De grootste relnicht hier ben jijzelf Lamonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef Lamon het volgende:
Alsjeblieft zeg, het zijn een stel relnichten, die onbelangrijke heksenjachten organiseren, en iedere keer denken dat ze de scoop van het jaar te pakken hebben...
Ze zitten zichzelf waarschijnlijk constant te trekken op hun eigen zwakzinnige artikeltjes, en kraken ook nog eens hun "reaguurders" af, en de reaguurders laten zich afkraken, want als GeenStijl zegt dat ze dom zijn, dan vinden ze het cool, wat een treurnis, die site.
En maar referen naar FOK!, want je zou eens concurrentie hebben op internet.
Cyber-huillies.
Oh, en die Rutger of hoe die gek van "Powned' ook moge heten heeft een spraakgebrek en is een domme relnicht, wat een stakker, die gast.
Als je weet dat je zo slecht overkomt, ga dan geen "tv" maken, gek.
Ja, het is het zoveelste GeenStijl-topic, maar ze zijn dan ook zo triest, dat ze er wel meer verdienen..
Dat jij chikies zn rokjes filmtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef Lamon het volgende:
Alsjeblieft zeg, het zijn een stel relnichten, die onbelangrijke heksenjachten organiseren, en iedere keer denken dat ze de scoop van het jaar te pakken hebben...
Ze zitten zichzelf waarschijnlijk constant te trekken op hun eigen zwakzinnige artikeltjes, en kraken ook nog eens hun "reaguurders" af, en de reaguurders laten zich afkraken, want als GeenStijl zegt dat ze dom zijn, dan vinden ze het cool, wat een treurnis, die site.
Cyber-huillies.
Oh, en die Rutger of hoe die gek van "Powned' ook moge heten heeft een spraakgebrek en is een domme relnicht, wat een stakker, die gast.
Als je weet dat je zo slecht overkomt, ga dan geen "tv" maken, gek.
Ja, het is het zoveelste GeenStijl-topic, maar ze zijn dan ook zo triest, dat ze er wel meer verdienen..
Oh nee, dat item heb ik al helemaal niet gevolgd, maar ze zeggen over Hirch Ballin die precies hetzelfde laat doen wat die gekken al jaren doen, FAIL, en hebben niet eens door dat ze hun eigen methodes afkraken, ze zijn ZOOOOOOOH dom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef SeanFerdi het volgende:
jij dacht ook dat het filmpje echt was, en nu ben je boos dat je afgezeken wordt?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:54 schreef Lamon het volgende:
Alsjeblieft zeg, het zijn een slecht relnicht, die onbelangrijke rechtzaken aanspannen, en iedere keer denken dat hij het slachtoffer van het jaar te pakken is...
Hij zit zichzelf waarschijnlijk constant te trekken op zijn eigen zwakzinnige posts, en kraakt ook nog eens zijn "lezers" af, en de lezers laten zich niet afkraken maar backfiren, want als Lamon zegt dat hij ze gaat aanklagen, dan vinden ze het cool, wat een treurnis, die user.
Cyber-huillies.
Oh, en die Lame-on of hoe die gek van "Lamon' ook moge heten heeft een levengebrek en is een domme relnicht, wat een stakker, die gast.
Als je weet dat je zo slecht overkomt, ga dan geen "topic" maken, gek.
Ja, het is het zoveelste Lamon-klacht, maar hij is dan ook zo triest, dat hij er wel meer verdient..
Nou nou, moet dat nou, al die ergernis richting 1 user..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:11 schreef kikoooooo het volgende:
Lamon, het zou mij niets verbazen als jij binnenkort voor een trein springt man. Getikte idioot.
Ik doe slechts een voorspelling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou nou, moet dat nou, al die ergernis richting 1 user..
Ik doe je toch niets?
Nou, Lamon, deel jij mijn opinie niet dat de reguliere media zo af en toe niet kritisch genoeg zijn?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:59 schreef Verlicht het volgende:
Zolang NRC en Volkskrant niet zuiver zijn in hun berichtgeving (zaken verzwijgen of een verschrikkelijke kwestie niet genoeg benadrukken) is een website zoals GS nodig. Spijtig, want in mijn ogen gaan zij vaak ook te ver in hun bewoording.
Ik vind je wel liefquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou nou, moet dat nou, al die ergernis richting 1 user..
Ik doe je toch niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Iemand die van rokjes houdt springt niet voor de trein. Die gaat jagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik doe slechts een voorspelling.
Ja, maar GeenStijl is echt niet de missende link die het wel doet hoor...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:18 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Nou, Lamon, deel jij mijn opinie niet dat de reguliere media zo af en toe niet kritisch genoeg zijn?
Toch, als jij verhuist naar Geenstijl gaat bij beide sites het niveau omhoog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef Rosbief het volgende:
Geenstijl is in ieder geval beter dan fok qua niveau
Waarom nou tyfus? Jij ben op FOK! de grootste reluser, werkelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Krijg ik weer ongezien de tyfus van iemand die me helemaal niets zegt?
Onze internetheld, kent rutger alleen van de fimpjes van Pownedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, maar GeenStijl is echt niet de missende link die het wel doet hoor...
En als een minister eens inventief is, en wel wat durft, dan weer zeiken, dat is het enige wat ze kunnen.
Doe dan echt wat fatsoenlijks voor je land, als het je zo dwars zit, denk ik dan, in plaats van die trieste ""Wie kunnen we vandaag weer voor lul zetten"-filmpjes en artikeltjes.
En ik had die Rutger nog nooit gezien, maar toen ik voor het eerst zo'n "Powned" filmpje zag, moest ik nog harder lachen, wat een sufkut zeg.
Dat waren niet mijn woorden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:27 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Waarom nou tyfus? Jij ben op FOK! de grootste reluser, werkelijk.
waarschijnlijk heb je dat daar zelf gepost..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat waren niet mijn woorden.
Volgens Armageddon kreeg ik ooit ongezien de tyfus van 1 of andere GeenStijl nerd, geloof ik...
Ik ken TS ook slechts van wat Youtube filmpjes en om nou te zeggen dat hij het recht heeft om anderen voor sufkut uit te maken gaat mij na het zien van die filmpjes ietwat ver.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Onze internetheld, kent rutger alleen van de fimpjes van Powned
Ik geef jouw opmerking 2
Weet ik veel, ik kan die rellende idioten toch niet allemaal uit elkaar houden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:32 schreef Armageddon het volgende:
1 of andere GeenStijl nerd. De mede oprichter was dat. Klein detail.
die fimpjes ken ik niet..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken TS ook slechts van wat Youtube filmpjes en om nou te zeggen dat hij het recht heeft om anderen voor sufkut uit te maken gaat mij na het zien van die filmpjes ietwat ver.
Dat dus!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:55 schreef 8108139dpths het volgende:
De site vind ik ook geen ruk aan, maar Rutger is wel lollig...
ben je nou zo'n kansloze users dat je reacties moet uitlokken om nog maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan die rellende idioten toch niet allemaal uit elkaar houden?
Ja, maar het is wel ONZE relnichtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:01 schreef NoFidea het volgende:
[..]
De grootste relnicht hier ben jijzelf Lamon
Oké, deze is wel grappigquote:
Nee dat hij er reacties op krijgt is onbegrijpelijk, apawrt zelfs.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ben je nou zo'n kansloze users dat je reacties moet uitlokken om nog maar
een beetje aandacht te krijgen?
ze zegt toch dat je een nicht bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens Armageddon vind je me niet meer aardig.
Nou nou nou nou, meer een mexicaanse-net-niet-griepquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef Penisbaard het volgende:
Geenstijl is de spreekwoordelijke kanker van het Nederlandse web.
Waar zegt die andere relnicht dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens Armageddon vind je me niet meer aardig.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef Penisbaard het volgende:
Geenstijl Lamon is de spreekwoordelijke kanker van het Nederlandse web.
Pas op hè?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zegt die andere relnicht dat?
In dit topic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zegt die andere relnicht dat?
Ik heb jou filmpjes ook ff op dumpert upgeload onder de titel gestoorde FOK! user.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
In dit topic.
Maar hij heeft dan ook "connecties" met GeenStijl, dus ik moet heel erg bang zijn.
Hij kent de mede-oprichter!
En jij moet helemaal je bek houden. Tering n00b. Wat denk je nou? Dat je stoer bent?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik heb jou filmpjes ook ff op dumpert upgeload onder de titel gestoorde FOK! user.
Heb je geen leven ofzo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik heb jouw filmpjes ook ff op dumpert upgeload onder de titel gestoorde FOK! user.
Waar de Volkskrant wel aandacht geeft aan zaken als Iran, Gaza en de drugsoorlog in Mexico heeft Geenstijl het alleen maar over onbelangrijke zaken als rokjesfilmers en dikke kinderen met malle strekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:59 schreef Verlicht het volgende:
Zolang NRC en Volkskrant niet zuiver zijn in hun berichtgeving (zaken verzwijgen of een verschrikkelijke kwestie niet genoeg benadrukken) is een website zoals GS nodig. Spijtig, want in mijn ogen gaan zij vaak ook te ver in hun bewoording.
Zegt iemand die zich penisbaard noemt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar de Volkskrant wel aandacht geeft aan zaken als Iran, Gaza en de drugsoorlog in Mexico heeft Geenstijl het alleen maar over onbelangrijke zaken als rokjesfilmers en dikke kinderen met malle streken
Je hebt gelijk, dat zei je niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Waar zeg ik dat je bang moet zijn? Volgens mij is het tijd dat je je pilletjes in gaat nemen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zei je niet.
Hierbij mijn excuses.
Het gaat nogal!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef LudoSanders het volgende:
Niet zo'n 'apawrte' wending krijgt dit topic.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ik heb jou filmpjes ook ff op dumpert upgeload onder de titel gestoorde FOK! user.
Jaloers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Zegt iemand die zich penisbaard noemt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zij maken zich zo ontzettend druk over wat mensen over hen posten op het forum van FOK!, echt waar.
In Dordrechtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Triggershot het volgende:
Hey Vonne gok eens waar Atilla gaat optreden
ik word echt ontzettend naar van die filmpjes. die creepy stemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee dat hij er reacties op krijgt is onbegrijpelijk, apawrt zelfs.
..en steeds meer, ik geloof dat ze niet helemaal doorhebben dat ze een karikatuur van zichzelf geworden zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar de Volkskrant wel aandacht geeft aan zaken als Iran, Gaza en de drugsoorlog in Mexico heeft Geenstijl het alleen maar over onbelangrijke zaken als rokjesfilmers en dikke kinderen met malle streken
Jij hebt ook niet door dat je een karikatuur bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en steeds meer, ik geloof dat ze niet helemaal doorhebben dat ze een karikatuur van zichzelf geworden zijn.
Kijk ze dan niet, gek!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik word echt ontzettend naar van die filmpjes. die creepy stem![]()
Wanneer?quote:
Nee joh, kijk eens naar de ondertitel die ik al jaren heb...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet door dat je een karikatuur bent.
Boeiend wat daar in iran, gaza en mexico gebeurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan voor fatsoenlijks voor het land doen. Als je toch bezig bent, wat lever jij op dit moment voor bijdrage aan Nederland?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, maar GeenStijl is echt niet de missende link die het wel doet hoor...
En als een minister eens inventief is, en wel wat durft, dan weer zeiken, dat is het enige wat ze kunnen.
Doe dan echt wat fatsoenlijks voor je land, als het je zo dwars zit, denk ik dan, in plaats van die trieste ""Wie kunnen we vandaag weer voor lul zetten"-filmpjes en artikeltjes.
En ik had die Rutger nog nooit gezien, maar toen ik voor het eerst zo'n "Powned" filmpje zag, moest ik nog harder lachen, wat een sufkut zeg.
Is hoe de gemiddelde Geenstijler inderdaad denkt, daarom is het ook paupervolk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:05 schreef wise het volgende:
[..]
Boeiend wat daar in iran, gaza en mexico gebeurt
Niet dat ik daar kom. Maar als er 10 doden in de gaza vallen, zou jou dat dan wat boeien? Mij iig niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is hoe de gemiddelde Geenstijler inderdaad denkt, daarom is het ook paupervolk.
EERST NEDERLAND DAN DE REST!!! KIJK DAN NAAR DIE ARME NEDERLANDSE GEZINNEN TOCH NIET NORMAAL!!11quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is hoe de gemiddelde Geenstijler inderdaad denkt, daarom is het ook paupervolk.
hoe moet hij van tevoren weten of je stem creepy isquote:
Ik ben vriendelijk tegen mensen, kraak mensen niet nodeloos af, luister als iemand me wat vertelt, sla niemand, maak niet zomaar ruzie met anderen, ben niet racistisch, veroordeel mensen niet op hun uiterlijk of smaak, en gooi netjes mijn afval in de vuilnisbak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan voor fatsoenlijks voor het land doen. Als je toch bezig bent, wat lever jij op dit moment voor bijdrage aan Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |