Veel plezierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:46 schreef Bart het volgende:
Ohja, ik heb bedrijfsuitje vandaag, dus jullie zullen geen last van me hebben
Ow bugger niet nog meer jehova'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iMac is gewoon stijlvol. Gelijk te gebruiken. Fluisterstil. Makkelijk in gebruik.
Net als een Mercedes. Met een Opel heb je dat niet.
Ook pre 1995 modellen? Daar had ik het niet van verwacht namelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Elke motor (op een paar exotische modellen na) heeft 6 versnellingen.
"Vroegah" was 5 versnellingen redelijk standaard, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook pre 1995 modellen? Daar had ik het niet van verwacht namelijk.
We hebben ook een collega hier zitten (vrouwelijk) die er af en toe ook wel wat van kan hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:40 schreef phluphy het volgende:
Dat schijnt een echt mannending te zijn, Sjow!![]()
In de zin van: áls het al iemand gebeurt, is het meestal een man.
Mijn CBR600F uit 1992 had ook zes versnellingen. Voor 1985 durf ik het niet te zeggen, maar zo'n beetje elk niet-prehistorisch model heeft er zes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook pre 1995 modellen? Daar had ik het niet van verwacht namelijk.
quote:
Tnx! Het was inderdaad leukquote:
Heel vroegah danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
"Vroegah" was 5 versnellingen redelijk standaard, heb ik begrepen.
Ik had laatst mijn usb-stick meegewassenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:40 schreef phluphy het volgende:
Dat schijnt een echt mannending te zijn, Sjow!![]()
In de zin van: áls het al iemand gebeurt, is het meestal een man.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:12 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.flickr.com/photos/axlebath/3832489507/
Deze gast
''Oh man I love Photoshopquote:
Ja maar... dat is toch helemaal niet bijzonderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
''Oh man I love Photoshop
In case you're wondering, this is the kind of thing I do while everyone else is sleeping. ''
[ afbeelding ]
Obama was in our office!!!
Nah vooruit.quote:
m'n werk gsm heeft geen tot nauwelijks bereik in broekzakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:09 schreef Bart het volgende:
Wie haalt er tegenwoordig nou nog zijn telefoon uit z'n broekzak? Daar heb je toch headsets voor! Kan je gsm ook niet meer in de plee vallen
Je moet hem ook niet in je kuisheidsgordel opbergenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
m'n werk gsm heeft geen tot nauwelijks bereik in broekzak
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet in je kuisheidsgordel opbergen
Nou, een kleine correctie: ik kán het wel! Je wil alleen niet weten wat voor zooitje het dan wordt!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:15 schreef Geqxon het volgende:
Jaja, de power van staand plassen he. Kunnen vrouwen niet.
Of in zijn tok.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:00 schreef Bart het volgende:
Je moet hem ook niet in je kuisheidsgordel opbergen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nou, een kleine correctie: ik kán het wel! Je wil alleen niet weten wat voor zooitje het dan wordt!
Zo'n ding heet een toquequote:
Tenzij je een exemplaar hebt met stalen voorvorming!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een toque
En over het algemeen houden die alleen voorwerpen tegen en geen straling
Airco of waterkoeling...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:55 schreef Cothen het volgende:
mogge
Nu heb ik mijn server sinds kort in het hok van de CV gezet, maar daar wordt het nu wel erg warm. Moest maar iets gaan bedenken om voo wat verkoeling te zorgen.
Vet koud! Ahhhhhh!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tenzij je een exemplaar hebt met stalen voorvorming!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |