Slappe zak, wat een stom excuusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef StefanoSanders het volgende:
Huisgenoot heeft familie bezoek.
En dat is kut want me auto is kapot.
En normaal zou ik hem dan om zijn fiets sleutels vragen en fiets ik wel naar de coffeeshop.
Maar dan gaat ze familie aan hem vragen waar ik zo laat naar toe ga . En die zijn nog al streng.
Gevolg nu moet ik hopen dat ze weg zijn voordat de shop dicht is en er dan nog heen fietsen ook![]()
Klacht : Kan niet naar de shop
Dubbele klacht : Auto is nog steeds kapot.
Drie dubbele klacht heb de hele week gewerkt en ben eigenlijk te moe om te fietsen.
Nee maar die dude doet het zelf ook .quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:59 schreef Derek010 het volgende:
Luister je naar de ouders van je huisgenoot als die zeggen dat je niet naar buiten mag?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt een auto, dus je bent 18+, en dan laat je de familie van een debiele huisgenoot bepalen dat je niet meer naar buiten magNa 22:00
Op vrijdag
OH JA JOH?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef Fascination het volgende:
Hahaha, wat een geweldig topic dit.Mijn zomerdepressie heeft een korte pauze.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Geniaal. Wat een droplul ben je, TS.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt een auto, dus je bent 18+, en dan laat je de familie van een debiele huisgenoot bepalen dat je niet meer naar buiten magNa 22:00
Op vrijdag
Je gaat TS gewoon nog helpen ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef Jeej het volgende:
Of je gebruikt je hersens en bedenkt een kutsmoes zoals "Ik ga nog ff die cd terugbrengen bij pietje puk, maar mijn auto is kapot. Zou ik jouw fiets even mogen lenen?" Of zijn je hersens soms naar de tiefus geblowed ofzo?
Al was het je eigen familie. Autonomie, eigen keuzes enzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
TS is de loser van de eeuw. Kom op zeg, leen die fiets gewoon. Desnoods bedenk je een smoesje, maar je kunt ook gewoon zeggen wat je gaat doen - je bent 18+ en het is andermans familie.
Ja, dat is ook zo, maar als je eigen familie op bezoek is, ga je denk ik niet weg omdat je wiet wilt hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al was het je eigen familie. Autonomie, eigen keuzes enzo.
Familiebezoek is één woord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef StefanoSanders het volgende:
Huisgenoot heeft familie bezoek.
En dat is kut want me auto is kapot.
En normaal zou ik hem dan om zijn fiets sleutels vragen en fiets ik wel naar de coffeeshop.
Maar dan gaat ze familie aan hem vragen waar ik zo laat naar toe ga . En die zijn nog al streng.
Gevolg nu moet ik hopen dat ze weg zijn voordat de shop dicht is en er dan nog heen fietsen ook![]()
Klacht : Kan niet naar de shop
Dubbele klacht : Auto is nog steeds kapot.
Drie dubbele klacht heb de hele week gewerkt en ben eigenlijk te moe om te fietsen.
Of juist wel, maar dat zegt dan ook wel iets over je familiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, maar als je eigen familie op bezoek is, ga je denk ik niet weg omdat je wiet wilt hebben.
Is TS nou echt zo debiel, of hoe zit hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
Zeg dan gewoon dat je nog een boodschap moet doen. Je-zus
.
Taalpurist!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Familiebezoek is één woord.
Nooit een zin met "En" beginnen.
"Dat is kut," komma "want..."
"Me" moet "mijn" zijn.
Fietssleutels één woord.
"Ze" moet "zijn" zijn.
Nogal is één woord.
"Gevolg" dubbele punt
"en er dan nog heen fietsen ook" zin loopt niet lekker.
Of een patatje met pindasaus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef PirE het volgende:
Zeg dan gewoon dat je nog even een shoarmaatje gaat pakken.
Zo is die goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Of een patatjefrietje met pindasaus.
Juistquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:55 schreef Jeej het volgende:
[..]
Als ik zwakbegaafden zie krijg ik nou eenmaal de nijging om te helpen.
Dan hoop ik dat er bij jou thuis geen spiegels hangen, anders ben je de hele dag met jezelf bezigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:55 schreef Jeej het volgende:
[..]
Als ik zwakbegaafden zie krijg ik nou eenmaal de nijging om te helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |