strakke opmerkingquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom wist Michael Jackson dat zo zeker van Adam Curry?
Ja bijna goed, rond de 1.75.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:44 schreef DrDentz het volgende:
Hij vond 'Mike' ook geen kleine jongen. Toch wel minimaal 1.90.
Ik heb hier in het verleden zoveel over gelezen, maar heb geen idee wat er van te geloven..quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[ afbeelding ]
man, respect![]()
als ik dat ga proberen, val ik 100% zeker op de grond
zal het met die schoenen dan al zoveel beter gaan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Niet als je de juiste schoenen aan hebt.
[ afbeelding ]
Toch wel het vastklikken dus, jammer dat het dan niet echt is (waarschijnlijk).quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:32 schreef DrDentz het volgende:
Die schoentjes moet je wel hebben hoor. Anders blijf je oefenen.![]()
Je ziet voordat ze zich vastklikken een explosie aan de zijkant van het podium, om de kijkers af te leiden.
Niet echt, tis wel echt. Hij staat alleen wel vast. Is t nog steeds wel een prestatie en fucking gaaf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Toch wel het vastklikken dus, jammer dat het dan niet echt is (waarschijnlijk).
Hier valt hij namelijk:
Zo, ik zou wel es willen weten hoe pissed hij was op dat moment...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Toch wel het vastklikken dus, jammer dat het dan niet echt is (waarschijnlijk).
Hier valt hij namelijk:
Daarom juist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Behoorlijk pissed denk ik.![]()
Hij kan niet tegen foutjes.
ik weet eigenlijk naast dit filmpje van de Smooth Criminal uitvoering, niet meer filmpjes waarop hij een fout maakt (iig, een fout die opvalt)quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:11 schreef Noax het volgende:
[..]
Daarom juist.![]()
Hij laat niets merken en gaat gewoon verder, alsof er nooit iets is voorgevallen.
deze bedoel je denk ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Er is ook zo'n filmpje waarbij het podium heel glad is, dan ziet hij er ook niet echt blij uit.
quote:
Shamonequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
beter dan dat je iets anders poetst, bijvoorbeeld de WC's in een truckersrestaurant ofzo, toch?![]()
luister nu 'You Rock My World'
Deze schoonmaker heeft vast ook iets te vertellen om de komende verjaardagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:34 schreef veuvje het volgende:
Wat een geweldige filmpjes!
Die mensen die de vloer aan het schoonmaken (what ever) zijn![]()
Die komen thuis....weet je wat ik gedaan heb.....de vloer gepoetst voor Michael Jackson![]()
Maar die lean is echt wel heel erg goed en je ziet wel aan hem dat hij echt pissed is als hij valt!
geweldigquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze schoonmaker heeft vast ook iets te vertellen om de komende verjaardagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |