Dat is nieuw! Kopen!quote:
Enige tijd geleden een grote pot bij de Action gekocht voor een fractie van de prijs die ze destijds vroegen. Tja had schoonmaakmiddel nodig en dus.....waarom niet deze als hij er toch staat voor een prikkie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:51 schreef EDMAN- het volgende:
Niks tegen Quick'n Brite he?!
[ afbeelding ]
Is dat nou leuk werk, bewaker in een parkeergarage?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Sorry ik kijk tv op mijn werk als er niets te doen is.
En het werkt als een trein!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Enige tijd geleden een grote pot bij de Action gekocht voor een fractie van de prijs die ze destijds vroegen. Tja had schoonmaakmiddel nodig en dus.....waarom niet deze als hij er toch staat voor een prikkie.
Heb je recenties van die oven op Internet gezienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef Roi het volgende:
Tell Sell, WAT een BAZEN televisie is dat![]()
!
Heb je die oven gezien? Ideaal! Maar het mooiste is nog ZUMBA, de perfecte manier om met dans af te vallen![]()
!
Dat dus..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Tell Selljammer dat die insecten zijn doorgestart na een faillisement
Die reclames zijn ook irritantquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik werk overdag, maar wat ik veel vervelender vind, zijn die sex reclames!!!!!!!! Vooral als je in slaap gevallen bent, en je word wakker door geile claudia, of je haar lekkere tieten op de webcam wilt zien, met zo'n soort van sexy stem
Vooral heel fijn als je de balkondeur hebt opengelaten en de buren beneden nog in de tuin zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik werk overdag, maar wat ik veel vervelender vind, zijn die sex reclames!!!!!!!! Vooral als je in slaap gevallen bent, en je word wakker door geile claudia, of je haar lekkere tieten op de webcam wilt zien, met zo'n soort van sexy stem
Dan zou ik het juist harder zettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Vooral heel fijn als je de balkondeur hebt opengelaten en de buren beneden nog in de tuin zitten
5 zenders elke ochtend dat tell sell gekanker, verbied het gewoon klaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad...net als astro tv ook zo irritant!
hehehee....... toch rot als je pas na 3 kwartier wakker word van die dikke tieten... Buren hebben al 3 kwartier zitten genietenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Vooral heel fijn als je de balkondeur hebt opengelaten en de buren beneden nog in de tuin zitten
Mij zeggen dikke tieten niet zoveel als heterovrouw dus ik slaap gewoon door bij zulke reclamesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
hehehee....... toch rot als je pas na 3 kwartier wakker word van die dikke tieten... Buren hebben al 3 kwartier zitten genieten
Ik moet je zeggen dat ik zelfs van vuurwerk nog niet wakker word, maar van quasi sexy stemmen wel... en dan stap ik niet met het goede been van de bank!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Mij zeggen dikke tieten niet zoveel als heterovrouw dus ik slaap gewoon door bij zulke reclames
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat was een stuk beter dan die TellSellgekanker
dat wijf moet gelijk bloot. Klaar!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige tv was dat altijd
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahah inderdaad!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]zo kankerslecht
AL DIE CAMPERS ERIN TRAPPEN![]()
![]()
"JaAAAAAAAAAA je hebt het goed geraden!"
"Om nu de prijs te winnen moet je de 4 cijferige code raden!"![]()
![]()
Volges mij heeft niemand ooit iets gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |