5 keer pas?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik kon het toch niet laten om even de stream op internet te kijken.
Het had zo een optreden geweest kunnen zijn dat ik al 5 keer gezien had. Toch denk ik wel dat het een vermakelijke show was geweest als ik erbij was geweest. Net als Huntenpop toen.
Er zit wel weer wat nieuws aan te komen naar wat ik heb begrepen. You will find a way moet daar een voorproefje van zijn. Er is in ieder geval gezegd door Noodles dat het niet meer zo lang moet duren als met rise and fall.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil ze best wel nog een keertje zien. Maar maak eerst maar eens een nieuw album.
Ze weten dat daar niks mee te verdienen valt. En met ieder jaar naar Europa komen om dezelfde show te geven verdienen ze wel genoeg mee. Daarom doen ze het ene wel en het andere niet
Live klonk You Will Find A Way best ok trouwens.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:47 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik gehoord heb is dat het volgende album meer een "rock" album wordt met nummers zoals "You Will Find A Way".
Zou best kunnen dat ik dat in dit topic had gelezen.
Kloptquote:
Zo lang ze zo blijven rocken kan ik me er nog prima in vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Ixnay het volgende:
Ja is meer nieuwe Offspring, wat serieuzer kwa teksten, maar is niks mis mee.
Like!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:03 schreef Ixnay het volgende:
Iets betere kwaliteit en het gehele nummer.
Ik geloof nooit dat Offspring saaie standaard rock zal gaan maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:31 schreef Ixnay het volgende:
Ik had me er eigenlijk al op ingesteld dat het nieuwe album meer saaie standaard rock ging worden zoals dat You Will Find A Way.
Maar als het meer in de stijl is van The Future is Now dan kijk ik er toch wel naar uit.
Nog steeds niet na het horen van de trailer van het nieuwe album Days Go By met de gelijknamige eerste single?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:13 schreef Komakie het volgende:
Ik geloof nooit dat Offspring saaie standaard rock zal gaan maken.
Er Dirty Magic wordt weer eens opnieuw opgenomen, want daar zijn pas 3 versies van.quote:New Offspring Single And Album Dexter and Noodles will drop by Los Angeles' KROQ radio this Friday, April 27 to premiere the new Offspring single "Days Go By" in the 7:00 AM hour of the Kevin & Bean morning show. Be sure to tune in to 106.7 in the LA area or visit kroq.radio.com to catch the new song.
"Days Go By" is the first single from the new album of the same name, Days Go By, which will be released in early Summer. Here is a sneak peak of the track listing to whet your appetite...
1) The Future Is Now
2) Secrets From The Underground
3) Days Go By
4) Turning Into You
5) Hurting As One
6) Cruising California (Bumpin' In My Trunk)
7) All I Have Left Is You
8) OC Guns
9) Dirty Magic
10) I Wanna Secret Family (With You)
11) Dividing By Zero
12) Slim Pickens Does The Right Thing And Rides The Bomb To Hell
Als je dat al één van de minder memorabele nummers vind (waar je helemaal gelijk in hebt) dan moet je maar eens naar deze onzin luisteren.quote:Op maandag 30 april 2012 10:45 schreef Komakie het volgende:
Ik heb voor het eerst Days gone by geluisterd en het is gewoon The november song met een andere tekst.
Op zich wel jammer, maar ik vind de tekst wel wat beter "lopen" dan bij TNS.
Album komt trouwens pas eind jui uit. Duurt nog lang als je bedenkt dat de eerste single al uit is.
Ik ben wel benieuwd naar de rest van het album. Days gone by is niet bepaald 1 van de meest memorabele nummers van Offspring.
Hier is trouwens een linkje naar de nieuwe single.
Dit is inderdaad niet echt bestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Ixnay het volgende:
En op www.offspring.com is de nieuwe single van The Offspring te horen genaamd "Cruising California (Bumping In My Trunk)".
Dit is de eerste single in alle landen behalve USA, Canada, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, want in die landen is "Days Go By" de eerste single. Rare keuze om het zo te doen
En dit is met afstand het slechtste dat ik van The Offspring gehoord heb.
Ik twijfel zelfs nog om naar die Ignition show te gaan. Wat een kutband is dit toch geworden hey.
Ik vind Kristy en Hangover nog niet zo erg. Fix You vind ik veel fouterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef Ixnay het volgende:
Maar "The Future Is Now" klonk dan weer erg goed. Dus er is nog niks aan de hand.
Rise And Fall was ook best een redelijke cd, en als we toen "Kristy" als een van de eerste nrs hadden gehoord waren we ook niet blij geweest.
Of "The Worst Hangover Ever" op Splinter was ook zo ene.
Ik denk dat dit gewoon de oddball van de cd is.
Is gelukkig nog maar een jaar of 15.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:44 schreef Ixnay het volgende:
35 euro, man wat een bedrag.
Punkbands horen niet bij major labels.
Bummer hm.quote:
Ik moest instinctief keihard lachen toen ik de eerste seconden hoordequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Ixnay het volgende:
En op www.offspring.com is de nieuwe single van The Offspring te horen genaamd "Cruising California (Bumping In My Trunk)".
Dit is de eerste single in alle landen behalve USA, Canada, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, want in die landen is "Days Go By" de eerste single. Rare keuze om het zo te doen
En dit is met afstand het slechtste dat ik van The Offspring gehoord heb.
Ik twijfel zelfs nog om naar die Ignition show te gaan. Wat een kutband is dit toch geworden hey.
Als ze te veel nummers als Bumping in my Trunk gaan maken komen ze vanzelf in dat soort zaaltjes te spelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bummer hm.
Ik ga toch wel serieus overwegen om naar het Ignition-thingy te gaan. Hoe vaak zie je The Offspring in een zaaltje ā la Melkweg? Niet vaak toch?
De laatste keer was op Huntenpop en daarvoor de HMH. Voor mij dan.. In de Melkweg zou ik ze nog wel graag willen zien.
Herkenbaar hoor. Ik zal nooit vergeten hoe ik als klein meisje La La lalala van Selfesteem mee zat te lala-en bij de radio.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:19 schreef Komakie het volgende:
Als ze te veel nummers als Bumping in my Trunk gaan maken komen ze vanzelf in dat soort zaaltjes te spelen
Hoewel, met alle hits blijven er altijd wel mensen komen. Als is het maar voor de klassiekertjes
Ik ga absoluut. Duur, maar het is en blijft Offspring...
Ik ga ze ook zien op Rock am Ring een paar weken eerder. Ik ben heel benieuwd of ze dan ook wat van Ignition gaan doen of dan toch voor het ouderwetse recept van de hitjes gaan.
Rock am Ring wordt de 10de keer dat ik ze ga zien. Jubileum
Ik denk dat het minstens een album van het kaliber Rise And Fall wordt, ondanks de slechte keuze voor die single.quote:Dexter, the bands frontman, was more than happy to offer some insight into the fun rap-laden track, For whatever reason I felt kinda serious writing this record there was a lot of serious songs and when we got close to the end I felt like I wanted to have a few kinda fun songs on it too because thats both sides of who we are as a band. That song was really about where I live. I live in Huntington Beach and Ive never written a song about what its like to go down on an average summer day in my home town.
Denk ik ook wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:56 schreef Ixnay het volgende:
Noodles heeft het hier over 1 surprise. Zou hij het over die nieuwe rare single hebben?
Dit werd er btw nog geschreven op de site van KROQ radio:
[..]
Ik denk dat het minstens een album van het kaliber Rise And Fall wordt, ondanks de slechte keuze voor die single.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef Ixnay het volgende:
En wat ook grappig is. Vanavond spelen ze in Alex's Bar, een hele kleine stage in Long Beach het hele album Ignition.
20 jaar geleden dezen ze dat ook. Toen kwamen ongeveer 25 man kijken, vanavond is het uitverkocht 175 mensen.![]()
Kaartjes kosten tweedehands al 200 dollar.
Plus nog wat extra nummers neem ik aan. Alleen Ignition zou een beetje weinig zijn lijkt mequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef Ixnay het volgende:
In de Melkweg is het de bedoeling dat ze Ignition in zijn geheel gaan spelen.
Oh ik zie al een slaapplaatsquote:
Melkweg is goed te doen met OV, alleen vanuit Den Bosch wat ver.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit echt te twijfelen om te gaan, 35 euro is echt veel en Melkweg is niet echt handig met OV.AB is een leuke zaal, maar wordt alles weer een stuk duurder met overnachting enzo, moeilijk moeilijk.
Het is niet echt handig idd, laatste treiin gaat best vroeg en het is een heel eind van het station en ik ken de weg daar niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Melkweg is goed te doen met OV, alleen vanuit Den Bosch wat ver.
Leidseplein, kan je met het OV niet missen. Lopend als je de weg weet ook goed te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is niet echt handig idd, laatste treiin gaat best vroeg en het is een heel eind van het station en ik ken de weg daar niet.
Dit was te verwachtenquote:
quote:
Als er iets makkelijk te bereiken is met het OV dan is dat het Leidseplein. Btw, tegenwoordig hebben we toch allemaal mogelijkheden om dat een beetje makkelijk uit te zoeken. Internet, apps op telefoons enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is niet echt handig idd, laatste treiin gaat best vroeg en het is een heel eind van het station en ik ken de weg daar niet.
Ik vind het best een mooie setlistquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:45 schreef BuddyHollyNL het volgende:
Setlist van de Ignition show in californie gisteravond:
1 Session
2 We Are One
3 Kick Him When He's Down
4 Take It Like a Man
5 Get It Right
6 Dirty Magic
7 Hypodermic
8 Burn It Up
9 No Hero
10 L.A.P.D
11 Nothing from Something
12 Forever and a Day
encore 1
13 All I Want
14 Bad Habit
15 You're Gonna Go Far, Kid
16 Days Go By
17 Come Out and Play
18 The Future Is Now
19 Hammerhead
20 Pretty Fly (For a White Guy)
21 Staring at the Sun
encore 2
22 (Can't Get My) Head Around You
23 Self Esteem
24 The Kids Aren't Alright
Als ze nou You're Gonna Go Far Kid, Days Go By en Pretty Fly schrappen en vervangen voor Beheaded, The Meaning Of Life en Million Miles Away dan heb je een leuk avondje punkrock met naast Ignition een leuke mix van nieuw en oud...
Als je goed ziet is het allemaal wel makkelijk ja, probeer het zelf eens met je ogen dicht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als er iets makkelijk te bereiken is met het OV dan is dat het Leidseplein. Btw, tegenwoordig hebben we toch allemaal mogelijkheden om dat een beetje makkelijk uit te zoeken. Internet, apps op telefoons enzo.
Als er geen trein gaat heb je een ander probleem
Dan wordt het een stuk lastiger.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je goed ziet is het allemaal wel makkelijk ja, probeer het zelf eens met je ogen dicht.
Ik heb het her en der op fok weleens gezegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan wordt het een stuk lastiger.
Maar je had niets gezegd over speciale omstandigheden...
Hmmm ok, ik wist het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het her en der op fok weleens gezegd.
Oke.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm ok, ik wist het in ieder geval niet.
Veranderd wel mijn standpunt in het hele verhaal enigzins
Ok point taken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke.Ik doe wel alles alleen altijd, maar het is lastig om ergens je weg te vinden als je onbekend bent.
Worden de haltes omgeroepen in de tram? Misschien domme vraag maar ik heb geen verstand van trams want die hebben we hier niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok point taken.
Btw, het is gelukkig maar 1 tram die je hoeft te nemen. Ik vond alleen de eerste keer Melkweg vinden wat lastig. Zat ergens waar ik het totaal niet verwachtte
Is wel al meer dan 10 jaar geleden
Niet meer dan logischquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke.Ik doe wel alles alleen altijd, maar het is lastig om ergens je weg te vinden als je onbekend bent.
Ze worden (meestal) omgeroepen, kan soms wel lastig te verstaan wezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Worden de haltes omgeroepen in de tram? Misschien domme vraag maar ik heb geen verstand van trams want die hebben we hier niet.
ja, dat is weer mooi aan het GVB, soms roepen ze het om, soms zetten ze het systeem uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Worden de haltes omgeroepen in de tram? Misschien domme vraag maar ik heb geen verstand van trams want die hebben we hier niet.
Oh lekker handig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is weer mooi aan het GVB, soms roepen ze het om, soms zetten ze het systeem uit.
Of is het weken kapotquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is weer mooi aan het GVB, soms roepen ze het om, soms zetten ze het systeem uit.
Nee, maar het leidseplein is geen probleem hoorquote:
Heen moet wel lukken maar ik zit meer met terug, in het donker heb ik helemaal geen overzicht meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het leidseplein is geen probleem hoor. En integenstelling tot provinciaalse vooroordelen kan je ook gewoon even aan iemand vragen hoe en wat
.
We bijten niet.
Er is vast wel een fokker die ook met de trein moet te vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heen moet wel lukken maar ik zit meer met terug, in het donker heb ik helemaal geen overzicht meer.
Moeilijk te zeggen, maar ze proberen het wel met OV te laten uitkomen meestal. Maar uiteraard kan je ook iets eerder weg mocht het echt moeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoelaat zijn concerten in de Melkweg ongeveer afgelopen?
Thnxquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, maar ze proberen het wel met OV te laten uitkomen meestal. Maar uiteraard kan je ook iets eerder weg mocht het echt moeten.
Ik ben er meestal wel zo rond 23:00 weer weg als ik niet blijf hangen met mensen.
Zal altijd wel goed komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik gok het er maar op. Ik heb een kaartje gekocht en hoe en of ik ooit thuis kom dat zie ik dan wel weer.
Ik heb sowieso weinig vrienden, dus ik ga altijd alleen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef Komakie het volgende:
Maar je gaat helemaal alleen? Niemand die ook maar een beetje van Offspring houdt?
Als ik ergens heen wil waar mijn vriendin niet heen wil koop ik haar kaartje en mag ze gratis mee. Andersom precies hetzelfde. Ik heb een aantal vrienden waarbij ik hetzelfde doe.
Ik sta af en toe wel eens bij deathmetal bands dat ik me echt afvraag "wat de fuck moet ik hier?" maar dan hebben zij een kaartje voor me gekocht
Bewonderenswaardig dat je dan toch gaat. Er zijn genoeg mensen die het niet zouden doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb sowieso weinig vrienden, dus ik ga altijd alleen.
Dankjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig dat je dan toch gaat. Er zijn genoeg mensen die het niet zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |