Dat is nieuw! Kopen!quote:
Enige tijd geleden een grote pot bij de Action gekocht voor een fractie van de prijs die ze destijds vroegen. Tja had schoonmaakmiddel nodig en dus.....waarom niet deze als hij er toch staat voor een prikkie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:51 schreef EDMAN- het volgende:
Niks tegen Quick'n Brite he?!
[ afbeelding ]
Is dat nou leuk werk, bewaker in een parkeergarage?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Sorry ik kijk tv op mijn werk als er niets te doen is.
En het werkt als een trein!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Enige tijd geleden een grote pot bij de Action gekocht voor een fractie van de prijs die ze destijds vroegen. Tja had schoonmaakmiddel nodig en dus.....waarom niet deze als hij er toch staat voor een prikkie.
Heb je recenties van die oven op Internet gezienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef Roi het volgende:
Tell Sell, WAT een BAZEN televisie is dat![]()
!
Heb je die oven gezien? Ideaal! Maar het mooiste is nog ZUMBA, de perfecte manier om met dans af te vallen![]()
!
Dat dus..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:00 schreef Ploertendoder het volgende:
Tell Selljammer dat die insecten zijn doorgestart na een faillisement
Die reclames zijn ook irritantquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik werk overdag, maar wat ik veel vervelender vind, zijn die sex reclames!!!!!!!! Vooral als je in slaap gevallen bent, en je word wakker door geile claudia, of je haar lekkere tieten op de webcam wilt zien, met zo'n soort van sexy stem
Vooral heel fijn als je de balkondeur hebt opengelaten en de buren beneden nog in de tuin zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik werk overdag, maar wat ik veel vervelender vind, zijn die sex reclames!!!!!!!! Vooral als je in slaap gevallen bent, en je word wakker door geile claudia, of je haar lekkere tieten op de webcam wilt zien, met zo'n soort van sexy stem
Dan zou ik het juist harder zettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Vooral heel fijn als je de balkondeur hebt opengelaten en de buren beneden nog in de tuin zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |