Ja ik ken het. De slangenprint tas die ik al tijden op het oog heb was opeens 5 euro ipv 12.90 nou dan ben ik niet meer te stoppen hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:36 schreef Chicolate het volgende:
Opeens zag ik een spijkerbroek die ik al heb maar wat te ver is uitgelopen in een maatje kleiner (maar zelfde lengte) "en ik wilde toch al dat ene vest hebben" ... taadaa weer besteld![]()
.
Haha ja. Ik zat echt al 2 weken te aasen op die broek, dan grijp ik wel meteen mn kansquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ken het. De slangenprint tas die ik al tijden op het oog heb was opeens 5 euro ipv 12.90 nou dan ben ik niet meer te stoppen hoor
Op het moment dat je een nieuwe aankoop doet ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:30 schreef Debsterr het volgende:
Dit vind ik nou echt een gevalletje "Radar" ofzo:
- Je hebt die factuur met herinnering waar geen aanmaning op staat
- Tussentijds zijn de algemene voorwaarden veranderd
- Hier zijn bestaande klanten niet van op de hoogte gesteld, en je bent als bestaande klant zeker niet akkoord gegaan met die nieuwe voorwaarden
- Oftewel, ze mogen dit niet rekenen
Toch?
Ik heb het bedrag gewoon overgemaakt zonder die 5,95 en niets meer van gehoord verderquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef maartjeh het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat je bij de EERSTE herrinnering meteen aanmaningskosten á ¤5,95 krijgt??
Ojeee, die paillettenlegging heb ik inderdaad in bestelling staan en ik ben heel kriebelgevoeligquote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:43 schreef Linnie20v het volgende:
Voor de mensen die de paillettenlegging hebben besteld: bah het kriebelt!!!![]()
Het lijkt net of ik iets van wol aanheb.... heel irritant gevoel...
Misschien dat ik er een panty onder kan doen zodat ik dat niet meer voel anders gaat het linea recta terug!
@ Alors, ik krijg de jongensbontmuts over mijn kopmaar het stofje aan de buitenkant is een beetje glanzend en ik hoop dat de damesversie dat niet heeft...
Ik krijg mn paillettenleggin vandaag, ben benieuwd...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:43 schreef Linnie20v het volgende:
Voor de mensen die de paillettenlegging hebben besteld: bah het kriebelt!!!![]()
Het lijkt net of ik iets van wol aanheb.... heel irritant gevoel...
Misschien dat ik er een panty onder kan doen zodat ik dat niet meer voel anders gaat het linea recta terug!
@ Alors, ik krijg de jongensbontmuts over mijn kopmaar het stofje aan de buitenkant is een beetje glanzend en ik hoop dat de damesversie dat niet heeft...
zelfde hierzo gisteren een truitje besteld van 29,95 met 10 euro kortingscode + iets van 5 euro verzendkosten.. het is in behandeling..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:19 schreef Chicolate het volgende:
Gisteravond besteld en nu al in behandeling. Ik dacht al even dat ze hem eruit gesmeten hadden vanwege illegale kortingscodes oid
.
Email gehad, we hebben niks aangepast en je saldo is gewoon 0.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Dipkip het volgende:
H&M heeft nu ineens mijn hele saldo overzicht verandert en bij alle bestellingen die ik retour heb gedaan vanaf februari er bij gezet dat ik nog 1,- per bestelling moet betalen.
Echt? Moet je ergens iets aanvinken ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op het moment dat je een nieuwe aankoop doet ga je akkoord met de nieuwe voorwaarden.
Nee, dus dat vind ik ook een beetje vreemd hoor. Sowieso zijn ze voor zover ik weet verplicht om even te laten weten dát er nieuwe voorwaarden zijn en dat je daarmee akkoord gaat bij het plaatsen van een volgende bestelling?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt? Moet je ergens iets aanvinken ofzo?
misschien is het traceersysteem niet echt realtime up to date..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef alors het volgende:
godver, chauffeur is nog niet onderweg, nou die gaat ook niet meer komen vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Iedere aankoop die je doet is een nieuwe overeenkomst met H&M. De op dat moment geldende algemene voorwaarden zijn dus van toepassing. Een bedrijf hoeft je alleen op de hoogte te stellen van veranderingen in de algemene voorwaarden als je een abonnement hebt. Als je steeds los van elkaar staande aankopen doet is er geen sprake van een doorlopende overeenkomst en is het dus jouw eigen verantwoordelijkheid om de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op iedere losse overeenkomst door te nemen. Daar ga je stilzwijgend mee akkoord als je een aankoop doet. Ze staan gewoon op de site dus je kunt H&M weinig verwijten vind ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Debsterr het volgende:
Echt? Moet je ergens iets aanvinken ofzo?
Hmm, ik denk namelijk dat je akkoord gaat met de op dat moment geldende voorwaarden wanneer je je registreert. Op basis daarvan kun je bestellingen plaatsen. Heb dit niet nagezocht op de website hoor, je zult vast gelijk hebben.. maar ik beredeneer het gewoon andersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee. Iedere aankoop die je doet is een nieuwe overeenkomst met H&M. De op dat moment geldende algemene voorwaarden zijn dus van toepassing. Een bedrijf hoeft je alleen op de hoogte te stellen van veranderingen in de algemene voorwaarden als je een abonnement hebt. Als je steeds los van elkaar staande aankopen doet is er geen sprake van een doorlopende overeenkomst en is het dus jouw eigen verantwoordelijkheid om de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op iedere losse overeenkomst door te nemen. Daar ga je stilzwijgend mee akkoord als je een aankoop doet. Ze staan gewoon op de site dus je kunt H&M weinig verwijten vind ik.
quote:Toepassing
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die je sluit met H&M Hennes & Mauritz Netherlands B.V, hierna H&M genoemd. Door te bestellen, accepteer je de algemene voorwaarden.
nee ze zijn hem gewoon vergeten in te laden, is me al eerder gebeurdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef marcusa het volgende:
[..]
misschien is het traceersysteem niet echt realtime up to date..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |