Je doet een koe na, droeftoeter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:42 schreef Elwood1802 het volgende:
Boeee
Jij duikt overal op..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je doet een koe na, droeftoeter.
lolquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:39 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Nou ja!
heb ik net een prachtig en tranentrekkend topic geopend, wordt het gesloten! Ik verwachtte een warm welkom (ben nieuw hier) met thee en biscuitjes.
Maar gelukkig! Ik zie het woord klagen staan! En daar hou ik van.
Zijn hier ook bepaalde regels voor geklaag? Voor het topic weer gesloten word. Hebben jullie het liefst met een zeurderig ondertoontje. Of een uithaaltje aan t end bijv?
Gr!
TSSSquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Het woord klagen kwam op mij zo negatief over maar als ik jullie hoor... Dan gaat t moraal weer omhoog!
ps:
wat betekent TS ?
En dat zonder kloontjes. Druip af sukkelquote:
TS weet niet wat TS betekendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Het woord klagen kwam op mij zo negatief over maar als ik jullie hoor... Dan gaat t moraal weer omhoog!
ps:
wat betekent TS ?
Topic Starterquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Het woord klagen kwam op mij zo negatief over maar als ik jullie hoor... Dan gaat t moraal moreel weer omhoog!
ps:
wat betekent TS ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |