quote:
schaap001 +2quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef schaap001 het volgende:
Vivian... Adrian Edmonson?
Crassquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:06 schreef Berkery het volgende:
Van welke band was Steve Ignorant de zanger?
Ah cool, ik zie dat die nog op de iPlayer beschikbaar is. Vandaag maar eens kijken als ik tijd heb.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Joy Division, Oasis, Smiths, Simply Red en Buzzcocks wel
Vannacht een goeie documentaire gezien op BBC4 over de opkomst en ondergang van de Manchester scene en Factory.
Berkery + 2
quote:Documentary celebrating the triumph, tragedy and human comedy that was Manchester record company, Factory. Started by the late Tony Wilson, Alan Erasmus, Peter Saville and Martin Hannett in the late 1970s, it became known as the home of Joy Divsion, New Order and Happy Mondays and for creating the Hacienda club. The label pioneered Britain's independent pop culture, creating a new Manchester and blowing a shed-load of money. Includes interviews with all the main players in the Factory story. (R)
Wat? Beantwoorden?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:52 schreef Burnett het volgende:
Ik doe hetzelfde als wat newbiedoobiedoo met de vraag van WeezerButler deed...
Dan zal ranja hem wel goed hebben en opteer ik alvast op Albert West.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ook, maar toch vooral vervolgvraag.
Excuus voor het lange wachten, onverwacht bezoek......quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ook niet, maar de andere 2 hebben een duet met Iggy Pop gedaan..
edit: Dan moet Kate Pierson aangekomen zijn
Elvis Aaron Presleyquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:00 schreef belsen het volgende:
Zal ik maar een nieuwe doen?
Wie is er vandaag precies 32 jaar dood?
Herbie Hancockquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Burnett het volgende:
Wie is de gastmuzikant op New Gold Dream (81/82/83/84) van The Simple Minds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |