Welneequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee.
Fok! is voor tieners.
Ik hou ermee op.
Ik voel me hier ook steeds meer thuis.quote:
Nee, ben het zat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Welnee![]()
Je hapt veel te veel Robijn
Flikker dan op huilmuts, ben nog 2 jaar ouder, how low can you go?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee.
Fok! is voor tieners.
Ik hou ermee op.
Verander je email naar een niet bestaande, opgelostquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, ben het zat.
Er zit een te groot leeftijdsverschil.
Je weet het hé... Diequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook steeds meer thuis.
Ik vind ze niet aardig of normaal, maar er is wel altijd wat te beleven.
Misschien toch maar zo houden, en eens in de zoveel tijd eens een topic openen, waarbij er heel veel "Fail", en youtube filmpjes, en "bazen" langskomen.
Mijn god, wat een sukkels.
Ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Flikker dan op huilmuts, ben nog 2 jaar ouder, how low can you go?
Je klinkt als een frusti poezenvrouwtje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb uit jouw toetsenbord nou werkelijk nooit iets fatsoenlijks zien komen.
Is je vrouw naar bed, dat je durft? Dom figuur.
Ah mooi we gaan het op de persoonlijke toer gooien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja.
Daarom doe ik hem ook, duh!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet het hé... Diekan echt niet. Dat is gewoon te vriendelijk en fout. De oom die toch ineens bij het douchen net bepaalde plekjes iets te lang wast, de gymleraar die je altijd net raar opvangt bij bokkespringen. De zwemleraar die altijd net zijn hand iets lager houdt dan goed is, daar staat die '
' voor
Tussen wie dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, ben het zat.
Er zit een te groot leeftijdsverschil.
Ik was erbij!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daarom doe ik hem ook, duh!
Wie was trouwens die user die mij in elkaar wilde slaan vanmiddag ook alweer, ik moet hem nog even mailen waar hij heen moet.
Jep. Vraag je ook om, na honderd domme posts.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah mooi we gaan het op de persoonlijke toer gooien.
Als ik toch ooit zo'n verzuurde kut als jij zou worden, dan hoefde het voor mij allemaal niet meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja.
Nee hoor dat is een aanwinst, makaken moet ook weer terug.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Robijn komt nooit meer terug?
Ja, die, ik wil hem nog even een pm-metje sturen, want dat had ik beloofd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik was erbij!
Maar hij wilde je met een plank tegen je kop slaan.
Ga toch weg dombo, wat weet jij nou van de wereld, behalve dat je een sensatiezoeker bent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:21 schreef Rekkie het volgende:
Robijn....... niet zo fleur en helemaal niet fijn
I remember, ik was het iig niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daarom doe ik hem ook, duh!
Wie was trouwens die user die mij in elkaar wilde slaan vanmiddag ook alweer, ik moet hem nog even mailen waar hij heen moet.
Hoe oud ben je= 20= genoeg hiervan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als ik toch ooit zo'n verzuurde kut als jij zou worden, dan hoefde het voor mij allemaal niet meer
Inderdaad. Wat een gaar kutwijf. Sterf.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als ik toch ooit zo'n verzuurde kut als jij zou worden, dan hoefde het voor mij allemaal niet meer
Het zijn er veel meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jep. Vraag je ook om, na honderd domme posts.
Ja die, ik ga hem nu sturen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I remember, ik was het iig niet.
wakkajawakkaa ofzo?
Op zijn minst net zoveel als jij......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ga toch weg dombo, wat weet jij nou van de wereld, behalve dat je een sensatiezoeker bent.
Oh en het was met een schep/schop, geen plankquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja die, ik ga hem nu sturen.
Maar hij zal wel niet reageren.
Michael Jackson #65 - Speechlessquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:26 schreef Loveless85 het volgende:
We moeten dat andere MJ topic ff opleuken, daar is het nog beetje stilletjes
Oh wat heb jij toch veeeel meegemaakt in je leven, jaja jij begrijpt de wereld echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je= 20= genoeg hiervan.
Nee, daar mogen alleen echte fans komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Michael Jackson #65 - Speechless
die dus
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ga toch weg dombo, wat weet jij nou van de wereld, behalve dat je een sensatiezoeker bent.
Is dat inclusief diegene die hem een rotkop vinden hebben maar toch zijn muziek waarderen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, daar mogen alleen echte fans komen.
PM gestuurd, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en het was met een schep/schop, geen plank
Ah ja, stel jij de firewall van dat topic ff in?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, daar mogen alleen echte fans komen.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is dat inclusief diegene die hem een rotkop vinden hebben maar toch zijn muziek waarderen?
Dan kom je niet door de keuring hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is dat inclusief diegene die hem een rotkop vinden hebben maar toch zijn muziek waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |