Godver, zeker geboren als Evert?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:17 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo! Hebben jullie het over mij!? Xx
-- Eva de Roovere
what you say?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef tulpie123 het volgende:
Hier op het werk staat gedwongen Q-Music open die rotplaat Fantastig toch van Eva de Roovere wordt hier helemaal grijs gedraaid
![]()
![]()
. Wat een ontzettend kutlied
![]()
Klacht: dat rotlied Fantastig toch
Maar,quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godver, zeker geboren als Evert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar,Foto 2 zou ik wel doen ja, op die eerste foto schrok ik beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Foto 2 zou ik wel doen ja, op die eerste foto schrok ik beetje
Je moet die foto niet geven, maar Eva, vies mannetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:59 schreef Falco het volgende:
Foto 1 geef ik niet, foto 2 zou ik wel geven
Nee man, die is fantastig toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef Falco het volgende:
De tekst van dat liedje is wel ronduit debiel.
Jij hebt geen muziek aan bij je plekje naast het schoteltje met muntjes?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:00 schreef cYbErTiM het volgende:
Wat voor werk moet je doen om muziek op 'de werkvloer' aan te hebben?
jawel, maar ik heb de keuze wat ik aanzet, er is geen collectief die dat bepaaldquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt geen muziek aan bij je plekje naast het schoteltje met muntjes?
Het orgineel natuurlijk, DD is maar een profiteurquote:
Diggy Dex (quote:
Wie is die dude?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:17 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo! Hebben jullie het over mij!? Xx
-- Eva de Roovere
Singelquote:Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef misteriks het volgende:
uh; "vlaamse" muziek op 'n nederlandse (ok, vlaamse) zender ?!![]()
vind het ook maar 'n kutsingel; maar met "op een hoopje" heeft ze jaaaren terug wel mijn hartje gestolen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |