SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting : Vrouwelijke mannen en mannelijk vrouwen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Klacht : Vrouwelijke mannen en mannelijke vrouwen..
TROLL ALERTquote:
Ja, goeie vraag...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:04 schreef Renesite het volgende:
Waarom denk ik nu aan die dudette van dat emobandje?
Zou je haar geven?quote:
Die rechter zie ik heel vaak op d'r scooter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kennen jullie die potten uit "Baby te huur" nog?
[ afbeelding ]
Oeh oeh ikke ikkequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die rechter zie ik heel vaak op d'r scooter.
Wie wil mij aanraken?
Frappant inderdaad. Die hebben vaak ook een platte borstquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik snap nooit dat lesbiennes claimen op vrouwen te vallen en zich dan een kort kapsel laten aanmeten en zich zo mannelijk mogelijk gaan kleden en gedragen.
Ik zou haar doen!quote:
Op mijn neus!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oeh oeh ikke ikke![]()
Waar mag ik je aanraken![]()
![]()
quote:
NEEEEE1!!!!!!!!!!!!!!! Homie ga me please niet vertellen dat één van die twee een gast is!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kennen jullie die potten uit "Baby te huur" nog?
[ afbeelding ]
nee, het is een lesbisch stel..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:24 schreef Lil.Gangsta het volgende:
[..]
NEEEEE1!!!!!!!!!!!!!!! Homie ga me please niet vertellen dat één van die twee een gast is!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat snap ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:04 schreef BigKahuna het volgende:
Ik snap nooit dat lesbiennes claimen op vrouwen te vallen en zich dan een kort kapsel laten aanmeten en zich zo mannelijk mogelijk gaan kleden en gedragen.
Wie is datquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dat heeft nu al twee kinderen.
Waarom bestaan er zulke bekrompen figuren als jij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Laatst kwam er in de zaak een chick eten met zo'n kapsel, alleen was haar matje dan een stuk langer.. WAAROM bestaan er dit soort mensen?!
![]()
. En WAAROM bestaan er mensen die dit soort mensen geil/lekker vinden?
![]()
![]()
. Stelletje verkapte gayhoofden.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |