De avatar bet staat!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:55 schreef Fokski het volgende:
Het einde van de Fedor-mythe. Fedor gaat KO. Schrijf het in je agenda.
haha, ja veel te druk met werk etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Goede bron!
Enne... de week is allang voorbij he![]()
Je oude avatar mag weer terug!
moet wel leuk worden toch; Fedor Emelianenko vs. Gegard Mousasi (exhibition sparring match)quote:M-1 Global Presents Breakthrough
Date: Aug 28, 2009
Venue: Memorial Hall
Broadcast: HDNet
MAIN CARD
* Mark Kerr (15-10) vs. Muhammed "King Mo" Lawal (4-0)
* Fedor Emelianenko vs. Gegard Mousasi (exhibition sparring match)
* Lucio Linhares (12-4) vs. Mikhail Zayats (8-3)
* Rob Broughton (10-4-1) vs. Jessie Gibbs (7-2)
* Karl Amoussou (10-2-1) vs. John Doyle (8-8)
* Lloyd "Kadillac" Marshbanks (17-8) vs. Michael Kitta (5-3)
* Ferrid Kheder (13-4) vs. Daisuke Nakamura (19-10)
PRELIMINARY CARD (un-aired)
* Rogent Lloret (7-1) vs. Alexey Oleinik (24-4)
* Tim Bazer (9-6) vs. Eric Marriott (13-1)
* Josh Arocho (11-6) vs. Sean Wilson (18-9)
* Rudy Bears (9-3) vs. Brendan Seguin (18-5)
* Molly Ahlers-Estes (1-0) vs. Andrea Caplan (0-0)
De eerste 3 ga ik met je mee, de laatste 2 nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Fokski het volgende:
- Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Ik vrees dat Nog niet meer de oude is. Te traag, te passief, vangt te veel klappen terwijl Couture nog steeds zijn snelheid lijkt te hebben en goed klappen kan ontwijken. Nog krijgt ook niet meer de voordeel van de twijfel bij het vangen van klappen (zoals in de Herring gevecht) dus ik twijfel tussen een dec win of een TKO win voor Couture.
- Keith Jardine vs. Thiago Silva
Jardine is geen KO kanon en heeft problemen met agressief vechtende opponenten (Alexander, W Silva). Silva via KO.
- Chris Leben vs. Jake Rosholt
Rosholt zegt mij niet veel meer, laatste keer verloren in een UFC fight night. Gatekeeper Leben opgetrommeld om te kijken of hij wel UFC materiaal is. Ik denk van niet.
- Nate Marquardt vs. Demian Maia
Maia die het niet naar de grond kan brengen en Marquardt die op de grond kan overleven. Voordeel Marquardt omdat ze staand beginnen en ik Marquardt betere stand up toe dicht. Marquardt via dec.
- Brandon Vera vs. Krzysztof Soszynski
Vera begint weer zijn vorm te krijgen , te well rounded voor Soszynski. Vera via KO
Zeiden ze bij Brock ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Never bet against Randy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:09 schreef Fyodor het volgende:
Slecht nieuws over UFC 102 aankomend weekend![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Fokski het volgende:
- Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira
Ik vrees dat Nog niet meer de oude is. Te traag, te passief, vangt te veel klappen terwijl Couture nog steeds zijn snelheid lijkt te hebben en goed klappen kan ontwijken. Nog krijgt ook niet meer de voordeel van de twijfel bij het vangen van klappen (zoals in de Herring gevecht) dus ik twijfel tussen een dec win of een TKO win voor Couture.
- Keith Jardine vs. Thiago Silva
Jardine is geen KO kanon en heeft problemen met agressief vechtende opponenten (Alexander, W Silva). Silva via KO.
- Chris Leben vs. Jake Rosholt
Rosholt zegt mij niet veel meer, laatste keer verloren in een UFC fight night. Gatekeeper Leben opgetrommeld om te kijken of hij wel UFC materiaal is. Ik denk van niet.
- Nate Marquardt vs. Demian Maia
Maia die het niet naar de grond kan brengen en Marquardt die op de grond kan overleven. Voordeel Marquardt omdat ze staand beginnen en ik Marquardt betere stand up toe dicht. Marquardt via dec.
- Brandon Vera vs. Krzysztof Soszynski
Vera begint weer zijn vorm te krijgen , te well rounded voor Soszynski. Vera via KO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Kerr vs. Gekleurde medemens met veel spieren en weinig skillsTja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier wat filmpjes:
Fedor vs Mousasi, exhibition sparring match (MUST SEE)
http://kimjudas.blogspot.(...)-emelianenko-vs.html
Mark Kerr vs King Mo
http://kimjudas.blogspot.(...)d-king-mo-lawal.html
En een aantal andere gevechten zijn ook op deze site te vinden.
Morgen UFC 102![]()
Erg veel zin in!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Die commentatorsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:06 schreef Fyodor het volgende:
Hier wat filmpjes:
Fedor vs Mousasi, exhibition sparring match (MUST SEE)
http://kimjudas.blogspot.(...)-emelianenko-vs.html
Ja ze waren behoorlijk bevooroordeeld. Nu ben ik dat ook, maar als commentator zou ik me toch niet zo uitlaten over 'mijn' vechter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die commentatorsWat een Fedor fanboys zeg damn
Vond Mousasi het trouwens weer erg goed doen hoor
Fedor is de main product dus het fanboy gedrag was te verwachten. Ik denk dat Mousasi Fedor staand zou kunnen pakken als hij wat meer vertrouwen had. Hij heeft toch een beetje de kleine broer attitude tov Fedor en nam de regels wat nauwer dan Fedor dat deed. Maar exhibition gevechten zijn zowieso waardeloos.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die commentatorsWat een Fedor fanboys zeg damn
Vond Mousasi het trouwens weer erg goed doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |