Zal wel te maken hebben gehad met 'vette bloederige stukken' uit de OP.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Die Google ad onder de OP
Ontlasting problemen?
Ontlasting? Laat u preventief onderzoeken.
www.privatescan.nl/ontlasting_!
Dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben gehad met 'vette bloederige stukken' uit de OP.
bij Telfort wordt je ook genaaid?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:54 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een telfort reclame... hoe die in dit topic past snap ik niet echt
quote:
Google ads aan hebben staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Die Google ad onder de OP
Ontlasting problemen?
Ontlasting? Laat u preventief onderzoeken.
www.privatescan.nl/ontlasting_!
Goffedomme, ik hep helegaar geen reklame.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:54 schreef wapwip het volgende:
Ik heb een telfort reclame... hoe die in dit topic past snap ik niet echt
Wat gebruik jij dan om die ads tegen te gaan?quote:
Aan de andere kant: na RTL5 de film nog een keer op DVD kijken, speciaal voor de bloederige stukken is ook zo wat...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:50 schreef MoonCore het volgende:
Ja maar het gaat zich om het principe.
Zelfs de bijl in de voet scene is er uitgekniptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ja die scene dat die negerin doormidden werd gehakt door zo'n wagen mis ik altijd
Of die onthoofding met 2 zwaarden
noscript plugin bij firefox, block google-analitics en google syndication :3quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan om die ads tegen te gaan?
Nog een reden om alles te downloaden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:49 schreef MoonCore het volgende:
Kijk ik ook eens TV, Gladiator is nu bezig op RTL5 met allemaal de kleine vette bloederige stukken er uitgeknipt![]()
Klacht: Amerikaanse toestanden op de Nederlandse TV.
Je kan ze uitzetten in je profiel, lol.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan om die ads tegen te gaan?
Dat was ook op SBS ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit had BBC een keer met Terminator 2. Scene waar Sarah Connor een gast in het gesticht "uitschakelt". Wordt er ineens een fade-out ingezet tijdens die scene.
W...T...F...???
Zwaar irritant iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ja die scene dat die negerin doormidden werd gehakt door zo'n wagen mis ik altijd
Of die onthoofding met 2 zwaarden
preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:50 schreef MoonCore het volgende:
Ja maar het gaat zich om het principe.
dat ja dat viel mij ook opquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:14 schreef NielsTriple het volgende:
Tijdje terug exact hetzelfde met Terminator 2.
De scene waarin hij de 'huid' van z'n arm afsnijdt, totaal verwijderd, hij zit ineens met een robot arm! Geen mes-in-arm-waarbij-bloed-vrijkomt meer... helemaal weg!!!
Laat me raden het 'lange-vinger-door-oog-van-security-guard' stuk was er ook uitgeknipt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:14 schreef NielsTriple het volgende:
Tijdje terug exact hetzelfde met Terminator 2.
De scene waarin hij de 'huid' van z'n arm afsnijdt, totaal verwijderd, hij zit ineens met een robot arm! Geen mes-in-arm-waarbij-bloed-vrijkomt meer... helemaal weg!!!
De BBC zendt de directors cut uit volgens mij, die scene is idd veranderd maar er zitten ook veel nieuwe scenes in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit had BBC een keer met Terminator 2. Scene waar Sarah Connor een gast in het gesticht "uitschakelt". Wordt er ineens een fade-out ingezet tijdens die scene.
W...T...F...???
Want JP heeft een anti-gore campange gevoerd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:03 schreef TLC het volgende:
Niet zeuren, anders hadden jullie maar niet op JP moeten stemmen bij de verkiezen![]()
Wel een terechte klacht trouwens,
Dit zou die lul van een Rouvoet wel weer verzonnen hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:29 schreef Cudles het volgende:
[..]
Want JP heeft een anti-gore campange gevoerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |