Overal gezocht.
Toegegeven het is even een troep hier in de wk. omdat ik spullen aan het verkopen ben etcetera (dozen, papier, chaos) Maar mijn pen is gewoon foetsie!
Ik kreeg een uur geleden wel een bezorger aan de deur. En er staat me iets heel klein vagelijks bij (weet het niet zeker) dat ik dat pennetje meenam terwijl ik naar de deur liep om open te doen. En vervolgens zo'n aparaat aannam om te tekenen met zo'n klein digi-pennetje. Hij heeft niks in de gaten gehad, ik heb niks in de gaten gehad, ik weet het niet zeker maar.. Ws. heb ik dat apparaat teruggegeven incl. dat tablet-pennetje, en incl mijn pen.. Mijn enigste pen..!

Nu kan ik niks schrijven terwijl dat wel nodig is.. Helemaal hysterisch lopen zoeken 'WAAR IS MIJN PEN!?' Alles en iedereen de schuld gegeven incl obama, bush, balkie, mijn buren, mijn leven (omdat ik na 23 jaar ziek zijn toch aan het dementeren ben en mijn woede moeilijk kan inhouden begrijpelijk*) En toen daagde het.. Mischien, wellicht..

Ik neem nu een pauze en ga lekker naar buiten toe, net de vuilnis in de container gegooid en de buitenlucht ruikt overheerlijk!
Mazzel
[ Bericht 1% gewijzigd door ondeugend op 15-08-2009 10:37:42 ]