Het doet me goed dat mijn postgedrag mij jonger maak.... deze zaterdag is weer helemaal goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:00 schreef Robijn1961 het volgende:
Het maakt me echt helemaal niets uit wat jullie posten. Aangezien ik weet, dat jullie pubers zijn.
Buiten die Sig000, die wordt nooit volwassen. En nu doei...jullie moeten jullie zelf vermaken.
dan Picsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:00 schreef Robijn1961 het volgende:
Het maakt me echt helemaal niets uit wat jullie posten. Aangezien ik weet, dat jullie pubers zijn.
Buiten die Sig000, die wordt nooit volwassen. En nu doei...jullie moeten jullie zelf vermaken.
Nicequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Oeps, dit is natuurlijk niet het Jackson-adoreer topic. Ontopic! Rellen!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:02 schreef OldJeller het volgende:
Iemand in dat topic heet "Shitney".
Shitney...
Wel weer een pareltje van een topic dit. Jij kan het ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
In het kader van dit topic mag ie blijven staan.
En? Ben je al bont en blauw?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wel weer een pareltje van een topic dit. Jij kan het ook.
Nou, zo snel zal het toch niet gaan?quote:
Dat vind ik aardig van je, heb er geen haast mee, ga je gang.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm, dat word ff zoeken, maar speciaal voor jou zal ik mn best doen!
Ow heb ik weer wat gemist?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, zo snel zal het toch niet gaan?
Ik heb gewoon verteld waar ik te vinden ben zondag...ik merk het wel.
weet ik veel, ik ken die knakker nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou, zo snel zal het toch niet gaan?
Ik heb gewoon verteld waar ik te vinden ben zondag...ik merk het wel.
GeenStijl die denkt dat ze nog steeds "nieuwe media" zijn...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig van je, heb er geen haast mee, ga je gang.
Een klaagbaakuser werd zo kwaad, dat hij me in elkaar wilde slaan met een plank ofzo, en ik heb hem netjes de plek gegeven waar hij dat eventueel zou kunnen doen.quote:
Je weet wel hoe je 't uit de hand kan laten lopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een klaagbaakuser werd zo kwaad, dat hij me in elkaar wilde slaan met een plank ofzo, en ik heb hem netjes de plek gegeven waar hij dat eventueel zou kunnen doen.
Of het was een kloon, dat kan ook natuurlijk, maar het las als oprechte woede.
Wie wil er wedden? Ik denk jammer genoeg dat ze naast haar internetverslaving op FOK! weinig anders heeft, en dus zich genoodzaakt ziet terug te keren om ons te besmetten met haar stupiditeit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben die onzin ver voorbij gegroeid, daar ben ik te oud voor.
Fok!, ben ik achter gekomen, is voor pubers. Neem nou dat er gelijk een topic wordt geopend met: MJ fans hebben ruzie. Ik hoef al die sensatiezucht niet.
Dat zullen jullie ook niet meer willen, op mijn leeftijd.
Ik ben te oud hiervoor, en zoek iets anders op. Zelfs mijn 23 jarige zoon wil niet op Fok, omdat hij de reacties en de mensen niets vind.
Het is ook niets voor mij. Ik hou er niet van als mensen elkaar niet in hun waarde laten.
Jullie kunnen allen nog veel van MJ leren. Neem dat van mij aan.
Dit was mijn laatste post hier.
Dat wordt gewoon een kloon, en die komen we dan vanzelf weer tegen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:27 schreef NvM het volgende:
[..]
Wie wil er wedden? Ik denk jammer genoeg dat ze naast haar internetverslaving op FOK! weinig anders heeft, en dus zich genoodzaakt ziet terug te keren om ons te besmetten met haar stupiditeit.
Ik wíst gewoon dat het uit dat topic moest komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:27 schreef NvM het volgende:
[..]
Wie wil er wedden? Ik denk jammer genoeg dat ze naast haar internetverslaving op FOK! weinig anders heeft, en dus zich genoodzaakt ziet terug te keren om ons te besmetten met haar stupiditeit.
En ik werd niet eens "kwaad" in dat topic ofzo...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je 't uit de hand kan laten lopen.
Die zoekt andere plekken en kan het niet laten uiteindelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:27 schreef NvM het volgende:
[..]
Wie wil er wedden? Ik denk jammer genoeg dat ze naast haar internetverslaving op FOK! weinig anders heeft,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |