Hallo
Het werd weer eens tijd voor een foto update dacht ik dus komt ie
We hebben de afgelopen dagen niet stil gezeten.

heeft alle kozijnen en ramen gekit. Alles is nagelopen en indien nodig geplamuurd.
Ook heeft de voordeur een tweede laag grondverf gekregen en zijn alle kozijnen weer geschuurd.
![]()
De deurkozijnen woonkamer / bijkeuken, bijkeuken / toilet en keuken / hal zijn gegrond
![]()
Alle ramen zijn weer schoon van schilderstape en verf. De schilderstape ging er niet echt meer af dus werd deze ingesmeerd met vettigheid
![]()
Helaas ging het nog niet echt makkelijk maar de tape is weg
![]()
Vandaag kregen we hulp van onze ouders.
2 muren op de kleine slaapkamer kregen nog een stuclaagje van mijn vader omdat ze een beetje beschadigd waren
![]()
Ook heeft hij samen met

het plafond op dezelfde kamer dicht gemaakt
![]()
Vervolgens ging hij aan de slag met een afsteekmes en leefde zich uit op de vloer van de voor slaapkamer. Daar waren we ook al een tijd mee bezig geweest maar niets hielp behalve afsteken en los bikken
![]()
Mijn moeder nam weer de schuurmachine ter hand en schuurde voor ons de deurkozijnen beneden. Deze kunnen weer in de grondverf gezet worden.
De kap van de achterpui heeft ze ook schoongemaakt en ook heeft ze geholpen met de lijmlaag afsteken op de voor slaapkamer
![]()
Daarna ging zij de moeder van

helpen met de trap..
De moeder van

had namelijk al de vloerbedekking van de trap af gehaald
![]()
Aangezien we deze graag willen lakken moet de trap helemaal kaal gekrabt worden. De trede werd ingesmeerd met lijmverwijderaar maar uiteindelijk ging het sneller met een krabber en föhn..
![]()
![]()
Ook heeft ze de dorpel geschuurd die bij de toilet boven komt
![]()
De vader van

ging aan de slag met de balken

op de slaapkamer. Deze hebben nu twee lagen blanke beits gekregen. En ik vind ze nog steeds super mooi
![]()
![]()
In de tussentijd heeft

een deurtje gemaakt voor het kastje boven de meterkast.
![]()
En heeft hij Udo geholpen in de kelder. Hij was namelijk bezig met de elektra in de kelder
![]()
Nadat ik de ramen schoon heb gemaakt van schilderstape en verf, ben ik ook mee gaan helpen met het afsteken van de lijmresten op de voor slaapkamer.
Deze is nu eindelijk helemaal schoon!!
Iedereen heeft weer hard gewerkt en we zijn weer stappen dichterbij het eindresultaat. Dank jullie wel