Nee, maar als je alle live ad-lip momenten bij elkaar op zou tellen zou je ongeveer op 13 minuten uitkomen over de gehele show.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ze hadden het er toch over dat hij zelf uiteindelijk 13 minuten zong (live ik denk het niet) en danste en dat de rest opgevuld werd door dansers enzo?
O zat het zo oke toppie thanx voor de uitlegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, maar als je alle live ad-lip momenten bij elkaar op zou tellen zou je ongeveer op 13 minuten uitkomen over de gehele show.
Hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ga haar wel missen dan. Dit was haar beste reactie in het Klaagbaak-topic:
[..]
En WBSS 5 minutenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, maar als je alle live ad-lip momenten bij elkaar op zou tellen zou je ongeveer op 13 minuten uitkomen over de gehele show.
Ik vind dat eigenlijk publiek besodemieteren hoor. Een hele show wegzetten, maar het merendeel playbacken vind ik weinig met vakmanschap te maken hebben. Dat geldt overigens niet alleen voor MJ maar voor iedere 'artiest' die zich er zo vanaf maakt. Mensen betalen toch erg veel geld om iemand live te zien optreden. En toch niet om een orkestband ingestart te zien worden en iemand wat danspasjes zien maken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:26 schreef Robijn_1961 het volgende:
Jullie vallen me zo tegen, echt geen respect.
Backstabbers, vooral jij Bevin
Jij had het goed gedaan 50 jaar geleden. Chapeau.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:35 schreef Robijn1961 het volgende:
Rot op kloon. Heb je niks beters te doen? Ik ga dit even melden.
Ik ben de échte Robijn, ik heb gister in mn woede mn emailadres verandert, ik dácht naar iets onbestaands, maar schijnbaar heeft iemand nu mijn originele accountquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:41 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie die kloon is?
quote:
De mods zullen snel genoeg kunnen zien wiens IP jij hebt. Ik heb het gemeld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:42 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Ik ben de échte Robijn, ik heb gister in mn woede mn emailadres verandert, ik dácht naar iets onbestaands, maar schijnbaar heeft iemand nu mijn originele account
Nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:42 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Ik ben de échte Robijn, ik heb gister in mn woede mn emailadres verandert, ik dácht naar iets onbestaands, maar schijnbaar heeft iemand nu mijn originele account
Ach, je vroeg erom met je gedragquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:35 schreef Robijn1961 het volgende:
Rot op kloon. Heb je niks beters te doen? Ik ga dit even melden.
Weet jij wie het isquote:
Nee sukkel. En das nou precies wat ik bedoel. Ben het onvolwassen gedrag gewoon zat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:45 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Ach, je vroeg erom met je gedrag
Ik denk Rnnz.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Bevin het volgende:
[..]
Weet jij wie het is?
Wie zal het zijn?? Place your bets now !
Ik vind overigens, ook het KLB topic doorgelezen hebbende, dat jij ook behoorlijk onvolwassen gedrag vertoont. Je scheld echt iedereen uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee sukkel. En das nou precies wat ik bedoel. Ben het onvolwassen gedrag gewoon zat.
Je geeft er een mooi voorbeeld van. En nou opgesodemieterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |