Je doet een koe na, droeftoeter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef Elwood1802 het volgende:
Boeee
Jij duikt overal op..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je doet een koe na, droeftoeter.
lolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:39 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Nou ja!
heb ik net een prachtig en tranentrekkend topic geopend, wordt het gesloten! Ik verwachtte een warm welkom (ben nieuw hier) met thee en biscuitjes.
Maar gelukkig! Ik zie het woord klagen staan! En daar hou ik van.
Zijn hier ook bepaalde regels voor geklaag? Voor het topic weer gesloten word. Hebben jullie het liefst met een zeurderig ondertoontje. Of een uithaaltje aan t end bijv?
Gr!
TSSSquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Het woord klagen kwam op mij zo negatief over maar als ik jullie hoor... Dan gaat t moraal weer omhoog!
ps:
wat betekent TS ?
En dat zonder kloontjes. Druip af sukkelquote:
TS weet niet wat TS betekendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Het woord klagen kwam op mij zo negatief over maar als ik jullie hoor... Dan gaat t moraal weer omhoog!
ps:
wat betekent TS ?
Topic Starterquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Het woord klagen kwam op mij zo negatief over maar als ik jullie hoor... Dan gaat t moraal moreel weer omhoog!
ps:
wat betekent TS ?
Murp?????quote:
lief zijn tegen murpquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lol
wie sloot je topic?
Gaan we ff met de knokploeg derheen
Zeg maar 2 krijg je een nee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:48 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
ben jij ook nieuw dan?
De veertiende regel van t universum;
alleen nieuwkomers krijgen biscuitjes
Was murp nu een man of een vrouw?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef tonja het volgende:
Een regel die niet in de FAQ staat is: Bijna elke TS in klaagbaak wordt tot op het bot afgezeken.
Lezen helpt!quote:Beledigen van de topicstarter
Het lijkt een ware sport te zijn geworden in Klaagbaak om de topicstarter zo veel mogelijk te beledigen, en vooral te bashen. Dit soort reacties kunnen een topic heel erg snel verpesten, en vaak loopt het dan ook alleen maar uit op rellen en flame posts. Kortom, als je alleen maar van plan bent de topicstarter te gaan beledigen, dan hoeft je wat ons betreft helemaal niet te reageren. Flames of beledigingen kunnen uiteraard conform de algemene policy verwijderd worden.
murp is een shemalequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Was murp nu een man of een vrouw?
Liefkijkt
ow ow wat eng zijn er foto's van?quote:
..snap ut nie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
ja want zo durf ik natuurlijk nooit meer
anonimiteit is eng
en behulpzaam, de neemdrieaspirinesenhangbank werkt niet.
En beter met twee -ee's ook niet
Misschien wel van Herman.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
en wiens kloon ben ik?
(Ik heb stiekem altijd al een keer iemands kloon willen zijn, yes)
ja euh nogal wiedus van mij tuuks!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
en wiens kloon ben ik?
(Ik heb stiekem altijd al een keer iemands kloon willen zijn, yes)
Waarom nu weer kut?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
kutkloon
Nou eigenlijk alles wat je opnoemde!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Oh das goed!
Is afzeiken hier een sport of tot het hoogste niveau verheven of is het eigenlijk best wel leuk hier?
klopt, best vermakelijk hier soms!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou eigenlijk alles wat je opnoemde!
Dussssssss tis wel kicken zeg maar...alles went
Aww ben je ziekjes?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
oke, nou eh, dat klinkt leuk!
Ik ga nu weer verder ziek zijn. Kan ik een slotje zelf zetten of moet alles doen wat FAQ verboden heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |