abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71955170
Ik heb vandaag 2 complimentjes gekregen over mijn outfit (jurkje uit de previewcatalogus (paars), H&M legging (zwart) en platte laarsjes (zwart)
pi_71958584
*Wil stiekem een foto van outfit van Daph_, het klinkt leuk!
pi_71960284
Ik kan helaas geen foto's maken, maar het zijn zeg maar deze onderdelen :

pi_71960512
Gaaf! Hoe valt dat jurkje eigenlijk, strak, los, etc? Vind ik namelijk ook een erg leuk jurkje..
pi_71960685
tvp van een fervente H&M aanhangster!
"We can't stop here... This is bat country"
pi_71962287
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:25 schreef Sabinee het volgende:
Gaaf! Hoe valt dat jurkje eigenlijk, strak, los, etc? Vind ik namelijk ook een erg leuk jurkje..
Dat ligt er denk ik een beetje aan wat je postuur is! Ik heb een behoorlijke boezem, maar het jurkje sluit aan de bovenkant perfect aan Hij kruipt alleen ietsje omhoog (niet veel hoor!) maar dat had ik niet toen ik geen legging aan had dus ik denk dat het daardoor komt. Bij mij valt ie tot ongeveer halverwege mijn bovenbeen (maat 40 bij 1.75)
pi_71963706
Mijn pakje is onderweg naar het Kialapunt

Daph, leuk setje bij elkaar!
pi_71963956
Ik heb vandaag toch maar mijn bestelling gedaan en ook vanalles voor mijn papa besteld.
Zie hier altijd dat er alleen voor moeders besteld wordt... toch??

Mijn bestelling

Bestelling voor vaders
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:20:58 #59
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_71971637
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat het in behandeling genomen wordt?

Levering eind augustus staat er...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_71972669
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jurkje heb ik in zilver/grijs in de winkel gekocht. Echt helemaal verliefd op. Kleur staat niet eens in de shop. Misschien dat ik er nog een donkere bij ga kopen voor het najaar.
pi_71973412
Volgens mij berekenen ze nu ineens wél 1,- als je je HELE bestelling retour stuurt. En het staat ook in de algemene voorwaarden zie ik maar volgens mij mág het helemaal niet volgens de wet

Bijv. van de saldopagina:
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling) 03.08.2009 229,80
Retour (Acceptgiro bij de Bestelling) 17.08.2009 -228,80

Ik heb het volledige pakket toen teruggestuurd, moet ook wel want anders had ik verzendkosten gehad dus je kan niet voor 1,- wat kopen.

Zal ik een WGR topic openen?
pi_71973675
Bij mij doen ze het geloof ik nooit.

Mar er zijn wel webshops die dat flikken hoor. Bij scapino bv moet je ook zelf voor retour zorgen.
know'm sayin?
word? word.
pi_71973769
Bij mij doen ze het ook niet.

Bestelling is onderweg 55,70 0,- 55,70
Retour 55,70 0,- 55,70
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71974227
Daarom was ik van de week dus ook confuus over die retourneerkosten. Hoe het bij wet geregeld is weet ik niet, maar Consuwijzer zegt hierover het volgende:

"Koopt u een product via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit een catalogus? En besluit u binnen zeven werkdagen dat u het product toch niet wilt kopen? Dan hoeft u alleen de kosten voor het terugsturen te betalen."
pi_71974391
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Starlie het volgende:
Even een beetje off topic! Ik zat gister op MTV The City (spin off van The Hills) te kijken daar zag ik het spleetjes model!!! [ afbeelding ]

Vond ik toch wel erg grappig!
Dat is Jessica Hart, om haar maar even een naam te geven
pi_71976795
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat ligt er denk ik een beetje aan wat je postuur is! Ik heb een behoorlijke boezem, maar het jurkje sluit aan de bovenkant perfect aan Hij kruipt alleen ietsje omhoog (niet veel hoor!) maar dat had ik niet toen ik geen legging aan had dus ik denk dat het daardoor komt. Bij mij valt ie tot ongeveer halverwege mijn bovenbeen (maat 40 bij 1.75)
Ai nu word ik dus behoorlijk in verleiding gebracht Ik heb ook een behoorlijke boezem, dus dat is meestal het grootste probleem bij zulk soort jurkjes. Ik heb verder maat 42 bij 1.73m dus dat is ook ongeveer min of meer gelijk.. dillemma, dillemma
pi_72003522
omgomgomgomg mijn bestelling is in behandeling genomen
know'm sayin?
word? word.
pi_72003587
Hier ook Alors! Eindelijk.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:04:29 #69
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_72007614
Binnenkort even wat bestellen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_72008584
wel gloeiende hoerentyfus, ze rekenen nu verzendkosten voor de nalevering.

nou ik mail maar weer eens, wat een ultieme prutsers.
know'm sayin?
word? word.
pi_72020985
Bij 'mijn saldo' heb ik een 'tegoed' van 30,80. Betekent dat dat ik 30,80 van de H&M te goed krijg??? Snap er geen moer van. Heb mijn rekeningen netjes betaald en heb volgensmij geen tegoed....
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72021051
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Bij 'mijn saldo' heb ik een 'tegoed' van 30,80. Betekent dat dat ik 30,80 van de H&M te goed krijg??? Snap er geen moer van. Heb mijn rekeningen netjes betaald en heb volgensmij geen tegoed....
Ik denk het wel, ik kreeg ook ineens een factuur.
Met de melding dat ik 11 euro tegoed heb. Ik moet nogsteeds bellen, maar ik durf niet. :$
pi_72021149
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:39 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Ai nu word ik dus behoorlijk in verleiding gebracht Ik heb ook een behoorlijke boezem, dus dat is meestal het grootste probleem bij zulk soort jurkjes. Ik heb verder maat 42 bij 1.73m dus dat is ook ongeveer min of meer gelijk.. dillemma, dillemma
True, dat heb ik ook altijd. Meestal kan het bovenste knoopje dan niet dicht, maar dat kan bij deze wel!
pi_72021244
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ik kreeg ook ineens een factuur.
Met de melding dat ik 11 euro tegoed heb. Ik moet nogsteeds bellen, maar ik durf niet. :$
Nou ik wacht lekker af tot ze mijn een overzicht op papier sturen. Mijn items zijn ook nog niet verzonden. Lekker 30 piek als goedmakertje voor al die kortingscodedrama v/d afgelopen tijd, zo zie ik het!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72021283
mijn pakje is nog steeds 'onderweg'

ik vermoed dat er iemand nu heel blij (en verhit) rondloopt met mijn coltrui en wanten
pi_72021432
Zou het niet op te lossen zijn om die 11 euro die ik tegoed heb af te trekken van de bestelling die nu onderweg is?
Of zullen ze dan weer gaan zeuren :x
pi_72021930
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:24 schreef Crientj het volgende:
Zou het niet op te lossen zijn om die 11 euro die ik tegoed heb af te trekken van de bestelling die nu onderweg is?
Of zullen ze dan weer gaan zeuren :x
Denk dat dat wel goed gaat hoor. Maar aan de andere kant, het is wel H&M

Vraagje, ik heb dat badpak van Matthew Williamsen in bestelling staan. Maar hebben de cups in dat badpak eigenlijk vulling of niet? Zonder vulling hoef ik hem niet, met mijn a cup gaat dat badpak dan hoe dan ook niet staan . Iemand die dat weet?
pi_72021975
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

Denk dat dat wel goed gaat hoor. Maar aan de andere kant, het is wel H&M

Vraagje, ik heb dat badpak van Matthew Williamsen in bestelling staan. Maar hebben de cups in dat badpak eigenlijk vulling of niet? Zonder vulling hoef ik hem niet, met mijn a cup gaat dat badpak dan hoe dan ook niet staan . Iemand die dat weet?
Ik zal gaan mailen, misschien dat ze het begrijpen.
pi_72022798
Zelf je tegoed verrekenen gaat gewoon goed hoor, hoef je niet voor te mailen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_72022865
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef Addict89 het volgende:
Zelf je tegoed verrekenen gaat gewoon goed hoor, hoef je niet voor te mailen.
Ja? Mooi, dan ga ik niet moeilijk doen met mailen / bellen.
pi_72022937
een goede avond, laat ik mezelf ook weer eens tevoorschijn toveren , ik heb een grote bestelling staan voor h&m maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om het te laten komen, is dat raar, vast wel
pi_72023044
Gaan er morgen nog mensen naar de heropening van de H&M op de Nieuwendijk in A'dam?

de naleveringsverzendkosten zijn trouwens op mijn verzoek weer verwijderd
know'm sayin?
word? word.
pi_72023051
ieeeehhhh me schoenenbelletje gaat weer rinkelen...

neeeeee foei, net dure binnen gehad van 14 cm ik heb nog 4 paar staan dat ik afgelopen weken heb gekocht maar nog nooit gedragen
pi_72023336
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:07 schreef Kleintje19 het volgende:
ieeeehhhh me schoenenbelletje gaat weer rinkelen...
[ afbeelding ]

neeeeee foei, net dure binnen gehad van 14 cm ik heb nog 4 paar staan dat ik afgelopen weken heb gekocht maar nog nooit gedragen
Haha en deze dan?

je kunt nu trouwens de Amika en de Plop game spelen op hm.com
know'm sayin?
word? word.
pi_72024462
Hebben jullie die nieuwe laarsjes gezien op de site? Bruin en blauw, met veters en een hak. Ik hoop zó dat die goed zitten

Ik had trouwens die paarse jas besteld maar die gaat weer terug, jeuk was geen probleem, dat ie maar tot boven de navel knopen heeft wél. Geen idee waarom dat is, misschien zijn er vrouwen die het fijn vinden als de taille dikker oogt dan hij is maar ik ken er geen...
pi_72025409
Morgen vast geen nieuwe artikelen

@ Dipkip, ik heb die inderdaad gezien en vind ze best stoer maar ik wil eigenlijk geen nepleer meer.
Ik merk dat het in de winter dan zoooo koud is!! (ik heb al een slechte doorbloeding in de tenen )
pi_72032231
Meh, die vette armband is 20 euro
know'm sayin?
word? word.
pi_72037087
Uiteraard als ik een kortingscode ontvang van 10% op hele bestelling, is mijn bestelling van 300+ net verzonden.
pi_72037185
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef alors het volgende:

[..]

Haha en deze dan?

[ afbeelding ]

je kunt nu trouwens de Amika en de Plop game spelen op hm.com
zulk soort heb ik al :j van mama gehad, maar ik ben net naar de hm geweest, ennuh kon de zwarte niet vinden maar heb wel andere super stoere, totaaaaal niet h&m!! zal zo ff foto plaatsen.
pi_72037223
Whoes, bestelling binnen.

Handschoenen zitten lekker, en blijven. Die zwarte haarstrik vind ik ook nogsteeds gaaf en blijft ook.
De rest weet ik nog niet, nog niet gepast. Ben benieuwd. =]
pi_72038041

riem is van c&a en echt exact de zelfde kleur )
pi_72038161
Goed, iemand die me wilt/kan helpen met rekenen. ;o

Bestelling voor 53,20 (inclusief verzendkosten) binnen.
2 dingen gaan terug, eentje van 24,90 en eentje van 8.95. Samen is dat 33,85?

Dan moet ik dus 14,45 (Exclusief verzendkosten/retour) betalen voor de overige dingen, maar ik heb nog 11 euro tegoed staan.
Dan word dat dus 3,45. Plus 5,90 aan verzend en retourkosten maakt het samen 9,35 dat ik moet overmaken toch?
pi_72038205
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]

riem is van c&a en echt exact de zelfde kleur )
Oooh mooooi
know'm sayin?
word? word.
pi_72038418
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Uiteraard als ik een kortingscode ontvang van 10% op hele bestelling, is mijn bestelling van 300+ net verzonden.
Bellen, vaak kunnen ze hem dan nog verwerken voor die bestelling
pi_72038459
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Daph_ het volgende:

[ afbeelding ]

Die heb ik nu aan, in het zwart
pi_72038536
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Bellen, vaak kunnen ze hem dan nog verwerken voor die bestelling
Oeh!
pi_72038547
Maar ik haat bellen. Ik dacht eraan om het terug te sturen en opnieuw te bestellen.
pi_72038727
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:44 schreef Noortje. het volgende:
Maar ik haat bellen. Ik dacht eraan om het terug te sturen en opnieuw te bestellen.
Ja ik ook hoor, maar als je het terug stuurt loop je kans dat het uitverkocht is. Anders een mailtje tegenaan gooien? Niet geschoten is altijd mis
pi_72038877
Hoe zie je de status van je bestelling? Ik zag eerst het lijstje staan, met daarachter levering eind augustus. Nu is een groot deel van het lijstje weg (verzonden??), en staan er alleen nog maar wat spullen die nageleverd gaan worden. Waar is mijn pakje?!!
pi_72038962
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Pyttpytt het volgende:
Hoe zie je de status van je bestelling? Ik zag eerst het lijstje staan, met daarachter levering eind augustus. Nu is een groot deel van het lijstje weg (verzonden??), en staan er alleen nog maar wat spullen die nageleverd gaan worden. Waar is mijn pakje?!!
In de link onder de nog niet geleverde artikelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')