abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72149514
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:36 schreef Chicolate het volgende:
Opeens zag ik een spijkerbroek die ik al heb maar wat te ver is uitgelopen in een maatje kleiner (maar zelfde lengte) "en ik wilde toch al dat ene vest hebben" ... taadaa weer besteld .
Ja ik ken het. De slangenprint tas die ik al tijden op het oog heb was opeens 5 euro ipv 12.90 nou dan ben ik niet meer te stoppen hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_72149620
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:16 schreef alors het volgende:

[..]

Ja ik ken het. De slangenprint tas die ik al tijden op het oog heb was opeens 5 euro ipv 12.90 nou dan ben ik niet meer te stoppen hoor
Haha ja. Ik zat echt al 2 weken te aasen op die broek, dan grijp ik wel meteen mn kans . Voor de vesten had ik willen wachten tot ik een leuke kortingscode had, maar ach, 22,50 voor een vest is ook niet veel .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72150020
ik heb juist het probleem, dat als ik iets bestel dat na een paar dagen er ineens veel meer artikelen instaan
pi_72151157
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Debsterr het volgende:
Dit vind ik nou echt een gevalletje "Radar" ofzo:

- Je hebt die factuur met herinnering waar geen aanmaning op staat
- Tussentijds zijn de algemene voorwaarden veranderd
- Hier zijn bestaande klanten niet van op de hoogte gesteld, en je bent als bestaande klant zeker niet akkoord gegaan met die nieuwe voorwaarden
- Oftewel, ze mogen dit niet rekenen

Toch?
Op het moment dat je een nieuwe aankoop doet ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden.
pi_72151852

Vind dit setje zo ontzettend leuk Maar kan die string nergens meer vinden.
Noot noot.
pi_72151951
Ik vind dat nieuwe ondergoed echt mooi ik hoop dat de BH lekker zit. Ik heb in zwart gedaan, dat kanten setje.

Ik had echt een H&M dip maar nu toch weer een bestelling staan van 200 euro met ondergoed, schoenen etc. nu nog een fatsoenlijk antwoord op mn email over die losse euro's en ik vind H&M weer aardig.
pi_72152928
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef maartjeh het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat je bij de EERSTE herrinnering meteen aanmaningskosten á ¤5,95 krijgt??
Ik heb het bedrag gewoon overgemaakt zonder die 5,95 en niets meer van gehoord verder .

edit: nevermind, dat was bij de Otto die liepen te fucken
Tap tap tap
pi_72162283
Voor de mensen die de paillettenlegging hebben besteld: bah het kriebelt!!!
Het lijkt net of ik iets van wol aanheb.... heel irritant gevoel...
Misschien dat ik er een panty onder kan doen zodat ik dat niet meer voel anders gaat het linea recta terug!

@ Alors, ik krijg de jongensbontmuts over mijn kop maar het stofje aan de buitenkant is een beetje glanzend en ik hoop dat de damesversie dat niet heeft...
pi_72162336
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 07:43 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien dat ik er een panty onder kan doen zodat ik dat niet meer voel anders gaat het linea recta terug!

@ Alors, ik krijg de jongensbontmuts over mijn kop maar het stofje aan de buitenkant is een beetje glanzend en ik hoop dat de damesversie dat niet heeft...
Ojeee, die paillettenlegging heb ik inderdaad in bestelling staan en ik ben heel kriebelgevoelig .
pi_72163207
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 07:43 schreef Linnie20v het volgende:

Ik krijg mn paillettenleggin vandaag, ben benieuwd...

Oke volgens mij is die 'damesversie' ook een mannenmodel want hij staat niet bij dames en wel bij heren
know'm sayin?
word? word.
pi_72163381
Gisteravond besteld en nu al in behandeling . Ik dacht al even dat ze hem eruit gesmeten hadden vanwege illegale kortingscodes oid .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:50:16 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72163911
Hm, de sale is ook niet veel bijzonders. Heb nog wel wat in mn verlanglijstje staan van de gewone collectie maar dat komt later wel.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:15:18 #238
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72164439
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:19 schreef Chicolate het volgende:
Gisteravond besteld en nu al in behandeling . Ik dacht al even dat ze hem eruit gesmeten hadden vanwege illegale kortingscodes oid .
zelfde hierzo gisteren een truitje besteld van 29,95 met 10 euro kortingscode + iets van 5 euro verzendkosten.. het is in behandeling..
pi_72167152
Pff de chauffeur is nog niet onderweg, ik wil ook wel zo'n luilekker baantje...
know'm sayin?
word? word.
pi_72167229
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Dipkip het volgende:
H&M heeft nu ineens mijn hele saldo overzicht verandert en bij alle bestellingen die ik retour heb gedaan vanaf februari er bij gezet dat ik nog 1,- per bestelling moet betalen.
Email gehad, we hebben niks aangepast en je saldo is gewoon 0.

Uiteraard ziet mn saldopagina er weer compleet anders uit, eerst ging het tot februari terug en nu staat er alleen augustus

Maar goed, dan betaal ik gewoon niet. Lijkt me handig als ze wat uitleg geven in plaats van wachten tot er ineens een herinnering + extra kosten in de bus valt maar goed. Nu kan ik iig laten zien dat ik er naar gevraagd heb enzo

Mijne is nog steeds niet in behandeling al 6 dagen niets aan verandert.
pi_72167265
Mijn bestelling van vorige week woensdag zit in de afleverroute en de retour van vrijdag is al verwerkt
Tap tap tap
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:07:03 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72168737
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Op het moment dat je een nieuwe aankoop doet ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden.
Echt? Moet je ergens iets aanvinken ofzo ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_72168837
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, dus dat vind ik ook een beetje vreemd hoor. Sowieso zijn ze voor zover ik weet verplicht om even te laten weten dát er nieuwe voorwaarden zijn en dat je daarmee akkoord gaat bij het plaatsen van een volgende bestelling?

Ik ben in ieder geval echt KLAAR met de H&M. BELACHELIJK dat ik nu geen reactie meer krijg. Echt te bespottelijk voor woorden.
pi_72169204
godver, chauffeur is nog niet onderweg, nou die gaat ook niet meer komen vandaag
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:10:06 #245
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72172379
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef alors het volgende:
godver, chauffeur is nog niet onderweg, nou die gaat ook niet meer komen vandaag
misschien is het traceersysteem niet echt realtime up to date..
pi_72172861
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Debsterr het volgende:
Nee. Iedere aankoop die je doet is een nieuwe overeenkomst met H&M. De op dat moment geldende algemene voorwaarden zijn dus van toepassing. Een bedrijf hoeft je alleen op de hoogte te stellen van veranderingen in de algemene voorwaarden als je een abonnement hebt. Als je steeds los van elkaar staande aankopen doet is er geen sprake van een doorlopende overeenkomst en is het dus jouw eigen verantwoordelijkheid om de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op iedere losse overeenkomst door te nemen. Daar ga je stilzwijgend mee akkoord als je een aankoop doet. Ze staan gewoon op de site dus je kunt H&M weinig verwijten vind ik.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:45:14 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72173369
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee. Iedere aankoop die je doet is een nieuwe overeenkomst met H&M. De op dat moment geldende algemene voorwaarden zijn dus van toepassing. Een bedrijf hoeft je alleen op de hoogte te stellen van veranderingen in de algemene voorwaarden als je een abonnement hebt. Als je steeds los van elkaar staande aankopen doet is er geen sprake van een doorlopende overeenkomst en is het dus jouw eigen verantwoordelijkheid om de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op iedere losse overeenkomst door te nemen. Daar ga je stilzwijgend mee akkoord als je een aankoop doet. Ze staan gewoon op de site dus je kunt H&M weinig verwijten vind ik.
Hmm, ik denk namelijk dat je akkoord gaat met de op dat moment geldende voorwaarden wanneer je je registreert. Op basis daarvan kun je bestellingen plaatsen. Heb dit niet nagezocht op de website hoor, je zult vast gelijk hebben.. maar ik beredeneer het gewoon anders .
pi_72173880
quote:
Toepassing
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die je sluit met H&M Hennes & Mauritz Netherlands B.V, hierna H&M genoemd. Door te bestellen, accepteer je de algemene voorwaarden.
pi_72174377
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef marcusa het volgende:

[..]

misschien is het traceersysteem niet echt realtime up to date..
nee ze zijn hem gewoon vergeten in te laden, is me al eerder gebeurd
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:21:32 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_72174527
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Okay, duidelijk!

Dan is het gewoon jammer. Het is inderdaad wel toegestaan vanaf de eerste herinnering aanmaningskosten te rekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')