Die hebben we bij Ajax nietquote:
Veel te laatquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:08 schreef bloodysunday het volgende:
2e wissel word hopelijk Oleguer voor Wielaert.
fokken in de kroeg..quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg kots ik op Vink, psv en de gehele Ajax-verdediging
Wat doe jij in de kroeg op FOK!?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg kots ik op Vink, psv en de gehele Ajax-verdediging
Das kutquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Lugano schijnt bij Fenebahce te blijven.
vergeet van der wiel nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef denthemen het volgende:
Vink en Wielaert bedankt!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sja, beide Wielen een lekke band zullen we maar zeggen.
Die is niet schuldig aan een tegengoal. Bij de 1-1 was het geen vrije trap en bij de 3-2 ook niet. De 4-3 was Wielaert zijn foutquote:
Vond Atouba prima spelen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef TC03 het volgende:
Nou, die nieuwe linksback wordt hem ook niet. De Cler kunnen jullie wel ophalen denk ik...
Alderweireld was zeker niet slecht, ik vond Stekelenburg slechter en voornamelijk Wielaert en van der Wiel.Stekelenburg zat er weer zo verschrikkelijk naast bij die tweede vrije trap die hij makkelijk had moeten pakken. Elke uittrap van hem was ook kut.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
De verdediging heeft verloren van PSV
Alderwereldramp
Wielaap
Van der wieldop
En ook die bosaap links achterin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |