooit liefde van zn ouders? Of iets teveel van papa?quote:
Elke nacht nieuwe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor...denk je dat je er van af bent...begint het weer.
Genoeg liefde van je mamma gehad hoor!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 03:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Backfire in de zin van Repeat kreeg nooit liefde van zn ouders? Of iets teveel van papa?
Ik ook niet! Kom bij mij slapen, TSquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ook niet! Kom bij mij slapen, TS
En je wordt er zelf ook onwel van?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:41 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit spul helpt vaak welEven sprayen (uurtje voor je gaat slapen) en vallen vanzelf dood
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef trovey het volgende:
Gefeliciteerd! Ik mocht de nacht ook weer mugvrij doorbrengen.
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En je wordt er zelf ook onwel van?
[..]
Een muggenbult op je gezicht hebben is overigens het ergste.
Iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En je wordt er zelf ook onwel van?
[..]
Een muggenbult op je gezicht hebben is overigens het ergste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |