abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71955170
Ik heb vandaag 2 complimentjes gekregen over mijn outfit (jurkje uit de previewcatalogus (paars), H&M legging (zwart) en platte laarsjes (zwart)
pi_71958584
*Wil stiekem een foto van outfit van Daph_, het klinkt leuk!
pi_71960284
Ik kan helaas geen foto's maken, maar het zijn zeg maar deze onderdelen :

pi_71960512
Gaaf! Hoe valt dat jurkje eigenlijk, strak, los, etc? Vind ik namelijk ook een erg leuk jurkje..
pi_71960685
tvp van een fervente H&M aanhangster!
"We can't stop here... This is bat country"
pi_71962287
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:25 schreef Sabinee het volgende:
Gaaf! Hoe valt dat jurkje eigenlijk, strak, los, etc? Vind ik namelijk ook een erg leuk jurkje..
Dat ligt er denk ik een beetje aan wat je postuur is! Ik heb een behoorlijke boezem, maar het jurkje sluit aan de bovenkant perfect aan Hij kruipt alleen ietsje omhoog (niet veel hoor!) maar dat had ik niet toen ik geen legging aan had dus ik denk dat het daardoor komt. Bij mij valt ie tot ongeveer halverwege mijn bovenbeen (maat 40 bij 1.75)
pi_71963706
Mijn pakje is onderweg naar het Kialapunt

Daph, leuk setje bij elkaar!
pi_71963956
Ik heb vandaag toch maar mijn bestelling gedaan en ook vanalles voor mijn papa besteld.
Zie hier altijd dat er alleen voor moeders besteld wordt... toch??

Mijn bestelling

Bestelling voor vaders
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:20:58 #59
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_71971637
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat het in behandeling genomen wordt?

Levering eind augustus staat er...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_71972669
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan helaas geen foto's maken, maar het zijn zeg maar deze onderdelen :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jurkje heb ik in zilver/grijs in de winkel gekocht. Echt helemaal verliefd op. Kleur staat niet eens in de shop. Misschien dat ik er nog een donkere bij ga kopen voor het najaar.
pi_71973412
Volgens mij berekenen ze nu ineens wél 1,- als je je HELE bestelling retour stuurt. En het staat ook in de algemene voorwaarden zie ik maar volgens mij mág het helemaal niet volgens de wet

Bijv. van de saldopagina:
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 03.08.2009 229,80
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 17.08.2009 -228,80

Ik heb het volledige pakket toen teruggestuurd, moet ook wel want anders had ik verzendkosten gehad dus je kan niet voor 1,- wat kopen.

Zal ik een WGR topic openen?
pi_71973675
Bij mij doen ze het geloof ik nooit.

Mar er zijn wel webshops die dat flikken hoor. Bij scapino bv moet je ook zelf voor retour zorgen.
know'm sayin?
word? word.
pi_71973769
Bij mij doen ze het ook niet.

Bestelling is onderweg 55,70 0,- 55,70
Retour 55,70 0,- 55,70
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71974227
Daarom was ik van de week dus ook confuus over die retourneerkosten. Hoe het bij wet geregeld is weet ik niet, maar Consuwijzer zegt hierover het volgende:

"Koopt u een product via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus? En besluit u binnen zeven werkdagen dat u het product toch niet wilt kopen? Dan hoeft u alleen de kosten voor het terugsturen te betalen."
pi_71974391
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Starlie het volgende:
Even een beetje off topic! Ik zat gister op MTV The City (spin off van The Hills) te kijken daar zag ik het spleetjes model!!! [ afbeelding ]

Vond ik toch wel erg grappig!
Dat is Jessica Hart, om haar maar even een naam te geven
pi_71976795
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat ligt er denk ik een beetje aan wat je postuur is! Ik heb een behoorlijke boezem, maar het jurkje sluit aan de bovenkant perfect aan Hij kruipt alleen ietsje omhoog (niet veel hoor!) maar dat had ik niet toen ik geen legging aan had dus ik denk dat het daardoor komt. Bij mij valt ie tot ongeveer halverwege mijn bovenbeen (maat 40 bij 1.75)
Ai nu word ik dus behoorlijk in verleiding gebracht Ik heb ook een behoorlijke boezem, dus dat is meestal het grootste probleem bij zulk soort jurkjes. Ik heb verder maat 42 bij 1.73m dus dat is ook ongeveer min of meer gelijk.. dillemma, dillemma
pi_72003522
omgomgomgomg mijn bestelling is in behandeling genomen
know'm sayin?
word? word.
pi_72003587
Hier ook Alors! Eindelijk.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:04:29 #69
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_72007614
Binnenkort even wat bestellen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_72008584
wel gloeiende hoerentyfus, ze rekenen nu verzendkosten voor de nalevering.

nou ik mail maar weer eens, wat een ultieme prutsers.
know'm sayin?
word? word.
pi_72020985
Bij 'mijn saldo' heb ik een 'tegoed' van 30,80. Betekent dat dat ik 30,80 van de H&M te goed krijg??? Snap er geen moer van. Heb mijn rekeningen netjes betaald en heb volgensmij geen tegoed....
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72021051
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Bij 'mijn saldo' heb ik een 'tegoed' van 30,80. Betekent dat dat ik 30,80 van de H&M te goed krijg??? Snap er geen moer van. Heb mijn rekeningen netjes betaald en heb volgensmij geen tegoed....
Ik denk het wel, ik kreeg ook ineens een factuur.
Met de melding dat ik 11 euro tegoed heb. Ik moet nogsteeds bellen, maar ik durf niet. :$
pi_72021149
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:39 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Ai nu word ik dus behoorlijk in verleiding gebracht Ik heb ook een behoorlijke boezem, dus dat is meestal het grootste probleem bij zulk soort jurkjes. Ik heb verder maat 42 bij 1.73m dus dat is ook ongeveer min of meer gelijk.. dillemma, dillemma
True, dat heb ik ook altijd. Meestal kan het bovenste knoopje dan niet dicht, maar dat kan bij deze wel!
pi_72021244
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ik kreeg ook ineens een factuur.
Met de melding dat ik 11 euro tegoed heb. Ik moet nogsteeds bellen, maar ik durf niet. :$
Nou ik wacht lekker af tot ze mijn een overzicht op papier sturen. Mijn items zijn ook nog niet verzonden. Lekker 30 piek als goedmakertje voor al die kortingscodedrama v/d afgelopen tijd, zo zie ik het!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72021283
mijn pakje is nog steeds 'onderweg'

ik vermoed dat er iemand nu heel blij (en verhit) rondloopt met mijn coltrui en wanten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')