quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:24 schreef PiRANiA het volgende:
Linkmiechel!
Das je andere persoonlijkheid, schatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Schizofreen
.....ja wordt ik wel verdrietig van hoor als ze dit op fok zeggen...ik doe toch lief?
dat is mijn koosnaampjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
Aapje!
Oow die!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Das je andere persoonlijkheid, schat
Foei, belhamel!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:27 schreef dopy14 het volgende:
de beledigingen mogen ook langer zijn dan 1 woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.italianen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
Volgens mij is dit niet het topic dat TS voor ogen had
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
dit is ook leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Billy_Talent het volgende:
Volgens mij is dit niet het topic dat TS voor ogen had
![]()
Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:55 schreef Billy_Talent het volgende:
deze zijn ietwat racistisch tegenover:
latijns-amerikanen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.italianen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belgen:En de loempiavouwers dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PatatFriet![]()
Tante MapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?![]()
Ik wist dat ik een vergeten wasquote:
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
Eh een belediging vind ik het niet, maar van die mensen die gillen je pillen terwijl ze zelf die pillen dagelijks moeten slikken, vind ik wel triest dat wel!
Pff eikels, sukkels
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!![]()
Leukquote:![]()
Maar niet leuk genoeg omdat je een kloon bent die zelden gebruikt wordt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: