Ik ga op je stemmen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien win ik dit jaar ook wel de hunkaward in FTR.....
quote:
ja ja, van de laatste 3 slowchat-topics sta je bij 2 in de titel... maar je bent wel een beetje gedaald in de achting...quote:
Ik denk dat het dit jaar maar de Johnny Depp Award wordt.....quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar maar de Johnny Depp Award wordt.....
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Whahaha. Dat is gemeen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Patch het volgende:
[..]
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...
![]()
Ik ga me in slaap huilen...
doeidoei....
ho, heb jij het vorige topic wel gelezen? de enige hier die gemeen is, is Patch!quote:
Wie won die? Een bad boy die zich in slaap gaat huilen......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Patch het volgende:
[..]
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...
![]()
Ik ga me in slaap huilen...
doeidoei....
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:37 schreef tombolafan het volgende:
ho, heb jij het vorige topic wel gelezen? de enige hier die gemeen is, is Patch!
Das waar... maar kan je er ook niet van uit gaan dat het van Andy een grapje is? Of is die dan weer net onder de gordel ??(daarvoor zit ik hier te kort vrees ik...)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.![]()
Maar Andy weet dat Patch dol is op Johnny Depp, dus ik vind het wel zielig voor 'm.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.![]()
Maar Andy weet dat Patch dol is op Johnny Depp, dus ik vind het wel zielig voor 'm.
Ok. in dat geval:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat was ook wel een grapje, maar wel een hele rake.
helemaal gelijk! Mannen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Ze moeten gewoon lief met elkaar zandkastelen bouwen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Ze moeten gewoon lief met elkaar zandkastelen bouwen.
ja, jij mag ook meespelen. Neem je schepje en emmer maar mee.quote:
HEY !!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, jij mag ook meespelen. Neem je schepje en emmer maar mee.
Wyccie en ik letten wel op jullie (of je niet de zee in dwaalt ofzo)...
en als jullie lief spelen en braaf je bordje leeg eten krijgen jullie nog een kus voordat jullie naar bed gaan...quote:
ho ho, als wij vrouwen erbij zitten wordt er alleen lief gespeeld. dus geen gevecht... maar als je het eng vindt mag jij bij mij zitten hoor...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HEY !!!!Gaat ie lekker. Eerst alle mannen over 1 kam scheren en dan mij nog bij die 2 vechtende kemphanen zetten!
Ik ben liever me zelf en ga wel op een afstandje naar jullie zitten kijken...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, als wij vrouwen erbij zitten wordt er alleen lief gespeeld. dus geen gevecht... maar als je het eng vindt mag jij bij mij zitten hoor...
Zeg! Patch is off en nu neem jij het over???quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Als de dames nu eens lekker aan hun breiwerk gingen.... je merkt toch dat vrouwen geen verstand van internet of computers hebben. Maar wel van sokken stoppen of de keuken soppen....
Wel als jullie een beetje betuttelend gaan lopen doen. Daar kan ik zeer slecht tegen.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg! Patch is off en nu neem jij het over???
ow... hoe lang duurt het voor je naar ons toe durft te komen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben liever me zelf en ga wel op een afstandje naar jullie zitten kijken...
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel als jullie een beetje betuttelend gaan lopen doen. Daar kan ik zeer slecht tegen.....
moeilijk te zeggen. ik hou me bij "vreemden" altijd op een afstand...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow... hoe lang duurt het voor je naar ons toe durft te komen?
Hey hey, ik plaag jullie niet he...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?
Ja wel hoor maar ik kan slecht tegen betuttelende taal.... daar zakt mijn humeur echt heel erg van...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?
ik drink geen bierquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef wyccie het volgende:
Of ga dan samen bier drinken, whatever.
ow, en het was al niet erg hoog natuurlijk... Maar je weet toch wel dat we het niet slecht met je menen??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel hoor maar ik kan slecht tegen betuttelende taal.... daar zakt mijn humeur echt heel erg van...
zo vreemd zijn we toch niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen. ik hou me bij "vreemden" altijd op een afstand...
weet ik hoe je eruit zie? weet jij hoe ik eruit zie? Dan zijn we best vreemden van elkaar. Ik zeg niet dat je vreemd bent, beetje raar kan geen kwaad...quote:
heb je er al naar gekeken dan? Dat iemand zo iets heeft wil toch niet gelijk zeggen dat er naar gekeken word. Maar al heb je gekeken dan is dat maar 1 kant op. Ik weet ook niet hoe jij eruit ziet. Maar al zou ik het weten ben je nog een vreemde voor mequote:
Ik was ook niet boos. Maar ik dacht ik ga nu even antifeministisch taal posten....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow, en het was al niet erg hoog natuurlijk... Maar je weet toch wel dat we het niet slecht met je menen??
?
nu weer goed?
nou ja, mocht je dus ooit ergens josh holloway en johnny depp een zandkasteel zien bouwen, dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet ik hoe je eruit zie? weet jij hoe ik eruit zie? Dan zijn we best vreemden van elkaar. Ik zeg niet dat je vreemd bent, beetje raar kan geen kwaad...
Ja, natuurlijk. Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef dyonvbaal het volgende:
heb je er al naar gekeken dan?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was ook niet boos. Maar ik dacht ik ga nu even antifeministisch taal posten....
Om eerlijk te zijn, ik had er ook al niet meer aan gedacht dat ik dat ding heb nee..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Anders zou ik het niet zeggen.
Dacht alleen dat jij het misschien vergeten was.
Die herken je dan aan het breiwerkje wat ze vast hebben en ze praten alleen maar over de aanbiedingen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, mocht je dus ooit ergens josh holloway en johnny depp een zandkasteel zien bouwen, dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Godvergeme..... ik ben echt een beetje doelloos bezig zie ik nu net..... in de dagcijfers van Fok sta een flink aantal keer tweede.......
Waarom een vraagteken naar mij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ja, dan ik ook niet... alleen met twee van die kemphanen?![]()
Dyon?
weltrustenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Maar ik ga nu slapen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Maar ik ga nu slapen
meer een vraag van wat ga jij dan doen als alleen die twee mannen er nog zitten... trouwens;quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom een vraagteken naar mij?
wat staan wij hoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga ook maar eens slapen. Weltrusten allemaal
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meer een vraag van wat ga jij dan doen als alleen die twee mannen er nog zitten... trouwens;Ik ga dan niks doen. Op een afstandje zitten te kijken zei ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat staan wij hoog!
![]()
Wat toevallig ook dat we onder elkaar staan. Had eigenlijk niet eens verwacht in die lijst te staan...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
oeh, een bloemetje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:44 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn welgemeende excuses voor iedereen die ik heb afgekat.
Accepteer dit bloemetje als een teken van verzoening.
had ik ook nooit verwacht nee... en ik (en jij ook trouwens) sta er wel vaker in... toch maar eens op gaan letten hoe vaak ik op Fok! zit...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga dan niks doen. Op een afstandje zitten te kijken zei ik toch al![]()
Wat toevallig ook dat we onder elkaar staan. Had eigenlijk niet eens verwacht in die lijst te staan...
dus vanaf vandaag zien we je nog maar 1 keer per week?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had ik ook nooit verwacht nee... en ik (en jij ook trouwens) sta er wel vaker in... toch maar eens op gaan letten hoe vaak ik op Fok! zit...
ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dus vanaf vandaag zien we je nog maar 1 keer per week?
Ok, leuk je gezien te hebben dan en tot volgende week...quote:
Ik moet langs de dierenarts, langs de dierenwinkel, leren voor een tentamen en vanavond ga ik kijken bij mn moeder die in almere gaat tennissen met de schoonmoeder van mijn zusje...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, leuk je gezien te hebben dan en tot volgende week...
P.S. Ga je nog iets doen vandaag? Ik verveel me en zoek iets om te gaan doen![]()
nee...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet langs de dierenarts, langs de dierenwinkel, leren voor een tentamen en vanavond ga ik kijken bij mn moeder die in almere gaat tennissen met de schoonmoeder van mijn zusje...
Niet echt informatie waar je iets mee kan zeker?
quote:
kies je zelf voor toch? en het heeft als voordeel dat je vandaag niet in die top 100 kan komen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
het betekent wel dat ik tussen 16.00 en 24.00 niet online kan...
Het lieve zonnetje maakte me wakker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
(wat ben jij belachelijk vroeg wakker!)
ja, daar kies ik zelf wel voor, maar ik denk er van te voren nooit zo goed over na... Ik zeg gewoon: ja, leuk! en later denk ik dan; oh, wacht, kut...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
kies je zelf voor toch? en het heeft als voordeel dat je vandaag niet in die top 100 kan komen...
Ach bekijk het van de positieve kant. Je huisdier gaat het overleven en zal worden verwend. En jij zal je vandaag neit vervelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar kies ik zelf wel voor, maar ik denk er van te voren nooit zo goed over na... Ik zeg gewoon: ja, leuk! en later denk ik dan; oh, wacht, kut...
Dat is waar... Geniet van je zonnetje dan maar!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Het lieve zonnetje maakte me wakker.
Zo duurt de dag extra lang om van te genieten.
heb al andere plannen. Ben een dag later jarig en heb besloten die zaterdagavond uit eten te gaan (en misschien biosje ofzo) met 3 vrienden (en hopelijk me exquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Patch het volgende:
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
We kunnen ons ook allemaal op zaterdag 5 september treffen
Oeh leuk! Als er meer mensen gaan ben ik overal voor in (maar dan wel graag goed afspreken waar we afspreken dit keer...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Patch het volgende:
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
We kunnen ons ook allemaal op zaterdag 5 september treffen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heb al andere plannen. Ben een dag later jarig en heb besloten die zaterdagavond uit eten te gaan (en misschien biosje ofzo) met 3 vrienden (en hopelijk me ex)
ja de rest weet er ook van en een dag later is dus geen optie aangezien dan familie komtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Kom je toch alleen 's middags??? Ik kan 's avonds ook niet... ik breng je wel naar de bios als ik naar friesland ga. (en weten je vrienden en ex het al? of heb je het alleen voor jezelf besloten? Dan kan je het verplaatsen naar vrijdag of zondag... FOK! bestaat maar 1x 10 jaar he...)
FLUFFY!!! Lees je mee? kom je ook 5 september?
(ik heb wel van 2 t/m 4 september volksfeest hier in het dorp...dat zal een lekkere eerste indruk maken...:X )
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ja de rest weet er ook van en een dag later is dus geen optie aangezien dan familie komtDus nee ik kom niet. Toch bedankt voor je aanbod voor de lift
Echt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Patch het volgende:
Ik ben bijna 100% zeker van de partij, nog wel even over nadenken...
Als je zo graag af wil spreken moet je maar een fmt meet organiseren of me pm'enquote:
ach, ik verzin wel wat... En anders dan maar niet weten wat de rede wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mr_A??? Are you in?
Fluffy???
hahaha Dyon, dan horen wij de verhalen van Fluffy in antwepen, en jij niet... meet-verhalen!
ja, ik vond het juist zo handig dat ik het nu niet hoef te organiseren... dat ik heen kan gaan, en weer weg kan gaan zonder gedoe...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je zo graag af wil spreken moet je maar een fmt meet organiseren of me pm'en
Om eerlijk te zijn, als ik wel gekund had, dan was ik toch niet gegaan. Ik heb niks met andere Fok!'ers dus waarom zou ik naar een algehele meet gaan....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vond het juist zo handig dat ik het nu niet hoef te organiseren... dat ik heen kan gaan, en weer weg kan gaan zonder gedoe...
als het niks wordt (lees; weinig fmt'ers) dan organiseer ik wel een keer iets, beloofd...
Ik snap het wel een beetje... Als er niet zoveel FMT'ers heen gaan weet ik ook niet zeker of ik ga hoor... Lijkt me op zich wel leuk, maar wat moet je met de rest...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, als ik wel gekund had, dan was ik toch niet gegaan. Ik heb niks met andere Fok!'ers dus waarom zou ik naar een algehele meet gaan....
Kleine meet, met een paar "vreemden" durf ik wel, maar naar een grote bijeenkomst... nein danke..
Niet dat ik het erg vind om met jou alleen af te sprekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje... Als er niet zoveel FMT'ers heen gaan weet ik ook niet zeker of ik ga hoor... Lijkt me op zich wel leuk, maar wat moet je met de rest...
Als wij een meet gaan doen dan spreken wij 2 gewoon van te voren al eens af, ken je in elk geval iemand...
ok, ook prima (en aangezien ik erg snel beledigd ben vat ik het lekker toch op alsof je niet alleen met mij wil afspreken!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik het erg vind om met jou alleen af te spreken, maar zo mensenschuw ben ik ook weer niet. Sociaal zijn is niet mijn grootste vak, maar ik kan wel afspreken met "vreemden"...
Wat jij wilquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, ook prima (en aangezien ik erg snel beledigd ben vat ik het lekker toch op alsof je niet alleen met mij wil afspreken!!!)
Leuk om te horen. Ben benieuwd wat Tombo daarvan vind...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie kibbelen al als een getrouwd stel zeg.....
tja, ik moet toch met iemand kibbelen alsof ik getrouwd ben sinds jij me hebt laten staan voor het altaar...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Jullie kibbelen al als een getrouwd stel zeg.....
Als ik alleen maar goed ben om zijn plek in te nemen en dan alleen nog maar om te kibbelen... nou bedankt...quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, ik moet toch met iemand kibbelen alsof ik getrouwd ben sinds jij me hebt laten staan voor het altaar...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik alleen maar goed ben om zijn plek in te nemen en dan alleen nog maar om te kibbelen... nou bedankt...
Dus? Ben ik alleen daar goed voorquote:
Geen idee. Misschien ben je ook wel goed voor andere dingenquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus? Ben ik alleen daar goed voor
wanneer gaan we het over de andere dingen hebben dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben je ook wel goed voor andere dingen
Maar hier ben je in elk geval goed voor!
Als jij gaat, zal Tombo toch ook eel gaan? Na het mislopen bij de ezel...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:15 schreef Patch het volgende:
Ben ik dan de enige van FMT daar in september?
Je kunt niet gelijk alles hebbenquote:
Maar ik WIL gelijk alles hebben !!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt niet gelijk alles hebben
wat ben je toch een hebbert! ik zou d'r lief aankijken, misschien dat ze dan zelfs de afspraak wil verzetten voor jequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar ik WIL gelijk alles hebben !!!!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Dan stel ik voor dat er een FMT-Meet georganiseerd wordt en nog wel in dit topic !
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:42 schreef Patch het volgende:
Gewoon een leuk dagje met een biosje, terrasje, etentje en misschien zelfs een wipje
tja...quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:47 schreef Patch het volgende:
En misschien zelfs een liefdetje bedrijven...
Laten we het zo stellen: Jij zult een topdag belevenquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja...
wat is de verhouding dames-heren hier eigenlijk...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen: Jij zult een topdag beleven
echt? ongeacht met wie?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Een meet lijkt me erg gezellig, maar voor dat laatste voorstel haak ik af![]()
Nou om zo iets te doen op een meet, dan krijgt het meteen zo'n groepsvorm en daar heb ik geen behoefte aan. Maar of ik er anders wel behoefte aan heb, ik betwijfel hetquote:
Niet direct... maar ik sluit niks van tevoren uit...quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou om zo iets te doen op een meet, dan krijgt het meteen zo'n groepsvorm en daar heb ik geen behoefte aan. Maar of ik er anders wel behoefte aan heb, ik betwijfel het. Dus ongeacht wie, waarom? Wilde je je aanbieden?
ok ok, ik wil het ook niet helemaal uitsluiten. Maar het is niet mijn doel om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet direct... maar ik sluit niks van tevoren uit...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ok ok, ik wil het ook niet helemaal uitsluiten. Maar het is niet mijn doel om het zo maar te zeggen.
Dus de knapste is de hopeloostste... zucht...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
mijn doel ook niet hoor... (ik ben niet degene die het opperde in eerste instantie he...)
Hopeloos zou ik t niet noemen hoor...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus de knapste is de hopeloostste... zucht...
t kan op zich wel hopeloos zijn hoor...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:06 schreef Patch het volgende:
Liefde bedrijven is toch niet hopeloos?
Is mooi juist.
wanneer ga je ook al weer? ivm plannen van de meet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:09 schreef dyonvbaal het volgende:![]()
Owh yeah, Owh yeah
![]()
![]()
Tickets zijn er al, nu is het hotel geboekt! Ik ga naar new york![]()
![]()
Mag ik daar dan uit opmaken dat jij het niet erg zou vinden om met Tombo de liefde te bedrijven?quote:
Ein tag nach mein geburtstag, 7 september en ik ben de 17de weer in den lande... en dan 20ste paintballen heerlijk allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer ga je ook al weer? ivm plannen van de meet?
Tombola is toch per definitie 'bingo' ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag ik daar dan uit opmaken dat jij het niet erg zou vinden om met Tombo de liefde te bedrijven?
I don't know. JIj hebt foto's gezien van d'r. Ik weet alleen dat ze een lief bitchy meisje is. Das leuk natuurlijk, maar of dat ook bingo is...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Tombola is toch per definitie 'bingo' ?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tombola&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I don't know. JIj hebt foto's gezien van d'r. Ik weet alleen dat ze een lief bitchy meisje is. Das leuk natuurlijk, maar of dat ook bingo is...
Kijk, dat is mooi voor op een meet! Enige vragen zijn nog:quote:
Wanneer heb je tijd? Ik wil ook wel alleen met jou meeten anders hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi voor op een meet! Enige vragen zijn nog:
Wie komen er allemaal
Wanneer gaat het gebeuren
Waar gaat het plaatsvinden
Eitje!!
wil jij afspreken zonder Patch?????quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Dan stel ik voor dat er een FMT-Meet georganiseerd wordt en nog wel in dit topic !
Jij wilde met mij afspreken voor de meet, zodat ik op zijn minst 1 persoon kendequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Das niet eerlijk Dyon! Terwijl Patch de aanzet gaf tot een meet:
[..]
wil jij afspreken zonder Patch?????
Utrecht is okquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Waar; lijkt me Utrecht, vrij centraal toch?
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes, restaurantjes en bosjes hebben...
Wanneer?
Roep maar de zaterdagen dat jullie kunnen in Augustus & September
Jij hoefde niet per se af te spreken, omdat je een kleine groep wel aankon... dus helaas...quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij wilde met mij afspreken voor de meet, zodat ik op zijn minst 1 persoon kende
Ja ja, ik kan ook dingen onthouden![]()
Maar zou jij niet, als er te weinig man naar de fok meet gingen, een fmt meet organiseren? En dan laat je nou Patch het doen... Das ook niet eerlijk
Wat ben je toch vervelend. Je onthoudt veeel te veel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hoefde niet per se af te spreken, omdat je een kleine groep wel aankon... dus helaas...![]()
En ik laat t Patch niet organiseren (hoewel hij hierboven al een poging doet), maar ik stel alvast het een en ander op...
OK dan, utrecht lijkt mij prima... Wat data betreft lijkt het me handig een soort invullijstje te maken:quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes en restaurantjes hebben...
Wanneer?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat ben je toch vervelend. Je onthoudt veeel te veel.
Denk niet dat ik dan kan..... op geen van die data.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OK dan, utrecht lijkt mij prima... Wat data betreft lijkt het me handig een soort invullijstje te maken:
augustus:
22 Dyon
29 Dyon, Tombolafan
september
5
12 Tombolafan
19 Dyon, Tombolafan
26 Tombolafan
(ik heb Dyon er ook al ingezet omdat hij hierboven al gepost had...)
Ach het is niet negatief hoor, het maakt je wel leuk eigenlijkquote:
Why not? Is het wat met kassameisje en heb je elk weekend nodig voor d'r?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan kan..... op geen van die data.....
ja, wel op zondagen eventueel? kan wat mij betreft ook... en anders in oktober? knal die er even bij dan!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Geeft niet.
Is niet erg.
Volgende keer beter over 6 jaar ofzo
Augustus zit ik elk weekend vol. In september gaat het hele circus weer beginnen van voetballen, MMA en waarschijnlijk ook dramalessen.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Why not? Is het wat met kassameisje en heb je elk weekend nodig voor d'r?
23 & 30 augustus 27 septemberquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, wel op zondagen eventueel? kan wat mij betreft ook... en anders in oktober? knal die er even bij dan!
Wat heb je toch tegen mij de laatste dagen joh?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Geeft niet.
Is niet erg.
Volgende keer beter over 6 jaar ofzo
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
23 & 30 augustus 27 september
oktober weet ik nog niet...
Oktober kan ik nog niet inschatten.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, wel op zondagen eventueel? kan wat mij betreft ook... en anders in oktober? knal die er even bij dan!
Waarom maken we er niet gewoon een mini meet van? Jij, patch en ik? En dan een volgende meet met meerdere erbij? Als niemand kan schiet het niet op natuurlijk...quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in t schema dan he!!!
augustus:
22 Dyon
23 Dyon, Tombolafan
29 Dyon, Tombolafan
30 Dyon
september
5
6 Tombolafan
12 Tombolafan
13 Tombolafan
19 Dyon, Tombolafan
20 Tombolafan
26 Tombolafan
27 Dyon, Tombolafan
Helemaal niks joh, dacht dat we elkaar mochten plagen omdat we al zo lang met elkaar omgaan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen mij de laatste dagen joh?
Nee joh ik kan best tegen plagen maar ik dacht dat je boos.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Helemaal niks joh, dacht dat we elkaar mochten plagen omdat we al zo lang met elkaar omgaan.
Maar goed, ik plaag niet meer.
Zorg maar dat je komt op de meet !
ja hallo, zomer is net af!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oktober kan ik nog niet inschatten.....'s zomers lukt beter meestal......
Patch heeft ook nog niet gezegd wanneer hij kan he... en Fluffy is druk met schilderen maar die wil ook wel meeten (en verhalen vertellen...)quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom maken we er niet gewoon een mini meet van? Jij, patch en ik? En dan een volgende meet met meerdere erbij? Als niemand kan schiet het niet op natuurlijk...
Ja maar ik heb sportieve verplichtingen........quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, zomer is net af!
Dat is juist het idee van plannen he... dat je iets vast zet, en dat je daarna dus niks anders op die dag plant...
Dat snap ik ook wel, maar echt elke zaterdag en zondag? Kun je er niet 1 of 2 reserveren voor ons???quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ik heb sportieve verplichtingen........
Op zich wel maar zo vroeg in het seizoen is het niet echt sociaal om dan al een keer af te zeggen.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar echt elke zaterdag en zondag? Kun je er niet 1 of 2 reserveren voor ons???
wanneer begint het seizoen? En heb je tot nu toe nog geen data waarop je niet hoeft? en als je wel moet, kun je dan ook niet 's middags? Lijkt mij niet dat we al vanaf 's ochtends door utrecht gaan zwerven, toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar zo vroeg in het seizoen is het niet echt sociaal om dan al een keer af te zeggen.....
Je ben wel vasthoudend zeg.......quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer begint het seizoen? En heb je tot nu toe nog geen data waarop je niet hoeft? en als je wel moet, kun je dan ook niet 's middags? Lijkt mij niet dat we al vanaf 's ochtends door utrecht gaan zwerven, toch?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je ben wel vasthoudend zeg.......
Ja maar wat ik al zei voor mij gaat het circus gewoon weer beginnen en is het dan zeer lastig om tijd te vinden. Ik kan misschien wel na afloop van iets wel komen maar dat moet ik eerst nog zien......quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!
Ok... maar kun je dan niet nu alvast aangeven wanneer je eventueel later zou kunnen komen? Lijkt mij zuur dat we bv voor 19 september afspreken en dat jij dan zegt; ja, maar de 20e kon ik wel...quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar wat ik al zei voor mij gaat het circus gewoon weer beginnen en is het dan zeer lastig om tijd te vinden. Ik kan misschien wel na afloop van iets wel komen maar dat moet ik eerst nog zien......
Ja maar dat kan ik nu nog niet zeggen. Ik ga me deze week eens richten op dramalessen die op zaterdag worden gegeven en afhankelijk daarvan kan ik pas zeggen hoe laat ik ergens kan komen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ok... maar kun je dan niet nu alvast aangeven wanneer je eventueel later zou kunnen komen? Lijkt mij zuur dat we bv voor 19 september afspreken en dat jij dan zegt; ja, maar de 20e kon ik wel...
ok, kijk daar hebben we iets aan. dan kun je gewoon deze week invullen wanneer je eventueel later kan komen en dan kijken we daarna wel welke datum t wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nu nog niet zeggen. Ik ga me deze week eens richten op dramalessen die op zaterdag worden gegeven en afhankelijk daarvan kan ik pas zeggen hoe laat ik ergens kan komen.
Dan moet ik dus naar Helmond toe?quote:
Ik doelde meer op die zaterdag in Utrecht danquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet ik dus naar Helmond toe?
Ah zo.... een masterclass van Patch... dat zou natuurlijk ook een leuke meet kunnen worden.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die zaterdag in Utrecht dan
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo.... een masterclass van Patch... dat zou natuurlijk ook een leuke meet kunnen worden.....
blijkbaar nietquote:
Ja hoor, dat wist je van te voren.. je hebt me al heel lang geleden genomineerd voor de RC award...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Als jullie zo snel aangebrand reageren wel ja.....
Ach ik bedoel het niet kwaad hoor.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wist je van te voren.. je hebt me al heel lang geleden genomineerd voor de RC award...
en ik doe zoveel moeite om je ook bij de meet te krijgen, en dan ga je dit zeggen...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik bedoel het niet kwaad hoor.....
Als ik dat koppie zo zie, zou ik zeggen dat ze je neit gelooftquote:
Hoeft ze ook niet. Ik zei alleen maar dat het een leuke FMT meet zou zijn als we een masterclass kregen van Patch. Het lijkt me leuker dan met zijn allen naar een film gaan oid en heeft toch met film te maken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik dat koppie zo zie, zou ik zeggen dat ze je neit gelooft
Ik ben al weer vrolijk hoor. Zag een ijsjes reclame en herinnerde me dat ik nog ijsjes heb!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeft ze ook niet. Ik zei alleen maar dat het een leuke FMT meet zou zijn als we een masterclass kregen van Patch. Het lijkt me leuker dan met zijn allen naar een film gaan oid en heeft toch met film te maken.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Patch het volgende:
hehehe
Ik ga op de meet biertjes drinken en sigaretjes roken.
Ik ga op die vrije dag geen les geven.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die zaterdag in Utrecht dan
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:25 schreef Patch het volgende:
hehehe
Ik ga op de meet biertjes drinken en sigaretjes roken.
Ik ga op die vrije dag geen les geven.
Wat is er onbegrijpelijk?quote:
Oh gelukkig maar.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al weer vrolijk hoor. Zag een ijsjes reclame en herinnerde me dat ik nog ijsjes heb!![]()
maakt mij weinig uit wat we gaan doen hoor... als het maar leuk is!
dat je eerst zegt dat je wel les kan geven in utrecht, en daarna dat je niet wil werken op de meet... beetje tegenstrijdig...quote:
Dat is Patch.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat je eerst zegt dat je wel les kan geven in utrecht, en daarna dat je niet wil werken op de meet... beetje tegenstrijdig...
Het was van begin af aan een ludieke opmerking, een grapje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat je eerst zegt dat je wel les kan geven in utrecht, en daarna dat je niet wil werken op de meet... beetje tegenstrijdig...
oh, sorry... was er niet helemaal bij met mijn gedachten (vrouwen kunnen niet altijd 2 dingen tegelijk doen blijkt maar weer)quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Het was van begin af aan een ludieke opmerking, een grapje.
Vandaar de Smiley.
Waar was je dan wel met je gedachtenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, sorry... was er niet helemaal bij met mijn gedachten (vrouwen kunnen niet altijd 2 dingen tegelijk doen blijkt maar weer)
tv... en ik ging kijken waar Gil Bellows nog meer in gespeeld had, en toen was ik in shock dat ik m nooit herkend had in Ally McBeal... (helaas helaas, niet heel spannend...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar was je dan wel met je gedachten
Jammerquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tv... en ik ging kijken waar Gil Bellows nog meer in gespeeld had, en toen was ik in shock dat ik m nooit herkend had in Ally McBeal... (helaas helaas, niet heel spannend...)
wat had je willen horen dan?quote:
Dat je stoute dingen dacht over Dyon.....quote:
Dat je alleen maar aan mij aan het denken was? En daardoor afgeleid was?quote:
heeeej... ik ben een lief onschuldig meisje! Ik denk nooit stoute dingen!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je stoute dingen dacht over Dyon.....
Niet boos op mij worden... Dyon wil dat graag......quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeej... ik ben een lief onschuldig meisje! Ik denk nooit stoute dingen!
Nee, ik heb liever lieve meisjes. Die niet denken aan stoute dingen, maar soms stoute dingen doenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet boos op mij worden... Dyon wil dat graag......
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Dame, heer
Ik wens u een goede nacht. Ik kijk nog even studio voetbal af en dan ga ik ook maar es me oogjes toe doen...
Uiteraard. Dus trommel ze even op en laat ze invullen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk moeten Intre, SamuelofSEK, Skittelman, Wyccie, California, Sheridana, Dopekoe, Zoot, Flitspaal, Chielus, Hornage, Falco, Lamers, Jeeh, Gilingham, Phileine, Doff, Cliffy, Mennosson, Victorinox, Waaghals, Hulkio, RuneRose, 7eVeNL, Mike, Gorro,DJ_Day, Neleos, Ranja, slacker_nl, Tinuzzz_Talpa, SaintOfKillers, LoneWolf2003, Asap, TJLinden ook komen.
En als het kan Khalein, CWK, Twentemeisje, scanman01, GFP, EricusMaximus, MasterWouter, Oscar-Wilde, BwennieBren en ReSpawn ook.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:32 schreef Dopekoe het volgende:
Mogge
Waar is het schema voor wat in te vullen ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Schema:quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes, restaurantjes en bosjes hebben...
Wanneer?
Kon hiet niet vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet even teruglezen he...
[..]
[..]
Schema:
augustus:
29 Dyon, Tombolafa
30 Dyon
september
5
6 Tombolafan
12
13 Tombolafan
19 Dyon, Tombolafan
20 Tombolafan
26 Tombolafan Dopekoe
27 Dyon, Tombolafan
Okee de beste dag, maar mocht een groot deel niet kunnen, kan je dan geen enkele andere dag (ik ben een drammer, ik weet t...) Desnoods zet je jezelf in sub op de dagen dat je eventueel wel maar liever niet ook kan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kon hiet niet vinden
Utrecht is makkelijk, das bijna naast mn deur, 7 minuten treinen en ik ben in Utrecht(of 25 min fietsen:P)
26 september is voor mij de beste dag
Ik zit iig al heel augustus vol...quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee de beste dag, maar mocht een groot deel niet kunnen, kan je dan geen enkele andere dag (ik ben een drammer, ik weet t...) Desnoods zet je jezelf in sub op de dagen dat je eventueel wel maar liever niet ook kan?
Fluffy is er weer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik zal vanavond even kijken thuis! Werkweek is weer begonnen dus hopelijk kan ik deze week ook weer wat schrijven![]()
En blij dat er eens wat serieus gedaan wordt aan de meet
Denk overigens dat augustus zeker niet gaat lukken...
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:![]()
[..]
Ik blijf nog wel druk hoor, de komende weken.. verhuizen is niet niets! En hebben ook nog eens muren waar 3/4 lagen latex op moeten
Maar op mn werk kan ik wel af en toe op het forum en onderweg van/naar mn werk kan ik ook lekker wat schrijven in de trein
Cremekleurig/gebroken wit!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
drie tot vier lagen latex!!! wat voor kleur wil je het doen!
wel gezellig dat je af en toe nog op t forum komt!
oh...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Cremekleurig/gebroken wit!
Zijn gipsen muren, zuigen al het vocht uit de verf op!
Het moet ook nog drogen hequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Patch het volgende:
2 kamers schilderen in 2 dagen lijkt mij geen goede schilder...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef Patch het volgende:
2 kamers schilderen in 2 dagen lijkt mij geen goede schilder...
Misschien was het ook wel korter. Ik weet alleen dat ik de 2e dag uit mijn werk kwam en dat toen alles af was. Ik heb m 1 muur zien doen en dat was heel snel af, dus misschien dat hij maar een paar uur per dag gewerkt heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Patch het volgende:
Dan vind ik het nog lang.
Ik kom uit een familie van schilderbedrijven en die zijn toch wel wat sneller of het droogt allemaal wat sneller...
Ik kom wanneer de meesten komenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel korter. Ik weet alleen dat ik de 2e dag uit mijn werk kwam en dat toen alles af was. Ik heb m 1 muur zien doen en dat was heel snel af, dus misschien dat hij maar een paar uur per dag gewerkt heeft.
En vul jij dat schema nou ook eens in!
Ga jij fluffy ff helpen dan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
precies, 2 kamers in 1 ochtend is echt wel te doen.
Dan zou ik welgeteld in 2,5 ochtend klaar moeten zijn...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
precies, 2 kamers in 1 ochtend is echt wel te doen.
zullen vast wel trucjes voor zijn toch? eerst behangen ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Dan zou ik welgeteld in 2,5 ochtend klaar moeten zijn...
Tenzij we de bijkeuken en de hallen (3) meetellen...
En toch gaat het niet met die gipsplaten
Sja... als ik moet gaan behangen dan komt het hele huis er vast schots en scheef uit te zienquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zullen vast wel trucjes voor zijn toch? eerst behangen ofzo?
tja, lijkt me dat zoveel lagen latex ook niet al te goedkoop wordt... en behangen is niet moeilijk hoor, kan ik zelfs!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Sja... als ik moet gaan behangen dan komt het hele huis er vast schots en scheef uit te zien
Bovendien hebben we maar een krap budget en een veel te groot huis om aan te pakken...
Dank uquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, lijkt me dat zoveel lagen latex ook niet al te goedkoop wordt... en behangen is niet moeilijk hoor, kan ik zelfs!
sterkte in elk geval!
En gister zei je nog tegen Tombo dat je zo aardig zou zijn om te kijken wat je kon regelen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wacht wel af wanneer jullie een datum prikken en dan kijk ik wel of ik kan.....
Klopt maar ik kijk dus aan de hand van de datum die jullie prikken of het gaat lukken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En gister zei je nog tegen Tombo dat je zo aardig zou zijn om te kijken wat je kon regelen...
Heb je je kassa meisje nog gezien?
Wat is het opstakel? D'r vriend? Of een andere meid die leuker is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar ik kijk dus aan de hand van de datum die jullie prikken of het gaat lukken.
Ja zaterdag nog..... maar er is een obstakel.......
Nee....... ik ben gewoon te oud.......quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is het opstakel? D'r vriend? Of een andere meid die leuker is?
Dus je hebt d'r niet alleen gezien, je hebt ook kontakt met d'r gehad? Of maak je dat er nou gewoon zelf van dat je te oud bent?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee....... ik ben gewoon te oud.......
Ik ben er achter gekomen dat ze 17 is. Dus ik heb maar besloten om het maar te laten voor wat het is. Misschien later nog eens proberen maar nu gewoon niet.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus je hebt d'r niet alleen gezien, je hebt ook kontakt met d'r gehad? Of maak je dat er nou gewoon zelf van dat je te oud bent?
Ok, das jammer. Maar een beetje gelijk heb je. 18 was al jong geweest, maar dan is ze tenminste "volwassen". Ach jaartje wachtenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat ze 17 is. Dus ik heb maar besloten om het maar te laten voor wat het is. Misschien later nog eens proberen maar nu gewoon niet.....
Ja ik schatte haar zo rond 19-20.... kennelijk gaat het schatten steeds slechter als je ouder wordt......quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, das jammer. Maar een beetje gelijk heb je. 18 was al jong geweest, maar dan is ze tenminste "volwassen". Ach jaartje wachten![]()
En bekijk het van de positieve kant, nou kunnen jij en Tombo weer verder gaan met de trouwplannen...
Als jij niet komt, kom ik ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wacht wel af wanneer jullie een datum prikken en dan kijk ik wel of ik kan.....
Martin and Lewis komen samen of niet......quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij niet komt, kom ik ook niet.
nou gezellig als alleen Tombo en ik op komen dagen dan...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij niet komt, kom ik ook niet.
Is de kans op de bosjes induiken natuurlijk wel iets groter voor jequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou gezellig als alleen Tombo en ik op komen dagen dan...
Precies jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Martin and Lewis komen samen of niet......
Joegei, daar doe ik het voor...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Is de kans op de bosjes induiken natuurlijk wel iets groter voor je
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Joegei, daar doe ik het voor...
Neen en neequote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Go for it !
Of zal ik je eerst wat foto's van d'r toesturen?
Op zich wel idd maar het probleem is alleen dat ik geen zin heb in problemen met justitie........quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:21 schreef Patch het volgende:
Ach kom, 17 past ook.
Grootste leeftijdsverschil wat ik had was 13 jaar jonger en eentje was 5 jaar ouder.
Rest er netjes tussenin
Weet je ook wanneer ze jarig is? Dan weet je hoelang je moet wachten voor alles "legaal" isquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel idd maar het probleem is alleen dat ik geen zin heb in problemen met justitie........
Ja maar wel het liefst in vrijheid!quote:
Helaas....zo'n goede informant heb ik niet........quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer ze jarig is? Dan weet je hoelang je moet wachten voor alles "legaal" is
Heeft ze geen facebook, hyves of iets dergelijks?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas....zo'n goede informant heb ik niet........
Ach, het kan in ieder geval niet langer dan 365dagen zijn...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas....zo'n goede informant heb ik niet........
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Heeft ze geen facebook, hyves of iets dergelijks?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, het kan in ieder geval niet langer dan 365dagen zijn...
Ik ben en blijf grappig... en ik hoef er niet eens iets voor te doen...quote:
Heb je allang gecheckt he? !!quote:
Hij zegt wel de hele tijd dat hij een hekel heeft aan sites als hyves en facebook en zo...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Heb je allang gecheckt he? !!
Nou, dan weet je wanneer ze 18 wordt...
Nee ik deedquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Heb je allang gecheckt he? !!
Nou, dan weet je wanneer ze 18 wordt...
Tombo en ik hebben je alle 2 al aangeboden je te helpen zoeken...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik deedomdat ik niet weet hoe dat werkt......
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tombo en ik hebben je alle 2 al aangeboden je te helpen zoeken...
Dus als je een naam weet...
Patch en ik willen jullie alleen maar even helpen.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
enne, een meet met zijn 2en is geen meet he... dat is een date...
nou, wil je een date met me dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
enne, een meet met zijn 2en is geen meet he... dat is een date...
jaja... maar ik wil jullie allemaal wel eens in het echt zien...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch en ik willen jullie alleen maar even helpen.....
eerst die meet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou, wil je een date met me dan?
Ah een FMT wedding..... dat worden wel leuke scenes zeg.... als Generaal van Baal wordt vermoord door de gemene psychopate Tombolafan......quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst die meet.
als t klikt zien we wel verder...
Je bent gewoon een ordinaire vleeskeursterquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst die meet.
als t klikt zien we wel verder...
tja, daarom hadden we al een verzoek ingediend om in de film een romance te krijgen he...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een FMT wedding..... dat worden wel leuke scenes zeg.... als Generaal van Baal wordt vermoord door de gemene psychopate Tombolafan......
i second that...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire vleeskeurster
het is wel het eerste wat je ziet... en iemand kan nog zo leuk overkomen op een forum, als er irl geen klik is wordt het niksquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire vleeskeurster
dat zeg ik niet. Maar stel dat wij gaan daten met zijn 2en, en we zien elkaar en het is niks... dan zit je nog de hele avond ongemakkelijk bij elkaar. en op een meet kun je makkelijk ook met anderen praten en is niet gelijk je avond naar de knoppen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
i second that...
Ben ik niet interresant genoeg dan voor een date...
Daarom probeer ik zoveel mogelijk niet leuk over te komen op fora.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is wel het eerste wat je ziet... en iemand kan nog zo leuk overkomen op een forum, als er irl geen klik is wordt het niks
Een date hoeft toch ook niet meteen uit te monden in een relatie... je kunt toch gezellig met iemand iets gaan doen, zonder dat er een toekomst aan verbonden is...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is wel het eerste wat je ziet... en iemand kan nog zo leuk overkomen op een forum, als er irl geen klik is wordt het niks
nou, dat eerste lukt aardig...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Daarom probeer ik zoveel mogelijk niet leuk over te komen op fora.
En dan in real life = *KATSJIING* !!!
dat geloof ik inderdaad niet!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
P.S.
geloof het of niet, volgens de zoekfunctie van hyves zijn er geen 17jarige meisjes die hyves hebben in Rotterdam
Ik kan je zeggen dat als je in real life net zo grappig, leuk overkomt ik niet zou inzien waarom het niet een gezellige avond kan zijn. Of je moet echt een vleeskeurder zijn en van me uiterlijk al denken ok dit word verschrikkelijk...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Maar stel dat wij gaan daten met zijn 2en, en we zien elkaar en het is niks... dan zit je nog de hele avond ongemakkelijk bij elkaar. en op een meet kun je makkelijk ook met anderen praten en is niet gelijk je avond naar de knoppen.
dat zou ik nooit denken. Maar ik ben irl niet zo leuk als hier denk ik... hier kan ik nadenken voor ik iets post (eerst moet het namelijk nog getypt worden) en in het echt knal ik alles eruit en kan ik dus erg bitchy en gemeen overkomen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat als je in real life net zo grappig, leuk overkomt ik niet zou inzien waarom het niet een gezellige avond kan zijn. Of je moet echt een vleeskeurder zijn en van me uiterlijk al denken ok dit word verschrikkelijk...
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
P.S.
geloof het of niet, volgens de zoekfunctie van hyves zijn er geen 17jarige meisjes die hyves hebben in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |