ban-aanvraag mag ook niet dusseequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yvonne, ik vind als je echt lef hebt dat je deze user een maandban moet geven, want hij is niet leuk.
Aldus de lutser die in elk topic waarin hij Bt ziet posten, moet melden wat voor 'snol' en aandachtshoer ze is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben vriendelijk tegen mensen, kraak mensen niet nodeloos af, luister als iemand me wat vertelt, sla niemand, maak niet zomaar ruzie met anderen, ben niet racistisch, veroordeel mensen niet op hun uiterlijk of smaak, en gooi netjes mijn afval in de vuilnisbak.
Het is maar klein, maar als iedereen het zou doen, hebben we al een betere samenleving.
Het hoeft niet altijd gecompliceerd te zijn.
Ga even huilen in FB ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yvonne, ik vind als je echt lef hebt dat je deze user een maandban moet geven, want hij is niet leuk.
Tjah, uit pure jaloezie omdat ze niet ZIJN snolletje wil zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Aldus de lutser die in elk topic waarin hij Bt ziet posten, moet melden wat voor 'snol' en aandachtshoer ze is.
nee jij bent de vleug vrolijkheid die al glimlach toverend zich een weg door fok baantquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat pindakaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:43 schreef zovty het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog geen GEENSTIJL forum op fok?
sinds wanneer laat jij je van de wijs brengen door zo'n oninteressante nobody?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:
Ik denk omdat je nooit buiten KB komt, dat je het wat overdrijft, hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Aldus de lutser die in elk topic waarin hij Bt ziet posten, moet melden wat voor 'snol' en aandachtshoer ze is.
Jij moet niet zo veel denken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk omdat je nooit buiten KB komt, dat je het wat overdrijft, hoor.
Ja alleen liefst voortaan wat later, als ik thuis zit met een pilsje en popcornquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef pisnicht het volgende:
Heerlijk zo'n backfire topic op de vrijdagmiddag
Hij is eindelijk van zijn Fokverslaving af en hosselt nu bitches met zijn schaakbeker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij moet niet zo veel denken.
Emimich kon er trouwens ook wat van. En je weet wat er met hem is gebeurd...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben vriendelijk tegen mensen, kraak mensen niet nodeloos af, luister als iemand me wat vertelt, sla niemand, maak niet zomaar ruzie met anderen, ben niet racistisch, veroordeel mensen niet op hun uiterlijk of smaak, en gooi netjes mijn afval in de vuilnisbak.
Het is maar klein, maar als iedereen het zou doen, hebben we al een betere samenleving.
Het hoeft niet altijd gecompliceerd te zijn.
Niet, maar met de heerlijke choas in het topic, zou ik het ook wel eens geinig vinden als ze ook iemand bant, die niet persoonlijk op haar ingaat, maar gewoon omdat hij niet vermakelijk is, en nogal chagrijnig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:44 schreef Re het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij je van de wijs brengen door zo'n oninteressante nobody?
Waar zie jij de backfire, pisnicht? (goeie username trouwens, hoef ik niet eens te schelden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef pisnicht het volgende:
Heerlijk zo'n backfire topic op de vrijdagmiddag
thnx. Plaats anders nog ff een foto van jezelf, hoef je jezelf ook niet meer tekstueel voor gek te zettenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar zie jij de backfire, pisnicht? (goeie username trouwens, hoef ik niet eens te schelden.)
geenstijlquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:59 schreef pisnicht het volgende:
[..]
thnx. Plaats anders nog ff een foto van jezelf, hoef je jezelf ook niet meer tekstueel voor gek te zetten
oh.. wacht, wat was ook alweer het onderwerp
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar zie jij de backfire, pisnicht? (goeie username trouwens, hoef ik niet eens te schelden.)
Zit nog steeds te discusseren? trieste pauper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |