abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72194564
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:55 schreef Fokski het volgende:
Het einde van de Fedor-mythe. Fedor gaat KO. Schrijf het in je agenda.
De avatar bet staat!
Ik zal t.z.t. wat leuks voor je maken!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:04:15 #177
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_72203680
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:14 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Goede bron!
Enne... de week is allang voorbij he
Je oude avatar mag weer terug!
haha, ja veel te druk met werk etc.

Ik ga hem snel terugzetten!!

ff kort over Fedor vs. Rogers

Fedor met een 1st round Kimura
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:38:55 #178
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_72212125
Fedor via KO of Fedor via rear naked choke.
pi_72221803
Oh UFC 102 is al zaterdag

was dat helemaal vergeten.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:51:22 #180
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_72223945
quick picks:

Nogueira, Jardine, Marquardt, Leben, Soszynski
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:04:58 #181
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_72224267
Couture, Jardine, Maia, Leben, Vera
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_72224401
- Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Ik vrees dat Nog niet meer de oude is. Te traag, te passief, vangt te veel klappen terwijl Couture nog steeds zijn snelheid lijkt te hebben en goed klappen kan ontwijken. Nog krijgt ook niet meer de voordeel van de twijfel bij het vangen van klappen (zoals in de Herring gevecht) dus ik twijfel tussen een dec win of een TKO win voor Couture.

- Keith Jardine vs. Thiago Silva
Jardine is geen KO kanon en heeft problemen met agressief vechtende opponenten (Alexander, W Silva). Silva via KO.

- Chris Leben vs. Jake Rosholt
Rosholt zegt mij niet veel meer, laatste keer verloren in een UFC fight night. Gatekeeper Leben opgetrommeld om te kijken of hij wel UFC materiaal is. Ik denk van niet.

- Nate Marquardt vs. Demian Maia
Maia die het niet naar de grond kan brengen en Marquardt die op de grond kan overleven. Voordeel Marquardt omdat ze staand beginnen en ik Marquardt betere stand up toe dicht. Marquardt via dec.

- Brandon Vera vs. Krzysztof Soszynski
Vera begint weer zijn vorm te krijgen , te well rounded voor Soszynski. Vera via KO
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:16:56 #183
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_72224556
Nu al ufc bespreken terwijl dit nog niet eens besproken is:
quote:
M-1 Global Presents Breakthrough
Date: Aug 28, 2009
Venue: Memorial Hall
Broadcast: HDNet

MAIN CARD

* Mark Kerr (15-10) vs. Muhammed "King Mo" Lawal (4-0)
* Fedor Emelianenko vs. Gegard Mousasi (exhibition sparring match)
* Lucio Linhares (12-4) vs. Mikhail Zayats (8-3)
* Rob Broughton (10-4-1) vs. Jessie Gibbs (7-2)
* Karl Amoussou (10-2-1) vs. John Doyle (8-8)
* Lloyd "Kadillac" Marshbanks (17-8) vs. Michael Kitta (5-3)
* Ferrid Kheder (13-4) vs. Daisuke Nakamura (19-10)

PRELIMINARY CARD (un-aired)

* Rogent Lloret (7-1) vs. Alexey Oleinik (24-4)
* Tim Bazer (9-6) vs. Eric Marriott (13-1)
* Josh Arocho (11-6) vs. Sean Wilson (18-9)
* Rudy Bears (9-3) vs. Brendan Seguin (18-5)
* Molly Ahlers-Estes (1-0) vs. Andrea Caplan (0-0)
moet wel leuk worden toch; Fedor Emelianenko vs. Gegard Mousasi (exhibition sparring match)

Neem aan dat ze er wel voor betaald krijgen? Of gaan ze nu beetje rustig staan doen ipv elkaar ff afmatten?
Bla Bla Bla :P
pi_72224768
Het laatste. Het is gewoon een tactiek om aandacht op een vrij matige kaart te vestigen. De event interesseert mij maar weinig.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:26:53 #185
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_72224831
Beetje jammer dus,.

Heb nog ff persco zitten kijken met randy en antonio.. Moet zeggen dat die antonio er een stuk beter uitziet dan toen met frank mir..
Bla Bla Bla :P
pi_72224997
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Fokski het volgende:
Ik vrees dat Nog niet meer de oude is. Te traag, te passief, vangt te veel klappen terwijl Couture nog steeds zijn snelheid lijkt te hebben en goed klappen kan ontwijken. Nog krijgt ook niet meer de voordeel van de twijfel bij het vangen van klappen (zoals in de Herring gevecht) dus ik twijfel tussen een dec win of een TKO win voor Couture.

Jardine is geen KO kanon en heeft problemen met agressief vechtende opponenten (Alexander, W Silva). Silva via KO.

Rosholt zegt mij niet veel meer, laatste keer verloren in een UFC fight night. Gatekeeper Leben opgetrommeld om te kijken of hij wel UFC materiaal is. Ik denk van niet.

Maia die het niet naar de grond kan brengen en Marquardt die op de grond kan overleven. Voordeel Marquardt omdat ze staand beginnen en ik Marquardt betere stand up toe dicht. Marquardt via dec.

Vera begint weer zijn vorm te krijgen , te well rounded voor Soszynski. Vera via KO
De eerste 3 ga ik met je mee, de laatste 2 niet

Couture via decision. Nogueira heeft het niet meer in zich, dat hebben we tijdens het Herring, Sylvia en Mir gevecht wel gezien. Ziek of niet ziek, daarvoor zag hij er ook al niet best uit. Captain America pakt weer een win!

Mee eens, Silva pakt hem hard.

Leben via TKO

Benieuwd of Maia Marquardt in z'n spelletje kan lokken, het is natuurlijk de grootste vraag of hij hem naar de grond krijgt. Ben heel benieuwd of hij een submission aan kan zetten, voor Maia is het in ieder geval z'n moeilijkste gevecht tot nu toe. Ik denk (en hoop) dat het hem gaat lukken!

Soszynski via decision.

Verder ga ik ook M-1 Breakthrough kijken, al ben ik daar niet heel enthousiast over. Een exhibition sparring match tussen Fedor en Mousasi is natuurlijk wel leuk, maar niet meer dan dat. Mark Kerr is gewoon pijnlijk om nu nog te zien vechten...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:40:36 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_72236645
Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Never bet against Randy

Keith Jardine vs. Thiago Silva
Met Jardine weet je het nooit, geweldige overwinningen en vervelende losses. Ik zie ze beide een goede kans hebben om te winnen maar ik neigt naar Silva..

Chris Leben vs. Jake Rosholt
Rosholt met een 1st round KO.. zijn 1e fight in de UFC moet je echt niet als uitgangspunt nemen.. puike wrestler

Nate Marquardt vs. Demian Maia
Ik denk dat Marquardt vooraf de meeste kans heeft om hem te pakken maar ik vind Maia geweldig. Hij zal ook Nate naar de grond weten te krijgen laat in de 1e ronde en misschien kan hij hem daar al pakken. Anders later in de wedstrijd.

Brandon Vera vs. Krzysztof Soszynski
Ik heb geen hoge pet meer op van Vera al is hij wel op de goede weg terug en helemaal refocussed. Soszynski heeft de tools om hem te pakken maar het zal erg moeilijk worden voor onze vriendelijke Pool.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  Redactie Games vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:47:38 #188
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_72236834
Fucking zin in 102, Nate

Nate wint gewoon, punt
.....Kennedy
pi_72237963
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Never bet against Randy
Zeiden ze bij Brock ook

Maar ik denk ook dat Randy gaat winnen.

Verder Silva en Krystof als uitstekers.
pi_72239026
Slecht nieuws over UFC 102 aankomend weekend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:12:40 #191
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_72239094
yo a-hole!!

ik had gezworen dat Nogueira of Couture uitgevallen was

gelukkig is het 'slechts'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:14:27 #192
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_72239151
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:09 schreef Fyodor het volgende:
Slecht nieuws over UFC 102 aankomend weekend
SPOILER
.....Kennedy
pi_72240763
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:38:58 #194
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_72241569
Ik denk dat ik mij het meeste kan vinden in deze voorspellingen.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Fokski het volgende:

zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:24:09 #195
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_72252715
Kerr vs. Gekleurde medemens met veel spieren en weinig skills
SPOILER
pi_72255939
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Kerr vs. Gekleurde medemens met veel spieren en weinig skills
SPOILER
Tja....

Hier wat filmpjes:
Fedor vs Mousasi, exhibition sparring match (MUST SEE )
http://kimjudas.blogspot.(...)-emelianenko-vs.html

Mark Kerr vs King Mo
http://kimjudas.blogspot.(...)d-king-mo-lawal.html

En een aantal andere gevechten zijn ook op deze site te vinden.

Morgen UFC 102
Erg veel zin in!
pi_72258865
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:06 schreef Fyodor het volgende:
Hier wat filmpjes:
Fedor vs Mousasi, exhibition sparring match (MUST SEE )
http://kimjudas.blogspot.(...)-emelianenko-vs.html
Die commentators Wat een Fedor fanboys zeg damn

Vond Mousasi het trouwens weer erg goed doen hoor
pi_72260516
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ja ze waren behoorlijk bevooroordeeld. Nu ben ik dat ook, maar als commentator zou ik me toch niet zo uitlaten over 'mijn' vechter.

Vergeet trouwens niet dat het een sparringswedstrijdje was he... Ze hadden waarschijnlijk afgesproken dat ze elkaar een paar keer zouden werpen, reversen, klein beetje striken en dat Fedor het op een keer af zou maken. Deels afgesproken, maar dat is logisch. Je wilt natuurlijk ook niet een blessure oplopen.
Leuk, maar (helaas) niet meer dan dat!

Ik twijfel of ik vannacht UFC 102 live kijk of morgen de show download
pi_72260902
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Fedor is de main product dus het fanboy gedrag was te verwachten. Ik denk dat Mousasi Fedor staand zou kunnen pakken als hij wat meer vertrouwen had. Hij heeft toch een beetje de kleine broer attitude tov Fedor en nam de regels wat nauwer dan Fedor dat deed. Maar exhibition gevechten zijn zowieso waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')