Slappe zak, wat een stom excuusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef StefanoSanders het volgende:
Huisgenoot heeft familie bezoek.
En dat is kut want me auto is kapot.
En normaal zou ik hem dan om zijn fiets sleutels vragen en fiets ik wel naar de coffeeshop.
Maar dan gaat ze familie aan hem vragen waar ik zo laat naar toe ga . En die zijn nog al streng.
Gevolg nu moet ik hopen dat ze weg zijn voordat de shop dicht is en er dan nog heen fietsen ook![]()
Klacht : Kan niet naar de shop
Dubbele klacht : Auto is nog steeds kapot.
Drie dubbele klacht heb de hele week gewerkt en ben eigenlijk te moe om te fietsen.
Nee maar die dude doet het zelf ook .quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:59 schreef Derek010 het volgende:
Luister je naar de ouders van je huisgenoot als die zeggen dat je niet naar buiten mag?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt een auto, dus je bent 18+, en dan laat je de familie van een debiele huisgenoot bepalen dat je niet meer naar buiten magNa 22:00
Op vrijdag
OH JA JOH?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:50 schreef Fascination het volgende:
Hahaha, wat een geweldig topic dit.Mijn zomerdepressie heeft een korte pauze.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Geniaal. Wat een droplul ben je, TS.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt een auto, dus je bent 18+, en dan laat je de familie van een debiele huisgenoot bepalen dat je niet meer naar buiten magNa 22:00
Op vrijdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |