kging vandaag eens skaten in het mooie Eindhoven. na het nodige gefilmd te hebben, komen de halve liters en de wiet boven.
Na het proces was ik dan ook mega stronken, waarbij een vriend zegt; Hey <input naam> als je nu een 12 trap ollied in deze toestand, dan krijg je van mij 50 euro. Waarna ook meerdere mensen geld gingen bieden en ik al in gedachte 250 euro in de pocket heb, besluit ik het te doen.
Na een goeie keer aanrijden, voelde ik me wel in de mood om het te doen. Tweede keer aanrijden wou ik all in gaan en landen gewoon. nou de ollie was daar, bedenk me, trap het plankje weg, en land vervolgens met mijn hak op een nogal lompe kiezelsteen.
Omdat onderstaande in zo'n euforisch gevoel had, voelde ik amper pijn en kon gewoon lopen en rondrijden nog. Om het leuke verhaal nu een andere wending te geven werd ik ook nuchter, en werd de pijn met de stap erger. Het werd zelfs zo erg dat ik niet meer op mijn hak kon staan.
Het was nu in zo'n ver stadium ge-escaleert dat ik zelfs al moest hinken om verder te komen. de pijn was zo erg dat ik niet meer vooruit kwam en er moest zelfs een ambulance aan te pas komen!
blijkt dat ik een stuk bot in mijn hak zo geraakt had, dat het los zat van het voetgeheel.
dat ik snel een operatie nodig heb, omdat het anders niet meer heelt
klacht: stronken buien die je er toe zetten om domme dingen te doen
[quote]
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]