Ik ga op je stemmen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien win ik dit jaar ook wel de hunkaward in FTR.....
quote:
ja ja, van de laatste 3 slowchat-topics sta je bij 2 in de titel... maar je bent wel een beetje gedaald in de achting...quote:
Ik denk dat het dit jaar maar de Johnny Depp Award wordt.....quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit jaar maar de Johnny Depp Award wordt.....
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Whahaha. Dat is gemeen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Patch het volgende:
[..]
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...
![]()
Ik ga me in slaap huilen...
doeidoei....
ho, heb jij het vorige topic wel gelezen? de enige hier die gemeen is, is Patch!quote:
Wie won die? Een bad boy die zich in slaap gaat huilen......quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:34 schreef Patch het volgende:
[..]
die was er al, ook aan mijn neus voorbij gegaan...
![]()
Ik ga me in slaap huilen...
doeidoei....
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:37 schreef tombolafan het volgende:
ho, heb jij het vorige topic wel gelezen? de enige hier die gemeen is, is Patch!
Das waar... maar kan je er ook niet van uit gaan dat het van Andy een grapje is? Of is die dan weer net onder de gordel ??(daarvoor zit ik hier te kort vrees ik...)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.![]()
Maar Andy weet dat Patch dol is op Johnny Depp, dus ik vind het wel zielig voor 'm.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij eruitziet, maar ik ga er vanuit dat het een grapje was. Zoiets als Heidi Klum lelijk noemen.![]()
Maar Andy weet dat Patch dol is op Johnny Depp, dus ik vind het wel zielig voor 'm.
Ok. in dat geval:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat was ook wel een grapje, maar wel een hele rake.
helemaal gelijk! Mannen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Ze moeten gewoon lief met elkaar zandkastelen bouwen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Hehe. Ze moeten gewoon lief met elkaar zandkastelen bouwen.
ja, jij mag ook meespelen. Neem je schepje en emmer maar mee.quote:
HEY !!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, jij mag ook meespelen. Neem je schepje en emmer maar mee.
Wyccie en ik letten wel op jullie (of je niet de zee in dwaalt ofzo)...
en als jullie lief spelen en braaf je bordje leeg eten krijgen jullie nog een kus voordat jullie naar bed gaan...quote:
ho ho, als wij vrouwen erbij zitten wordt er alleen lief gespeeld. dus geen gevecht... maar als je het eng vindt mag jij bij mij zitten hoor...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HEY !!!!Gaat ie lekker. Eerst alle mannen over 1 kam scheren en dan mij nog bij die 2 vechtende kemphanen zetten!
Ik ben liever me zelf en ga wel op een afstandje naar jullie zitten kijken...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, als wij vrouwen erbij zitten wordt er alleen lief gespeeld. dus geen gevecht... maar als je het eng vindt mag jij bij mij zitten hoor...
Zeg! Patch is off en nu neem jij het over???quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Als de dames nu eens lekker aan hun breiwerk gingen.... je merkt toch dat vrouwen geen verstand van internet of computers hebben. Maar wel van sokken stoppen of de keuken soppen....
Wel als jullie een beetje betuttelend gaan lopen doen. Daar kan ik zeer slecht tegen.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg! Patch is off en nu neem jij het over???
ow... hoe lang duurt het voor je naar ons toe durft te komen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben liever me zelf en ga wel op een afstandje naar jullie zitten kijken...
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel als jullie een beetje betuttelend gaan lopen doen. Daar kan ik zeer slecht tegen.....
moeilijk te zeggen. ik hou me bij "vreemden" altijd op een afstand...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow... hoe lang duurt het voor je naar ons toe durft te komen?
Hey hey, ik plaag jullie niet he...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?
Ja wel hoor maar ik kan slecht tegen betuttelende taal.... daar zakt mijn humeur echt heel erg van...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, jullie lopen toch ook te plagen? Mogen wij dat niet?
ik drink geen bierquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef wyccie het volgende:
Of ga dan samen bier drinken, whatever.
ow, en het was al niet erg hoog natuurlijk... Maar je weet toch wel dat we het niet slecht met je menen??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel hoor maar ik kan slecht tegen betuttelende taal.... daar zakt mijn humeur echt heel erg van...
zo vreemd zijn we toch niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen. ik hou me bij "vreemden" altijd op een afstand...
weet ik hoe je eruit zie? weet jij hoe ik eruit zie? Dan zijn we best vreemden van elkaar. Ik zeg niet dat je vreemd bent, beetje raar kan geen kwaad...quote:
heb je er al naar gekeken dan? Dat iemand zo iets heeft wil toch niet gelijk zeggen dat er naar gekeken word. Maar al heb je gekeken dan is dat maar 1 kant op. Ik weet ook niet hoe jij eruit ziet. Maar al zou ik het weten ben je nog een vreemde voor mequote:
Ik was ook niet boos. Maar ik dacht ik ga nu even antifeministisch taal posten....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow, en het was al niet erg hoog natuurlijk... Maar je weet toch wel dat we het niet slecht met je menen??
?
nu weer goed?
nou ja, mocht je dus ooit ergens josh holloway en johnny depp een zandkasteel zien bouwen, dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet ik hoe je eruit zie? weet jij hoe ik eruit zie? Dan zijn we best vreemden van elkaar. Ik zeg niet dat je vreemd bent, beetje raar kan geen kwaad...
Ja, natuurlijk. Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef dyonvbaal het volgende:
heb je er al naar gekeken dan?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was ook niet boos. Maar ik dacht ik ga nu even antifeministisch taal posten....
Om eerlijk te zijn, ik had er ook al niet meer aan gedacht dat ik dat ding heb nee..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Anders zou ik het niet zeggen.
Dacht alleen dat jij het misschien vergeten was.
Die herken je dan aan het breiwerkje wat ze vast hebben en ze praten alleen maar over de aanbiedingen bij de Aldi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, mocht je dus ooit ergens josh holloway en johnny depp een zandkasteel zien bouwen, dan zijn die twee vrouwen die het in de gaten houden Wyccie en ik...
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Godvergeme..... ik ben echt een beetje doelloos bezig zie ik nu net..... in de dagcijfers van Fok sta een flink aantal keer tweede.......
Waarom een vraagteken naar mij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ja, dan ik ook niet... alleen met twee van die kemphanen?![]()
Dyon?
weltrustenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Maar ik ga nu slapen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dagcijfers # 186
Maar ik ga nu slapen
meer een vraag van wat ga jij dan doen als alleen die twee mannen er nog zitten... trouwens;quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom een vraagteken naar mij?
wat staan wij hoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:52 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga ook maar eens slapen. Weltrusten allemaal
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
meer een vraag van wat ga jij dan doen als alleen die twee mannen er nog zitten... trouwens;Ik ga dan niks doen. Op een afstandje zitten te kijken zei ik toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat staan wij hoog!
![]()
Wat toevallig ook dat we onder elkaar staan. Had eigenlijk niet eens verwacht in die lijst te staan...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
oeh, een bloemetje!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 06:44 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn welgemeende excuses voor iedereen die ik heb afgekat.
Accepteer dit bloemetje als een teken van verzoening.
had ik ook nooit verwacht nee... en ik (en jij ook trouwens) sta er wel vaker in... toch maar eens op gaan letten hoe vaak ik op Fok! zit...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga dan niks doen. Op een afstandje zitten te kijken zei ik toch al![]()
Wat toevallig ook dat we onder elkaar staan. Had eigenlijk niet eens verwacht in die lijst te staan...
dus vanaf vandaag zien we je nog maar 1 keer per week?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had ik ook nooit verwacht nee... en ik (en jij ook trouwens) sta er wel vaker in... toch maar eens op gaan letten hoe vaak ik op Fok! zit...
ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dus vanaf vandaag zien we je nog maar 1 keer per week?
Ok, leuk je gezien te hebben dan en tot volgende week...quote:
Ik moet langs de dierenarts, langs de dierenwinkel, leren voor een tentamen en vanavond ga ik kijken bij mn moeder die in almere gaat tennissen met de schoonmoeder van mijn zusje...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, leuk je gezien te hebben dan en tot volgende week...
P.S. Ga je nog iets doen vandaag? Ik verveel me en zoek iets om te gaan doen![]()
nee...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet langs de dierenarts, langs de dierenwinkel, leren voor een tentamen en vanavond ga ik kijken bij mn moeder die in almere gaat tennissen met de schoonmoeder van mijn zusje...
Niet echt informatie waar je iets mee kan zeker?
quote:
kies je zelf voor toch? en het heeft als voordeel dat je vandaag niet in die top 100 kan komen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
het betekent wel dat ik tussen 16.00 en 24.00 niet online kan...
Het lieve zonnetje maakte me wakker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
(wat ben jij belachelijk vroeg wakker!)
ja, daar kies ik zelf wel voor, maar ik denk er van te voren nooit zo goed over na... Ik zeg gewoon: ja, leuk! en later denk ik dan; oh, wacht, kut...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
kies je zelf voor toch? en het heeft als voordeel dat je vandaag niet in die top 100 kan komen...
Ach bekijk het van de positieve kant. Je huisdier gaat het overleven en zal worden verwend. En jij zal je vandaag neit vervelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, daar kies ik zelf wel voor, maar ik denk er van te voren nooit zo goed over na... Ik zeg gewoon: ja, leuk! en later denk ik dan; oh, wacht, kut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |