quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
Dus mijn vraag voor jullie is: weet hier iemand toevallig of Nirvana dit jaar nog toured in Europa en dan voornamelijk in de Benelux danwel Duitsland?
Je weet toch wel dat Kurt al een poosje niet meer onder ons is hè? Toch?!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoezo? Had ik moeten weten dat ze met een nieuw album bezig zijn?
Is die band uit elkaar? Heb ik weer hoor...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Kurt al een poosje niet meer onder ons is hè? Toch?!
Een farewell-post van jouw nu zou veel leuker zijn.........quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Is die band uit elkaar? Heb ik weer hoor...
Mjah, dan maar hopen over een paar jaar dat ze zo'n farewelltour doen als ze weer eens geld nodig hebben oid.
de band uit elkaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, dan maar hopen over een paar jaar dat ze zo'n farewelltour doen als ze weer eens geld nodig hebben oid.
Volgens mij is dat verplaatst naar het olympisch stadion. INXS in het voorprogrammaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:31 schreef BereNDD het volgende:
ze treden volgende maand op in de kuip
Ohw, ik dacht The Doors en Joy Division!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef TheFrankey het volgende:
Volgens mij is dat verplaatst naar het olympisch stadion. INXS in het voorprogramma
Man, Kurt is al een paar jaar dood, hij had zichzelf door zijn kop geschoten!!!..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neeuuh dat gaat niet Doorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:45 schreef chris10 het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht The Doors en Joy Division!
Ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Man, Kurt is al een paar jaar dood, hij had zichzelf door zijn kop geschoten!!!..![]()
Die heeft geen geld meer nodig!..
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:45 schreef chris10 het volgende:
[..]
Dan hoeft Nirvana er nog niet eens bij en zou het al helemaal top zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:45 schreef chris10 het volgende:
[..]
Bedenk je eigen troll-topic, luie hondquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:20 schreef Frollo het volgende:
Iemand liet mij laatst iets van Queen horen. Klonk wel aardig, alleen die zanger hè, volgens mij is die een beetje van de verkeerde kant of zo.
Ik wou de TS een spiegel voorhouden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:27 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Bedenk je eigen troll-topic, luie hond
Ze staan wel eens in het voorprogramma van Johann Sebastian Bach. Je moet even kijken waar die optreedt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
Ik was laatst een beetje op internet aan het zoeken voor wat nieuwe muziek voor mijn verzameling. Die dag had ik behoefte aan de begin jaren '90 sound, een beetje grunch-achtig aangezien ik daar redelijk fan van ben.
En nu heb ik er eentje gevonden! Het blijkt dat Dave Grohl (die gitarist van de Foo Fighters) een nieuwe band is gestart (met hemzelf als drummer) en man oh man, ze weten precies dat geluid te bereiken.
Ik heb inmiddels twee cd's van hun besteld, maar ben nu op zoek naar tourdata. Dus mijn vraag voor jullie is: weet hier iemand toevallig of Nirvana dit jaar nog toured in Europa en dan voornamelijk in de Benelux danwel Duitsland?
15 noem ik niet bepaald "een paar".quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef Tism het volgende:
Man, Kurt is al een paar jaar dood, hij had zichzelf door zijn kop geschoten!!!..![]()
Nou, die zijn inmiddels weer uit elkaar, maar als je geluk hebt en de wind staat de goede kant op, dan komt Kurt misschien nog wel eens voorbijvliegen voor een solo-optreden. Probeer anders z'n livealbum 'Live From Courtney's Vacuum Cleaner' eens, die is ook erg goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
Ik was laatst een beetje op internet aan het zoeken voor wat nieuwe muziek voor mijn verzameling. Die dag had ik behoefte aan de begin jaren '90 sound, een beetje grunch-achtig aangezien ik daar redelijk fan van ben.
En nu heb ik er eentje gevonden! Het blijkt dat Dave Grohl (die gitarist van de Foo Fighters) een nieuwe band is gestart (met hemzelf als drummer) en man oh man, ze weten precies dat geluid te bereiken.
Ik heb inmiddels twee cd's van hun besteld, maar ben nu op zoek naar tourdata. Dus mijn vraag voor jullie is: weet hier iemand toevallig of Nirvana dit jaar nog toured in Europa en dan voornamelijk in de Benelux danwel Duitsland?
Dat word dan een typische underground tournee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
OMG!!! 15 jaar alweer!?..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:33 schreef Mister1977 het volgende:
15 noem ik niet bepaald "een paar".
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:45 schreef leipeshitouwess het volgende:
HAHAHAHA IK KRIJG HIER EEN FUCKING GIGA LACHBUI VAN, kurt cobain, de zanger van nirvana is al 100000jaar dood, dus nirvana bestaat ook niet meer, asshole
Toch jammer, wederom een pareltje om zeep geholpenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:03 schreef Quir het volgende:
Ah, ik zie dat de echte idioten het topic ook ontdekt hebben.
De zanger van Queen is ook dood hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:45 schreef leipeshitouwess het volgende:
HAHAHAHA IK KRIJG HIER EEN FUCKING GIGA LACHBUI VAN, kurt cobain, de zanger van nirvana is al 100000jaar dood, dus nirvana bestaat ook niet meer, asshole
hij heeft het toch over nirvana en niet over queen of heb ik iets over het hoofd gezien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De zanger van Queen is ook dood hoor
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef On het volgende:
Als we allemaal genoeg Nirvana t-shirts kopen dan wekken we Kurt weer tot leven. Dat vertelde Jimi Hendrix mij in mijn slaap.
Die posts van Tism tot Leipeschitouwes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Toch jammer, wederom een pareltje om zeep geholpen
Toch niet, die was dan weer van Dylan Carsonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:07 schreef Modus het volgende:
And I swear
That I dont have a gun
No I dont have a gun
No I dont have a gun
Echt wel..
O, King Buzzo vertelde me dat hij nog een roadie aan het klaarstomen was voor een reunietour. Zelfde batch als Kurt, dus het zou niemand moeten opvallen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef On het volgende:
Als we allemaal genoeg Nirvana t-shirts kopen dan wekken we Kurt weer tot leven. Dat vertelde Jimi Hendrix mij in mijn slaap.
Maar zonder Kurt dus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:52 schreef Prst_ het volgende:
Als je toch zit te wachten op een 'nieuwe band' met Dave Grohl, moet je misschien Them Crooked Vultures in de gaten gaan houden.
Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters), Josh Homme (Queens of the Stone Age) en John Paul Jones (Led Zeppelin). Er gaat een geruchtje dat ze naar Lowlands komen dit jaar, maar dat is nog niet meer dan een gerucht.
Dylan Carlson maakt prachtige muziek tegenwoordig:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Toch niet, die was dan weer van Dylan Carson
Kurt is al jaren dood!quote:
Kurt? Dat is Kurt niet...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:07 schreef On het volgende:
Zoals jullie zien zit kurt nog gewoon in deze band maar dan als drummer.
[ afbeelding ]
Jawel, hij heeft alleen een facelift ondergaan. Op deze manier komt hij beter uit de verf op pepsi commercials.quote:
Oh vandaar!quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef On het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft alleen een facelift ondergaan. Op deze manier komt hij beter uit de verf op pepsi commercials.
Nou moet je echt ophouden, trolletjequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef Trannellius het volgende:
Die Kurt waar jullie het over hebben, heeft hij toendertijd Pop Idol gewonnen?
Ach, er zijn ook mensen die denken dat 'Hij was maar een neger' van de Zangeres Zonder Naam een racistisch nummer is, dus wat dat betreft maak me allang geen illusies meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef infp2009 het volgende:
Holy shit, zelfs ironie is compleet verloren aan het gaan op de gemiddelde gebruiker hier.
Wat een onzin!..quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:13 schreef On het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft alleen een facelift ondergaan. Op deze manier komt hij beter uit de verf op pepsi commercials.
Kanker gast.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef Trannellius het volgende:
Die Kurt waar jullie het over hebben, heeft hij toendertijd Pop Idol gewonnen?
[ afbeelding ]
Hij heeft gelijk hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:09 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Kanker gast.
WIKIPEDIA; KURT COBAIN.
DOOD, BLOND, BAARDJE, GRUNGE.
Ja, want Wikipedia heeft altijd gelijk want iedereen die daar wat typt controleert zijn feiten enzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:09 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Kanker gast.
WIKIPEDIA; KURT COBAIN.
DOOD, BLOND, BAARDJE, GRUNGE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |