Hoi mensen,
ik las dat jullie een bericht geplaatst hadden over de BikeStepper
Ik ben dus verantwoordelijk voor de produkt positionering binnen Europa! Sinds 1,5 jaar hebben wij een samenwerking met Batavus waarin wij alle marketing + promotiedoeleinden op ons nemen. Ikzelf heb er al veel over geschreven op het net en ben nu nog steeds razendenthousiast te noemen! En begrijp me goed, nie enkel omdat wij het produkt zelf verkopen maar ook omdat het ECHT effectief is + je ziet er keicool uit in het huidige verkeersbeeld
Morgen gaan we weer een nieuw videoclipje opnemen waarin we de overeenkomsten/verschillen en de spiergroepen training laten zien........... dus ik houd jullie op de hoogte!!
Allez..... stel je vragen maar en ik probeer ze te beantwoorden!
Groetjes Carlos
Ps..... de 3G was idd als eerste te vinden op het gebied van outdoorsteppen. Het is nl nog steeds 3G echter met 1 verschil: Shimano Nexus versnellingsnaaf waardoor het zgn " klakken " tot het verleden behoort. Maar voor de rest is ie exact hetzelfde! 1 van de 3 G's (Gary) is een persoonlijke goede vriend van me
[ Bericht 7% gewijzigd door Fitnessandfun op 16-08-2009 17:19:02 (wijziging ivm ps) ]