Staat het filmpje al online. Ben altijd benieuwd naar nieuw beeldmateriaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:14 schreef Fitnessandfun het volgende:
Hoi mensen,
ik las dat jullie een bericht geplaatst hadden over de BikeStepper![]()
![]()
Ik ben dus verantwoordelijk voor de produkt positionering binnen Europa! Sinds 1,5 jaar hebben wij een samenwerking met Batavus waarin wij alle marketing + promotiedoeleinden op ons nemen. Ikzelf heb er al veel over geschreven op het net en ben nu nog steeds razendenthousiast te noemen! En begrijp me goed, nie enkel omdat wij het produkt zelf verkopen maar ook omdat het ECHT effectief is + je ziet er keicool uit in het huidige verkeersbeeld![]()
Morgen gaan we weer een nieuw videoclipje opnemen waarin we de overeenkomsten/verschillen en de spiergroepen training laten zien........... dus ik houd jullie op de hoogte!!
Allez..... stel je vragen maar en ik probeer ze te beantwoorden!
Groetjes Carlos
Ps..... de 3G was idd als eerste te vinden op het gebied van outdoorsteppen. Het is nl nog steeds 3G echter met 1 verschil: Shimano Nexus versnellingsnaaf waardoor het zgn " klakken " tot het verleden behoort. Maar voor de rest is ie exact hetzelfde! 1 van de 3 G's (Gary) is een persoonlijke goede vriend van me
Lijkt me tof!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:55 schreef Fitnessandfun het volgende:
Heeeeeeeeeeeeey mensen,
ik wil best een leuk dagje voor jullie organiseren met de BikeStepper waarin jullie een druk trainingschema van mij krijgen!
Lijkt dit jullie leuk???
Let me know, okay???
Goed plan! Niet te intensief schema aub!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:55 schreef Fitnessandfun het volgende:
ik wil best een leuk dagje voor jullie organiseren met de BikeStepper waarin jullie een druk trainingschema van mij krijgen!
Lijkt dit jullie leuk???
Let me know, okay???
Locatie is Bergentheim(Overijssel).quote:Ik stel het volgende voor: Zoek 10 geintresseerden in de BikeStepper en dan nodig ik jullie allen een doe dagje bij ons op het kantoor! Het is een super omgeving met weinig verkeer dus dan kun je de gehele dag de BikeStepper samen met mij uitproberen!!!
Hier is ie dan:...... de nieuwe BikeStepper Video:.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Staat het filmpje al online. Ben altijd benieuwd naar nieuw beeldmateriaal.
Enne als jij verantwoordelijk bent voor de produkt positionering binnen Europa dan kun je vast wel regelen dat wij hem een keer kunnen proberen
Ik wil hem wel testen. Dus +1.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef mmascha het volgende:
Voordat we de uitnodiging van Carlos kregen had ik een mail naar Batavus gestuurd. Zij mailen terug dat de Bikestepper nog bij geen enkele dealer staat.
Dit is dus jullie enige kans om het uit te proberen!
Meld je aan!
(we hebben nog maar 1 of 2 deelnemers nodig)
Uhm, voor zoiets is 500 echt niet duur hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef mmascha het volgende:
Het is alleen een beetje jammer dat ze uitgaan van een nieuwprijs van 499 euro.
watte?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef TGVkopper het volgende:
Wel jammer dat de Q-factor monsterlijk groot is.
nou mooi toch. levert dat tourtochtje tenminste nog wat op ook, naast het scenic gedeeltequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:06 schreef Fitnessandfun het volgende:
Het is idd NIET ter vervanging van een conventionele fiets! 1 uur BikeSteppen staat gelijk aan 4 uur fietsen qua verbranding & energie!
Het is echt bedoeld als fitness apparaat!! Maar wel waarbij je SPELENDERWIJS ook nog met je conditie bezig bent!
Allez....... groetjes!
Carlos
Dat je voeten 100 meter uit elkaar staan, waardoor je helemaal staat te wiebelen, knikknietjes krijgt etcquote:
Ik bedoelde: je krijgt korting van Optimel. Optimel gaat uit van een nieuwprijs van 499 euro. Maar je kan um via internet veel goedkoper krijgen. Dus het lijkt of je veel korting krijgt, maar dat valt dus best mee(of tegen eigenlijk).quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Uhm, voor zoiets van in 500 echt niet duur hoor.
Een redelijke fiets kost meer.
Lijkt me dat je er gewoon een kilometerteller op kan zetten toch?! Je moet alleen de juiste maat van het voorwiel invoeren.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef leodijk het volgende:
Weet iemand of er een speciale kilometerteller op moet of kan er elke teller op die ook op een gewone fiets kan? Dit wil ik er echt op hebben, dat vind ik een leuke extra en geeft je meer energie/dat ene zetje om te gaan sporten en dan de uitslag bekijken.
Dan moet je wel héél rustig fietsenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:06 schreef Fitnessandfun het volgende:
Het is idd NIET ter vervanging van een conventionele fiets! 1 uur BikeSteppen staat gelijk aan 4 uur fietsen qua verbranding & energie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |