En een mooie wedstrijd verderquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg constateer ik dat we het arbitrale trio (die grensrechter net 1 minuut voor rust) niet mee hebben, zoals gewoonlijk. Ook heb ik waargenomen dat Suarez vogelvrij verklaard is.
Desalnietemin, prima ruststand en het is duidelijk dat wij absoluut de allerallerallerbeste voetballer van de hele eredivisie hebben. Godverdomme, wat een geweldenaar!
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het staat goed, maar we moeten absoluut niet achteruit gaan lopen, dan krijg je al die kutovertredingen tegen en dat soort tegen goals. Verder brengt PSV aanvallend niet heel veel.
2 kansen, twee goals. Suarez.
Nee hoor, Jan ziet het verkeerdquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijer
Staat het goed?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het staat goed, maar we moeten absoluut niet achteruit gaan lopen, dan krijg je al die kutovertredingen tegen en dat soort tegen goals. Verder brengt PSV aanvallend niet heel veel.
Toch is PSV nog geen moment gevaarlijk geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Staat het goed?![]()
Het middenveld is overal en nergens, zeker verdedigend gezien en achterin worden er de nodige personele fouten gemaakt. Alleen het scorebord is in het voordeel van Ajax voorlopig.
Dat maakt het alleen maar mooierquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijer
3 kansenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang PSV geen vrije trap of corner krijgt, zal PSV niet snel scoren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Staat het goed?![]()
Het middenveld is overal en nergens, zeker verdedigend gezien en achterin worden er de nodige personele fouten gemaakt. Alleen het scorebord is in het voordeel van Ajax voorlopig.
en toch zit ik bij elk dood spelmoment met het zweet in m'n bilspleetquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch is PSV nog geen moment gevaarlijk geweest.
Hier ook, elke keer aan VD Wiel zijn kantquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef jna het volgende:
[..]
en toch zit ik bij elk dood spelmoment met het zweet in m'n bilspleet
Dzudzak speelt arme Gregory helemaal zoek ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, elke keer aan VD Wiel zijn kant
Dan ben ik 10 jaar ouderquote:
Tijd om ene Edwin eens op te zoeken in Manchester.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Wat een puntenpakker hebben we toch op doel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |